Відділ надання адміністративних послуг
Відділ надання адміністративних послуг створений на виконання рішення 29 сесії міської ради 8 скликання від 10 лютого 2022 року №791 «Про внесення змін до рішення 3 сесії Липовецької міської ради від 21 грудня 2020 року№64 "Про затвердження структури штатної чисельності ради, встановлення надбавок, преміювання та надання матеріальних допомог у 2021 році" (зі змінами).
ОСНОВНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДДІЛУ
Організація діяльності і здійснення матеріально-технічного забезпечення Центру надання адміністративних послуг Липовецької міської ради.
АЛГОРИТМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВІДВІДУВАЧІВ
Отримання послуг довідково-інформаційного характеру;
Отримання безоплатної консультаційної допомоги;
Проведення державної реєстрації;
Подання звернень;
Отримання послуги;
Оцінка якості обслуговування.
Графік прийому суб'єктів звернення
Установчі рішення з питань організації діяльності
ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК
УСЕ ДІЛОВЕ ЛИСТУВАННЯ (втч. ЕЛЕКТРОННЕ) ТА ДОКУМЕНТООБІГ
З ЦЕНТРОМ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ВИКЛЮЧНО ЧЕРЕЗ ЛИПОВЕЦЬКУ МІСЬКУ РАДУ
22500 Вінницька область Вінницький район
м. Липовець вул. Героїв Майдану,4
E-mail: lypovetsmr@gmail.com