Пошук

Відділ надання адміністративних послуг Липовецької міської ради

Відділ надання адміністративних послуг створений на виконання рішення 29 сесії міської ради 8 скликання від 10 лютого 2022 року №791 «Про внесення змін до рішення 3 сесії Липовецької міської ради від 21 грудня 2020 року№64 "Про затвердження структури штатної чисельності ради, встановлення надбавок, преміювання та надання матеріальних допомог у 2021 році" (зі змінами).

ОСНОВНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ  ВІДДІЛУ

Організація діяльності і здійснення матеріально-технічного забезпечення Центру надання адміністративних послуг Липовецької міської ради.

АЛГОРИТМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВІДВІДУВАЧІВ

Отримання послуг довідково-інформаційного характеру;

Отримання безоплатної консультаційної допомоги;

Проведення державної реєстрації;

Подання звернень;

Отримання послуги;

Оцінка якості обслуговування.

Структура відділу

Години роботи

Установчі рішення з питань організації діяльності

Нормативні документи

Форми для державної реєстрації

Адміністративний збір

НОВИНИ ТА ІНФОРМАЦІЯ

ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК  

УСЕ ДІЛОВЕ ЛИСТУВАННЯ (втч. ЕЛЕКТРОННЕ) ТА ДОКУМЕНТООБІГ З ЦЕНТРОМ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ВИКЛЮЧНО ЧЕРЕЗ ЛИПОВЕЦЬКУ МІСЬКУ РАДУ (22500 Вінницька область Вінницький район м. Липовець вул. Героїв Майдану,4  E-mail: lypovetsmr@gmail.com)

Телефон: +38 095 900 01 55                             

                        Viber                                          Telegram 

   

Facebook:

https://www.facebook.com/Центр-надання-адміністративних-послуг-Липовецької-міської-ради-334542891203993     

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь