Пошук

Звіт Липовецького міського голови про діяльність виконавчих органів міської ради за 2022 рік

Дата: 20.02.2023 16:34
Кількість переглядів: 617

Фото без опису

Шановні депутати, члени виконкому, працівники ради, шановні присутні!

 

Відповідно до статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сьогодні підсумовую як результати своєї роботи, так і діяльність ради і її виконавчих органів за минулий 2022 рік.

Це підведення підсумків колективної роботи за рік та окреслення планів і завдань на наступний період діяльності ради.

Ми прожили дуже не простий, найскладніший в новітній історії України рік, в якому понад 10 місяців пройшли у стані повномасштабної війни кацапії проти України.

А розпочинали рік з надією на розвиток.

В планах державного будівництва був капітальний ремонт дороги від села Щаслива (виїзду) до міста Липовець та від Турбова до Липовця, ремонт 2 мостів у м. Липовець, уже було узгоджено термін спуску води у ставку. А паралельно із тим планувався ремонт доріг у місті Липовець, в тому числі в напрямку на Кам’янку.

Передбачався капітальний ремонт Липовецького ліцею № 2, адмінбудівлі відділу соціального захисту № 3 Вінницької районної військової адміністрації по вулиці Героїв Майдану, частини приміщення, наданого відділу соціального захисту та охорони здоров’я міської ради по вулиці Шевченка.

Прогнозувалось прокладання каналізації, будівництво свердловини біля села Славна та водогону від неї, інші проєкти, в тому числі у населених пунктах.

Ми виграли два обласні конкурси по завершенню будівництва спортивного майданчика у с. Росоша та поліпшення матеріально – технічної бази Липовецької міської лікарні.

Загальна вартість запланованих робіт перевищувала 20 млн. грн.

Але все перекреслила війна.

Нам довелося займатися зовсім іншими справами, якими ніхто не займався до цього.

Всією громадою облаштовували блок- пости, організовували чергування на них, приймали, розміщували тимчасово переміщених осіб, надавали їм допомогу. Варто нагадати, що у піковий період за добу ми прийняли близько 400 біженців, а на території громади перебувало понад 3 тис. тимчасово переміщених осіб.

Звичними у нашому житті стали повітряні тривоги, а реакцією на них стало розгортання робіт з обладнання бомбосховищ та укриттів.

Підвали шкіл, адміністративних приміщень очищувались від сміття, обладнувались мінімальними зручностями для перебування в них людей.

Найбільші обсяги таких робіт виконано по Липовецьких школах, адмінприміщеннях міської ради, у школах у с. Нападівка та с. Росоша.

Допомагали у захисті електричних підстанцій та газових розподільчих пунктів. Але головною турботою громади, її жителів стала підтримка фронту, допомога Збройним Силам України.

Численні вантажі у війська, збір коштів для оборони, волонтерський рух стали невід’ємною частиною нашого життя.

На жаль, такою ж частиною воєнного життя стало і поховання наших Героїв, які загинули в боротьбі з московськими загарбниками.

Але життя продовжується і в громаді, навіть у воєнний стан, намагались утримувати належні умови для проживання.

Значні роботи проведено з благоустрою територій.

Розпочали цю роботу із впорядкування території біля міської ради та створення належних умов у адміністративному приміщенні.

Приведено в належний стан насадження по вул. Героїв Майдану, і сподіваємось, що після Перемоги заплановані державою дороги будуть відремонтовані, а ми завершимо благоустрій нашої центральної вулиці.

Прибрано негативну «візитівку» м. Липовець – зарослі біля пятиповерхівок. Там, на впорядкованій території, посіяно газон і в планах – подальші роботи з її оформлення. Видалено зарослі (кущі) по дорозі на Кам’янку, біля приміщення архіву, розчищено парк біля будівлі відділу соціального захисту (колишнього управління сільського господарства), проведено основні роботи щодо розчищення старого кладовища у м. Липовець.

Розпочато роботи з розчищення придорожніх смуг на території громади, в тому числі в’їздів у села Очитків, Богданівка, Росоша, Хороша, Славна, Зозів, Лукашова, Струтинка, Попівка та Іваньки.

Відгукнулись на заклик впорядкування лісосмуг, прилеглих до полів, і розпочали цю роботу сільгоспвиробники – ТОВ «СОП Щасливе», ПрАТ «Зернопродукт МХП», ТОВ «Рапсодія», ТОВ «Агробуд», ТОВ «Колорит Агро», ФОП Чубатюк Р.З.

Сподівають на продовження розпочатого та приєднання до справи інших сільгоспвиробників – великих і малих.

Це дозволить не лише утримувати в більш привабливому вигляді лісосмуги, але й завдяки подарованому нашим земляком Русланом ТИХОНЮКОМ гілкорізу отримувати щепу як альтернативне паливо.

У минулому році, на цьому виді палива, уже працювала котельня у ліцеї № 2. Готова використовувати таке паливо школа у Лукашовій, напрацьовуються варіанти розширення використання подрібнених гілок.

Слід відзначити ініціативу старости села Попівка Катерини АДАМОВИЧ з оформлення сільських зупинок, та подякувати старостам сіл Очиткова, Росоші, Війтовець, Нападівки, Скитки, Зозова, Лукашової, Зозівки за підтримку даної ініціативи.

Зусиллями комунгоспу, працівників ліцею № 1 при фінансовій підтримці підприємця СТУКАНА О.А. розпочато впорядкування схилу по вул. 40-років Перемоги у м. Липовець.

Найбільш затратним проєктом з благоустрою, без залучення бюджетних коштів, було будівництво опорної стіни по вул. Замкова орієнтовною вартістю близько 500 тис. грн. Розширення дороги, збільшення огляду стало можливим завдяки фінансовій підтримці директора ТОВ «МЛИНПРОМ» Надії МАНЗЕНКО та наших сільгоспвиробників.

З метою розвантаження вул. Василя Липківського та, враховуючи очікуване обмеження руху на ній, розпочато та продовжуються роботи з облаштування проїзду та зони стоянки автомобілів біля «Поліграфіста» по вул. Михайличенка.

На утримання та поточні ремонти доріг у громаді з місцевого бюджету використано 3092 тис. грн.

Виділено 886 тис. грн. для розрахунку за щебеневу суміш використану на підсипку доріг перед виборами 2021 року, в населених пунктах громади.

На місцеві дороги, якими опікується служба місцевих доріг у Вінницькій області, виділено 792 тис. грн. В зв’язку з відсутністю державного фінансування, яке передбачалося в пропорції 50/50, залишився не завершеним ямковий ремонт доріг до сіл Зозівка та Війтівці.

857 тис. грн. витрачено на поточний ямковий ремонт комунальних доріг у м. Липовець. Зроблено такий ремонт по вул. Шевченка, Копитка, Святопокровська, Замкова, Коцюбинського, Соборності.

В зв’язку із прорахунками експерта в об’ємах ремонту залишились незавершеними ремонти доріг по вул. Копитка та Некрасова (об’їзна біля церкви).

На 206 тис. грн. закуплено щебеневу суміш, якою проведено підсипку доріг у селах Зозів, Очитків, Ясенки та полігону твердих побутових відходів.

Якщо не буде змін у напрацьованому механізмі фінансування та ремонту доріг, у поточному році очікуємо значно більші обсяги ремонтів доріг в тому числі, в першу чергу, ремонт об’їзної дороги, а також підсипку доріг у селах громади.

Спільними зусиллями впорядковувались стихійні та паспортизовані смітники у селах громади. Проте залишається проблемним їх подальше утримання в належному стані.

А вирішення цих та інших проблемних питань благоустрою громади в вирішальній мірі залежить від спроможності нашого спеціалізованого підприємства – КП «Комунсервіс». Спроможності ж «Комунсервісу», в значній мірі, обмежені його технічними можливостями. 40-річні трактори та відсутність спецтехніки не сприяють вчасному та повному проведенню робіт із благоустрою. Не лише на території громади, а й навіть у місті. Хоча ми пам’ятаємо, що технічна забезпеченість «Комунгоспу «була значно кращою.

Кудись поділися 2 автополивальні машини із щітками, 2 Т-150, в тому числі 1 із відвалом, автовишка на базі ГАЗ-53, 3 автомобілі та інша техніка.

То ж ми маємо формувати належну матеріально-технічну базу нашого комунального підприємства, в тому числі і за рахунок бюджетних закупівель.

Сьогодні опрацьовується можливість спільно із ТОВ «ТАС АГРО ЗАХІД» закупівлі автовишки, сподіваємось на спільне, в рамках проєкту благодійного фонду «МХП – Громаді», придбання трактора. В перспективі маємо вийти і на розширення бази для КП «Комунсервіс».

Завершується передача ПрАТ «Зернопродукт МХП» двох тваринницьких приміщень (ферм) на базі колишньої ферми у місті Липовець. Було б дуже корисним і необхідним долучення до процесу технічного забезпечення КП «Комунсервіс» і інших сільськогосподарських виробників і не лише їх. Актуальним для громади є і збільшення працюючих в «Комунсервісі» і в першу чергу робітників та механізаторів.

Разом з тим, очікуємо активізації роботи КП «Комунсервіс», в тому числі щодо розширення послуг.

У звітному році завершилось трансформування підприємства «Липовецьводоканал» із міського підприємства у підприємство територіальної громади.

Завершено приймання у загальну мережу водопостачання водогонів у 12 населених пунктах.

На балансі підприємства 26 артезіанських свердловин, 139,6 км. водогону, в тому числі у м. Липовець – 32,5 км. водогону, 6,1 км. – каналізаційної мережі.

На обслуговуванні перебуває 4851 абонент, з них 4744 – населення, в тому числі у м. Липовець – 3027, у селах громади – 1717 абонентів, 151 абонент – це юридичні особи.

Бюджетом громади на 2022 рік передбачалось виділення 1,400 тис. грн. для відшкодування різниці в тарифах на водопостачання, розмір яких був 17 грн. за 1 м3 води.

Проте через значне зростання цін на складові, що формують тарифи, цього було недостатньо. Тому, разом із додатковим виділенням 520 тис. грн. на покриття різниці у тарифах, було прийнято рішення про підняття тарифів з водопостачання і водовідведення. Що стало консолідованим розподілом витрат з міського бюджету та плати за воду споживачами.

Завдяки цьому значно поліпшився економічний стан підприємства, що дало змогу більше зусиль та ресурсів виділяти на поліпшення водопостачання.

Протягом року до мережі м. Липовець додатково введено свердловину по вул. Квітуча та свердловину біля с. Славна, що збільшило обсяги подачі води на 8 м3 і дещо покращило досить напружену ситуацію із водопостачанням.

При певній допомозі ресурсів водоканалу та бюджету, але в першу чергу за рахунок коштів жителів, у 2022 році побудовано 6,5 км. водопроводу у с. Зозів і зараз завершується підготовка його до вводу в експлуатацію.

Спільними зусиллями Комунального підприємства «Липовецьводоканал» та жителів прокладено новий водопровід і забезпечено повноцінне водопостачання багатоквартирного будинку по вул. Некрасова.

В зв’язку із перебоями у електропостачанні, для забезпечення безперебійної роботи каналізаційно-насосної станції та підтримки роботи свердловин, було придбано три генератори загальною вартістю 330 тис. грн., 146 тис. грн. бюджетних коштів виділено на очищення каналізаційної мережі, 115 тис. грн. – на придбання каталітичної засипки для доочищення води, 105 тис. грн. – на придбання матеріалів для приєднання до електромережі взятих у селах на баланс свердловин.

Без капітальних вкладень у водогони і свердловини досить не просту ситуацію із водопостачанням не поліпшити. Тому у планах на 2023 рік будівництво двох нових свердловин по м. Липовець, виготовлення проєктно-кошторисних документацій і будівництво водогонів у селах, продовження каналізаційної мережі у м. Липовець.

Маємо документально оформити та взяти на баланс 27 км. діючих в місті мереж водогонів та 4 артезіанські свердловини.

Одним із напрямів діяльності в освітній галузі у 2022 році було проведення заходів щодо трансформації мережі на виконання вимог Закону України «Про повну загальну середню освіту».

Важливо для громади і має бути важливим для освітян, щоб ці зміни не були обмеженими лише перейменуванням шкіл на ліцеї та гімназії, а й наповнились змістом більш якісного рівня знань.

У 9 закладах загальної середньої освіти, які разом із філіями розпочали новий навчальний рік, навчається 2064 учні. Розрахункова спроможність розміщення учнів у цих закладах складає 4148 учнів, тобто середня наповнюваність навіть трохи менше 50%.

Липовецький ліцей № 2 заповнений на 97%, при потужності 650 учнів, навчається 631. Наповнюваність ліцею № 1 м. Липовець складає 58% – при спроможності прийняти 660 учнів, фактично навчається 383.

Близько 50% заповнені ліцеї у Білозерівці, Росоші, Зозові та Липовецький ліцей № 3. Разом з тим наповнюваність у навчальних закладах сіл Троща – 17%, Славна – 19%, Іваньки – 22%, Лукашова – 29%, Скитка – 32%, тобто менше третини розрахункової потужності закладів.

Чи є ж у нас перспектива збільшення, чи, хоча б збереження кількості учнів у школах? На жаль, немає.

Якщо у 2017 році в громаді, за даними органів реєстрації актів цивільного стану, народилось 140 дітей, то у 2022 році лише – 97. В середньому за рік, за останні 6 років, народжувалось 118 дітей.

Це на 9 закладів освіти і 4 філії в середньому буде приходитись по 9 дітей.

На 3 Липовецькі ліцеї – очікується 62 дитини, або по 21 учневі, тобто 1 клас.

Ліцеї у селах Росоша та Зозов можуть очікувати на прихід по 10,5 дітей, Лукашівський, Білозерівський та Нападівський ліцеї – в межах 6 дітей, Іваньки – лише 5. Філія у Скитці – 7 учнів, Трощі – 2,8, Славні – 1,7, Струтинці – 1,3 учні.

Утримування закладів освіти для місцевого бюджету у звітному році вартувало 28,6 млн. грн. Потрібно враховувати, що школи не працюють на повну потужність в зв’язку із воєнним станом. Розрахункові витрати за належних умов роботи навчальних закладів складають 32,5 млн. грн. До відома, на 2023 рік заплановано виділити з місцевого бюджету 35,6 млн. грн. на утримання освітніх закладів.

В зв’язку з цим перед нами є вибір. Або ми і надалі залишаємо все так, як є, і витрачаємо кошти на утримання незаповнених шкіл без перспективи їх розвитку, сподіваючись, що ситуація вирішиться сама. Або, не граючись в популізм, від якого не виграють ні діти, ні батьки, ні заклади, шукаємо рішення, в тому числі і не популярні, але в кінцевому рахунку ефективні як з точки зору економіки, так із точки зору якості освіти. А збережені кошти спрямувати на дороги та зміцнення матеріально – технічної бази шкіл.

І в цьому плані необхідна більш виважена робота на перспективу як і відділу освіти, так і безпосередньо самих шкіл.

Громада має всі підстави пишатися нашими спортивними здобутками.

Незважаючи на обмежені воєнним станом можливості щодо проведення масових заходів, у 2022 році команди та окремі спортсмени взяли участь в 23 обласних, всеукраїнських і міжнародних та 6 міжрайонних змаганнях.

Організовано та проведено 6 обласних, 4 всеукраїнських і 16 місцевих заходів на території громади.

Слід відмітити багатовекторність розвитку спорту.

8 призових командних місць у 5 обласних і 1 Всеукраїнському змаганні із кульової стрільби здобули представники нашої громади.

На фоні здобутків ФК «Факел» приємно відзначити 6 призових місць юнацької футбольної команди ДЮСШ.

На чемпіонаті України з УШУ вихованці Липовецької ДЮСШ та СК «Оріон» вибороли 21 золоту, 15 срібних та 5 бронзових нагород, 5 наших юних спортсменів виконали нормативи КМС України ще 3 підтвердили.

Призерами області в пауерліфтінгу стали 5 наших представників. Сергій АБРАМОВИЧ виконав нормативи КМС. Наш земляк, член національної збірної з волейболу Володимир СИДОРЕНКО став володарем кубку України.

Микола КВІТКА із с. Струтинка брав участь у чемпіонаті України з армреслінгу та підтвердив звання кандидата в майстри спорту України.

Приємно відзначити ініціативу наших спортсменів. Силами працівників ДЮСШ проведено поточний ремонт атлетичного залу, завершено ремонт душових кімнат, проведені роботи з відведення стічних вод на міському стадіоні.

За ініціативи молоді сіл Щаслива та Білозерівка на чолі із Романом НЕЦИМАЙЛОМ при підтримці місцевих господарників проведено ремонт із облаштування приміщення для зайняття спортом. Розпочали подібну роботу у с. Струтинка.

Завданням на 2023 рік є створення подібних спортивних осередків і в інших населених пунктах громади.

Відповідна робота проводилась в закладах культури, тут також є гарні напрацювання.

Вихованці дитячої музичної школи брали участь у 5 міжнародних багатожанрових конкурсах, де зайняли 6 призових місць, в трьох Всеукраїнських – 10 призових місць та в двох обласних конкурсах – 2 призових місця.

Колективи Липовецького будинку культури брали участь у двох Міжнародних, двох Всеукраїнських, восьми обласних та п’яти міжрегіональних заходах.

Новим і корисним напрямом роботи на високому організаційному та мистецькому рівні стало проведення благодійних акцій «Повертайся живим» у містах Вінницької області. Проведено 43 таких акції, де зібрано 827 тис. грн. на підтримку ЗСУ.

Великі завдання та сподівання на збереження і примноження культури і спортивних традицій громади покладається на новостворений відділ в структурі міської ради.

В звітному році, міській раді в цілому вдалося справитися із викликами та завданнями, які стояли перед громадою в галузі соціального захисту населення, в тому числі у зв’язку із воєнним станом.

На виконання програми соціального захисту населення протягом 2022 року здійснено виплату допомоги 752 особам, на загальну суму 854,5 тис. грн., компенсації - 34 фізичним особам, які надають соціальні послуги на суму - 492 тис. грн., матеріальну допомогу по гемодіалізу на суму - 374 тис. грн.

Протягом 2022 року до відділу соціального захисту та охорони здоров’я звернулись 1198 осіб для призначення державних допомог, житлових субсидій та пільг.

Крім традиційних напрямів роботи в умовах війни, значну частину зусиль було спрямовано на роботу із внутрішньо переміщеними особами, яких на обліку офіційно перебуває 2058 осіб.

Актуальним на даний час питанням є робота із сім’ями захисників, в Липовецькій громаді на захист країни стали близько 700 чоловік.

Позитивні зміни відбулися в роботі КНП «Липовецький міський центр первинної медико-санітарної допомоги», яке обслуговує 19498 осіб.

Населення громади забезпечувалось засобами гігієни на суму 180 тис. грн. та пільговими рецептами на медикаменти на суму майже 300 тис. грн.

Крім необхідної медичної роботи підприємством за зароблені кошти, без залучення бюджетних коштів, було проведено поточний ремонт в Росошанській амбулаторії загальної практики сімейної медицини на суму 98 тис. грн.

В КНП «Липовецький міський центр первинної медико-санітарної допомоги», не дивлячись на незрозумілий супротив колег із КНП «Липовецька міська лікарня», проведено капітальний ремонт на суму близько 1 млн. грн.

Як результат маємо приміщення із необхідними зручностями та привабливим сучасним виглядом.

На жаль, багато проблем у роботі вторинної ланки медичного обслуговування в Липовецькій міській лікарні.

Тут напружена ситуація із виплатою заробітної плати, заборгованість із якої на кінець року становить 1,257 тис. грн. Нестача у фінансуванні виникла через недостатній офіційний облік послуг, що надаються, та через нестачу лікарів, які мають ці послуги надавати, тобто заробляти кошти для закладу.

Лише при втручанні міської ради та з приходом працівника, який розпочав практичне впровадження реєстрування послуг, ситуація дещо покращилась.

І замість пошуків поліпшення ситуації, в тому числі шляхом кадрових рішень, керівництво лікарні вдалось до судової тяганини. Втрачається час і зусилля, які мали б бути направлені на оперативне реагування на виклики, що стоять перед закладом, в тому числі пов’язані із подальшим реформуванням охорони здоров’я у країні. Питання галузі охорони здоров’я, окрім організаційних рішень, потребують в першу чергу і фінансового підтвердження, в тому числі шляхом фінансування із міського бюджету.

Загальний обсяг доходів місцевого бюджету Липовецької територіальної громади за 2022 рік склав 202.985 тис. грн., в тому числі доходи загального фонду – 199,939 тис. грн. або 105,3% до уточненого плану, з яких власні і закріплені доходи – 137,110 тис. грн. або 107,96% до прогнозу.

У звітному році основним джерелом доходів до місцевого бюджету були податки на доходи – 86,383 тис. грн. або 63% від обсягу власних доходів; податки на майно – 23.265 тис. грн. – 17%, в тому числі орендна плата за землю – 18.815 тис. грн. – 13,7%; земельний податок – 3,197 тис. грн. – 2,3%.

Єдиний податок – 21,694 тис. грн.- 15,8%.

Акцизи – 3,300 тис. грн. – 2,4%.

Найбільше коштів до місцевого бюджету надійшло від ТОВ «ТАС АГРО ЗАХІД» та ПрАТ «Зернопродукт МХП» – відповідно 14,6 млн. грн. та 12,2 млн. грн.; 6,7 млн. грн. до місцевого бюджету поступило від ПСП «Агрофірма Нападівська», 4 млн. грн. від ТОВ «Колорит Агро», в тому числі 1,4 млн. – це ПДФО, який розпочали сплачувати у місцевий бюджет лише в минулому році.

Майже 2 млн. грн. до місцевого бюджету надійшло від ПрАТ «Рамбурс»; 1,7 млн. грн. від ТОВ «Будсервіс», близько 1 млн. грн. від виробничого підрозділу с. Росоша ЕК ТОВ «Кусто Агро» та ТОВ «ПРОД-МОВА».

Серед підприємств торгівлі безперечним лідером є ТОВ «АТБ – Маркет», яке поповнило за не повний рік бюджет громади на 1,6 млн. грн.

Загальний обсяг видатків місцевого бюджету склав – 192,025 тис. грн., в тому числі:

Освіта – 114,4 млн. грн. або 59,6% у загальному обсязі видатків;

Органи управління – 27,302 тис. грн. – 14%;.

Охорони здоров’я – 14,132 тис. грн. – 7,4%;

Соціальний захист та житлово-комунальне господарство – 11,134 тис. грн. – 5,8%;

Соціальне забезпечення – 9,747 тис. грн. – 5,1%;

Культура і мистецтво – 8,719 тис. грн. – 4,5%;

Фізична культура і спорт – 2,815 тис. грн. –1,5%;

Економічна діяльність – 2,838 тис. грн. – 1,5%.

Станом на 1 січня 2022 року утворився залишок коштів на рахунках місцевого бюджету в сумі 10,381 тис. грн.

Із цієї суми виділено:

2,563 тис. грн. – на придбання генераторів;

1,592 тис. грн. – на ремонт доріг;

1,408 тис. грн. – на оплату праці, в тому числі 621 тис. грн. – соціальний захист;

780 тис. грн. – на придбання службового автомобіля для поліції;

582 тис. грн. – корегування ПКД;

520 тис. грн. – на відшкодування різниці в тарифах на послуги водоканалу;

838 тис. грн. виділено на погашення заборгованості минулих років КП «Комунсервіс», в тому числі: 407 тис. грн. на заробітну плату і нарахування; 431 тис. грн. – за матеріали та послуги, крім того проплачено заборгованість в розмірі 42 тис. грн. за раніше придбану косарку.

Зовсім нещодавно КП «Комунсервіс» виставлено рахунок в розмірі 23 тис. грн. за використану, знову ж таки напередодні виборів 2021 року в період з 18 по 26 жовтня 2021 року автовишку.

113 тис. грн. – на оплату комунальних послуг (електроенергія);

112 тис. грн. – на підтримку державної служби надзвичайних ситуацій (ДСНС).

Крім того із залишку освітньої субвенції 320 тис. грн. спрямовано на оплату праці педагогічних працівників.

Враховуючи важливість землі, як податкової бази бюджету громади –нагадаю, що в структурі бюджету доходи від землі складають понад 30% – міською радою вживались заходи щодо збільшення надходжень до бюджету у цьому напрямі.

В результаті проведення аукціону продано право оренди та укладено договори оренди трьох земельних ділянок сільськогосподарського призначення загальною площею 6 га, трьох ділянок із земель промисловості загальною площею 0,61 га. та однієї ділянки водного фонду площею 8.9 га.

Загалом від продажу права оренди до бюджету міської ради надійшло 336 тис. грн.

Укладено 85 нових договорів оренди землі комунальної власності площею 264 га з орендною платою 2,600 тис. грн.

Укладено 3 договори про встановлення земельного сервітуту площею 0,0145 га. з платою за користування 5480 грн. за 1 рік.

Укладено 2 додаткові угоди щодо збільшення орендної плати загальною площею 98,8 га з орендною платою 428,4 тис. грн. за 1 рік.

Завданням на поточний рік є переукладання договорів оренди із збільшеною ставкою орендної плати по решті орендарів.

У 2023 році укладено договори і завершується підготовка лотів на проведення торгів 35 земельних ділянок загальною площею 350 га та 3 ділянок водного фонду орієнтовною площею 38 га.

В зв’язку із зняттям заборони на проведення аукціонів, зараз проводиться робота з підготовки лотів на інші земельні ділянки.

В результаті виграної судової справи на користь міської ради стягнуто 164,6 тис. грн. за використання земель без правовстановлюючих документів.

Не вирішеними на сьогодні земельними питаннями, є завершення розробки Генерального плану міста, яка триває з 2012 року, та встановлення нормативно-грошової оцінки земель. Тому відповідним відділам необхідно активізувати роботу в цьому напрямі.

Відновлено роботу комісії по визначенню збитків завданих землевласниками та землекористувачами. На даний час практично завершено розгляд матеріалів по 4 випадках.

Результатом роботи постійно діючої комісії із встановлення фактів здійснення суб’єктами господарювання підприємницької діяльності без державної реєстрації та дозвільних документів стала реєстрація понад 20 суб’єктів підприємницької діяльності.

Враховуючи обмеження щодо казначейських проплат через обмеження воєнного стану активно залучалась спонсорська допомога.

Крім підпорної стіни та облаштування адміністративного приміщення міської ради, громаді було надано наступну допомогу:

ВБФ «Фонд Сергія Тігіпка» придбано 4 генератори вартістю 110 тис. грн., телевізор та ноутбук для ліцею у с. Іванька вартістю 23 тис. грн., 2 ноутбуки для Липовецького ліцею № 2 вартістю 27 тис. грн., музичне обладнання для Зозівського ліцею вартістю 28.5 тис. грн. За кошти благодійного фонду «МХП – Громаді» встановлено вікна у Скитківській гімназії вартістю 100 тис. грн., проведено модернізацію інтернет-мережі у Липовецькому ліцеї № 2 вартістю 82.6 тис. грн., придбано генератор для с. Очитків вартістю 50 тис. грн.

Міжнародна організація «Юнісеф» виділила 330 тис. грн. допомоги трьом опорним закладам освіти, близько 600 тис. грн. допомоги медикаментами та обладнанням поступило у Липовецьку міську лікарню. Допомагали спонсори облаштувати поліцейську станцію у селі Росоша. Близько 150 тис. грн. надали допомоги громаді друзі з Естонії.

Значну допомогу громаді у вирішенні поточних справ надавали ПрАТ «Зернопродукт МХП», ТОВ «ТАС АГРО ЗАХІД», ТОВ «СОП Щасливе», ТОВ «Колорит Агро», ПСП «Агрофірма Нападівська», ФГ «Україна», ПП «Хлібна мова», філія «Липовецький райавтодор» ДП «Вінницький облавтодор» та інші.

І все це при тому, що основні, значно більші обсяги допомоги виділялись фронту, ЗСУ, переселенцям.

Щира вдячність всім, хто долучився до спільної справи.

Робота міської ради по практичних напрямах роботи координувалась і коригувалась в процесі сесійної діяльності ради та роботи її виконавчого комітету.

За звітний період відбулося 18 засідань сесій міської ради. Ухвалено 413 рішень, які приймались за результатами обговорень, з врахуванням думок депутатів та виборців.

За звітний період затверджено 8 програм. Всього на контролі у міській раді 33 програми, з яких:

у галузі соціального захисту, охорони здоров’я, у справах дітей – 7;

у галузі цивільного захисту, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами – 7;

у галузі житлово-комунального господарства, охорони навколишнього середовища – 6;

у галузі освіти, культури, молоді, спорту і туризму – 6;

у галузі економічного аналізу та залучення інвестицій – 2;

в інших галузях – 5.

Депутати завчасно отримують необхідні матеріали, проєкти рішень, заздалегідь оприлюднюються на офіційному сайті міської ради. Висвітлюються також і рішення та результати відкритого поіменного голосування.

При прийнятті рішень міська рада дотримується вимог чинного законодавства, питання попередньо обговорюються на засіданнях постійних комісій і за потреби, з робочою групою з підготовки питань до сесії ради.

Важливою складовою роботи кожної комісії є вивчення, попередній розгляд і підготовка питань, що належать до її компетенції, здійснення контролю за її виконанням.

У 2022 році постійна комісія з питань фінансів, бюджету, планування соціально – економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва (голова комісії – БОНДАРЕНКО Микола Валентинович), активно працювала з питань супроводження бюджетного процесу в громаді, провела 21 засідання комісії та розглянула 133 питання, більшість з яких – це заслуховування звітів про виконання місцевих програм та змін до них, звітів про виконання місцевого бюджету. Члени комісії активно співпрацюють з фінансовим управлінням та відділами міської ради.

Постійна комісія з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження та транспорту (голова комісії – ЮКАЛО Юрій Анатолійович) за звітний період провела 16 засідань та розглянула 117 питань.

Важливим напрямом роботи комісії є підвищення ефективності комунальних установ і закладів, управління комунальним майном, що є суттєвим

джерелом наповнення місцевого бюджету та засобом реалізації соціального-економічної політики в громаді.

На контролі постійної комісії з гуманітарних питань (голова комісії- ДОРОШЕНКО Віктор Анатолійович) знаходяться актуальні питання, які стосуються освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту, охорони здоров’я. Комісією проведено 16 засідань, на яких розглянуто 79 питань та враховуючи виклики, що стоять перед цими галузями, роботи для даної комісії ще багато. Сподіваюсь і на більш ефективну співпрацю із комісією управлінь та відділів міської ради.

Постійною комісією з питань земельних відносин, природокористування, планування територій, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою (голова комісії – ШМИГУН Дмитро Анатолійович) за звітний період проведено 14 засідань та розглянуто 174 питання.

До активної участі та співпраці у роботі комісії залучаються працівники відділу земельних ресурсів, старости, заявники.

У 2022 році відбулося 13 засідань постійної комісії з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту (голова комісії – СЕМЧУК Олена Іванівна), на яких прийнято 52 висновки та рекомендації щодо затвердження місцевих програм, кадрових рішень та інші.

Позитивним досвідом роботи комісій міської ради є проведення спільних засідань яких за звітний період проведено 12. Розгляд питань одночасно депутатами кількох постійних комісій сприяє активнішому обговоренню питань, їх аналіз має більш предметний характер.

Окремо треба зупинитись на участі депутатів у роботі сесій та комісій.

Із проведених у звітному році 18 засідань сесії лише 1 депутат – СТАНІСЛАВСЬКИЙ Юрій Сергійович взяв участь у всіх засіданнях.

На 17 із 18 засідань сесій були присутні АБРАМОВИЧ Віра Віталіївна, ДОРОШЕНКО Віктор Анатолійович та ЛЮБЧЕНКО Микола Іванович. Взяли участь у 16 засіданнях сесій ГЕВКО Олеся Миколаївна, ДОБРОВОЛЬСЬКА Людмила Вікторівна, МЕЛЬНИЧУК Олександр Борисович та СОЛОВЙОВА Наталія Сергіївна.

Хочу подякувати цим депутатам за активну участь у роботі сесій, решті колегам побажати більшої активності.

І ще хочеться побажати у новому році більшої пунктуальності та організованості, особливо у роботі в комісіях, взаємоповаги та згуртованості.

Основною формою роботи виконавчого комітету міської ради є його засідання. Відповідно до статті 53 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» засідання виконавчого комітету проводяться не рідше одного разу на місяць.

Так у 2022 році проведено 24 засідання виконавчого комітету міської ради, на яких розглянуто та прийнято 253 рішення, віднесених Законом України «Про місцеве самоврядування» до відання виконавчих органів ради.

В галузі житлово-комунального господарства прийнято 63 рішення.

У сфері соціального захисту населення та охорони здоров’я – 57 рішень.

У сфері захисту прав дітей прийнято 38 рішень.

У сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку прийнято 28 рішень.

В галузі бюджету, фінансів і цін – 24 рішення.

У сфері освіти, культури, молодіжної політики, фізкультури і спорту – 12 рішень.

У сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища – 9 рішень.

В галузі оборонної роботи та цивільного захисту – 2 рішення.

З інших питань, а саме внесення змін до складу постійних та тимчасових комісій виконавчого комітету міської ради, організаційні заходи роботи виконавчого комітету, видача дублікатів свідоцтв про право власності, взяття на облік безхазяйного майна, прийнято 20 рішень.

За 2022 рік відділом документообігу та діловодства Липовецької міської ради було отримано та зареєстровано 6574 документи. Дані документи опрацьовано, узагальнено та надіслано відповідні інформації.

Керуючою справами (секретарем) виконкому систематично аналізується стан виконання плану робіт.

Найбільша частка контрольних документів надійшла на опрацювання до відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства – 23%, відділу соціального захисту та охорони здоров’я – 18%, відділу економічного аналізу та залучення інвестицій – 12%, управлінню освіти, культури, молоді та спорту – 12%, сектору з цивільного захисту, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами – 8%, відділу надання адміністративних послуг – 5%.

За 2022 рік до міської ради надійшло 150 письмових звернень.

Також до Липовецької міської ради надійшло 33 адвокатських запити, 59 запитів на публічну інформацію та 3 депутатські звернення. Відповіді на депутатські звернення та інформаційні запити надано вчасно з роз’ясненнями щодо оскарження прийнятих рішень.

Аналіз стану виконання контрольних документів засвідчує, що переважна більшість з них виконується у визначенні терміни.

В основному сформовано апарат міської ради, проведено певне його скорочення.

В цілому добре працювали протягом року відділ економічного аналізу та залучення інвестицій; відділ соціального захисту та охорони здоров’я; фінансове управління; сектор цивільного захисту, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами; служба у справах дітей.

В процесі роботи виявлено і слабкі місця. То ж попереду мають бути як структурні так і кадрові зміни.

Безпосередніми учасниками в підготовці, прийнятті та виконанні рішень міської ради її виконавчого комітету є старости.

Вони мають бути безпосередніми представниками влади у селах, організаторами та координаторами дій всіх структур, що знаходяться на своїх територіях.

Додаткові навантаження на старост зумовив і воєнний стан та війна із московією. В зв’язку із відсутністю двох старост їх обов’язки покладено на колег.

В складних умовах, що склалися проявився рівень відповідальності, організації старост.

На РОМАНОВА Віктора Олексійовича, крім організації роботи на своєму окрузі, покладено виконання обов’язків керівника Нападівського старостату.

Сьогодні під його опікою 8 сіл, і ситуація в цих селах в цілому керована.

Відповідальною та ініціативною зарекомендувала себе староста Очитківського старостату КУЧЕРЕНКО Зінаїда Миколаївна.

Впорядкування території, розміщення переселенців, облаштування, а потім і демонтаж блок-постів, організація волонтерської допомоги війську – ось основні напрями роботи, з якими Зінаїда Миколаївна успішно справляється.

Багато в плані благоустрою та волонтерства зроблено старостами сіл Іваньки, Війтівці та Попівка. Значні роботи з благоустрою території проведено старостою у селі Лукашова. Найбільше довідок та нотаріальних дій здійснено в селі Росоша, а в Лозуватій – один із кращих стан діловодства та ведення архівів.

Як бачимо, напрямів діяльності, де можна і потрібно докласти своїх зусиль та навиків багато.

Сподіваюсь, що в поточному році зауважень та недоопрацювань буде менше, а здобутків та гарних результатів більше.

Підсумовуючи звіт про роботу міської ради та її виконавчих органів за 2022 рік зазначу, що за звітний період зроблено не мало, але могли б зробити більше.

Чи стали ми монолітною, цілісною громадою? На жаль, не зовсім.

Але ми обов’язково зробимо більше, уже маючи досвід роботи в умовах воєнного стану, коли будемо більш об’єднаними, коли будемо стримувати власні амбіції та особисту зацікавленість, коли кожен на своєму місці – не залежно від посад та виду діяльності, не залежно від віку та соціального стану буде націлений на загальногромадський результат. Як це роблять наші захисники. Як це має робитися у цивілізованій країні, особливо в період воєнної агресії.

Дякую за спільну працю протягом року. Бажаю кращих здобутків у поточному, впевнений – Переможному для України році.

Слава Україні!

 

Рішення 46 сесії міської ради 8 скликання від 25.01.2023 №1151 "Про звіт Липовецького міського голови про діяльність виконавчих органів міської ради за 2022 рік"


« повернутися до розділу «Міський голова»

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь