Про роботу відділу надання адміністративних послуг за 2022 рік
Протягом 2022 року працівниками відділу надання адміністративних послуг проводилася системна робота по забезпеченню роботи Центру надання адміністративних послуг Липовецької міської ради.
Розроблено і упорядковано пакет документів для подання заявки на отримання коштів державної субвенції для ремонту приміщення ЦНАП. Початок повномасштабного вторгнення завадив подальшій реалізації даного проекту.
На базі ЦНАП, спільно з відділом соціального захисту, в лютому – травні поточного року працівниками відділу здійснювалась реєстрація тимчасово переміщених осіб для отримання ними статусу ВПО та права на матеріальну допомогу.
В травні–червні на базі ЦНАП проводилася реєстрація внутрішньо переміщених осіб для отримання грошової допомоги від Міжнародної організація з міграції (МОМ), яка є частиною системи ООН;
В поточному році ЦНАП зареєстрований в підсистемі «voicer.digital» оцінки якості обслуговування відвідувачів, реалізована послуга шерингу документів, запис на прийом за допомогою електронної черги.
На офіційному веб-сайті громади, або за допомогою Платформи електронної взаємодії (e-dem) для жителів громади протягом поточного року впроваджено інструменти е-демократії (е-звернення, е-петиції, е-консультації).
Наповнено інформаційними матеріалами Чат-бот Липовецької громади «СВОЇ». https://t.me/smart_town_bot
На сайті громади, у розділі «ЦНАП» регулярно публікуються інформаційні матеріали з питань роботи відділу.
За звітний період адміністраторами відділу надавалися такі послуги:
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельну ділянку з видачею витягу – 2; Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку – 175; Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки – 104; Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності – 6; Прийняття рішення про присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна – 15; Прийняття рішення про зміну адреси об’єкта нерухомого майна – 16; Видача ордера на видалення зелених насаджень – 4; Видача будівельного паспорта, або внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки – 8; Видача містобудівних умов та обмежень, або внесення змін до містобудівних умов і обмежень на забудову земельної ділянки – 4; Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами – 10; Прийняття рішення про присвоєння адреси об'єкту нерухомого майна – 18; Прийняття рішення про зміну адреси об'єкту нерухомого майна – 2; Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою – 2; Надання рішення про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке, або право користування яким мають діти – 3.
Адміністратори відділу отримали доступ до відповідного державного реєстру і проводять прийом заяв на послуги щодо виконання підготовчих та будівельних робіт і прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів.
В червні, після відновлення роботи державних реєстрів, поновилася робота державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
За звітний період здійснено реєстраційні дії стосовно зареєстрованих заяв від суб’єктів звернення: права власності – 921; іншого речового права – 4520; обтяження – 194; надання інформації – 197; внесення змін – 36.
У звітному періоді, за надані платні послуги, від двох державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відділу надання адміністративних послуг до місцевого бюджету надійшло 708 202 грн.
Державним реєстратором фізичних та юридичних осіб за звітний період здійснено 392 реєстраційні дії. До місцевого бюджету надійшло 68 335 грн.
Інші надходження за надання адміністративних послуг склали 1млн 117 779 грн.
За інформацією фінансового управління, за надання адміністративних послуг всього за 2022 рік залучено до місцевого бюджету – 1млн 894 316 грн.
Формування та ведення реєстру територіальної громади за звітний період:
- видано довідок 4058 шт. З них, реєстрація/зняття місця проживання – 262/358 шт.
- розглянуто 403 повідомлення про зняття з місця реєстрації з відповідним занесенням відомостей у картки та електронну базу даних.
- внесені зміни в базу реєстру територіальної громади – 215 записів.
- надіслано звіти: статистичний – 12 шт. Відділ реєстру виборців Вінницької РДА – 12 шт. Старостам територіальної громади – 12 шт.
- підготовлено відповіді на офіційні запити – 271 шт.
Суб’єкти звернення отримали 2573 безкоштовних консультації від працівників відділу.
Начальник відділу надання
адміністративних послуг
Олександр СКОЦЬКИЙ