Пошук

Про реалізацію державної політики у сфері надання адміністративних послуг

Дата: 06.09.2022 11:03
Кількість переглядів: 541

Фото без описуАдміністративні послуги виступають одним з основних елементів у діяльності органів місцевого самоврядування й створюють базу для соціально-економічних взаємин у середині територіальної громади.

Відділ надання адміністративних послуг створений на виконання рішення 3 сесії Липовецької міської ради від 21 грудня 2020 року № 64 "Про затвердження структури штатної чисельності ради, встановлення надбавок, преміювання та надання матеріальних допомог у 2021 році" (зі змінами).

Станом на сьогоднішній день чисельність працівників складає 9 штатних одиниць з урахуванням проведеної оптимізації (скорочення посади державного реєстратора).

Рішенням 10 сесії 8 скликання Липовецької міської ради № 191 від 25 лютого 2021 року затверджена Концепція розвитку системи надання адміністративних послуг у Липовецькій міській раді Вінницького району Вінницької області на 2021 — 2023 роки.

Основні положення даного документа передбачають:

- для громадян та суб’єктів господарювання - отримання усіх (більшості) необхідних адміністративних послуг в громаді, в комфортних, доступних та без бар’єрних умовах в належному ЦНАП;

- для працівників ЦНАП та інших посадових осіб, долучених до надання адміністративних послуг - належні умови роботи, регулярні заходи з підвищення кваліфікації;

- для громади загалом прозорі умови надання адміністративних послуг, покращений інвестиційний клімат, максимальні надходження до місцевого бюджету за надання адміністративних послуг.

Центр надання адміністративних послуг створений на виконання рішення 29 сесії міської ради 8 скликання від 10 лютого 2022 року №791 «Про внесення змін до рішення 3 сесії Липовецької міської ради від 21 грудня 2020 року№ 64 "Про затвердження структури штатної чисельності ради, встановлення надбавок, преміювання та надання матеріальних допомог у 2021 році" (зі змінами).

Він є постійно діючими робочим органом міської ради в якому надаються адміністративні послуги через адміністраторів шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг, а також через представників суб’єктів надання адміністративних послуг відповідно до узгоджених рішень. Основне завдання Центру є ефективна реалізація державної політики у сфері надання адміністративних послуг.

На даний час в Центрі надання адміністративних послуг Липовецької міської ради передбачена можливість отримання 205 адміністративних послуг.

В тому числі суб’єктами надання яких є:

Обласна військова адміністрація – 41 вид послуг;

Районна державна адміністрація – 72 види послуги;

Міська рада – 92 види послуг.

Визначені  розпорядженням КМУ від 16.05.2014 № 523 – 172 види послуг.

Державна політика у сфері забезпечення організації надання адміністративних послуг органами державної влади та місцевого самоврядування через відділ надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради реалізується шляхом укладання угод про співробітництво у сфері надання адміністративних послуг з Головним управлінням Держгеокадастру, Головним управлінням Держпродспоживслужби у Вінницькій області, Відділом містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства Липовецької міської ради, Службою у справах дітей Липовецької міської ради, регіональним сервісним центром ГСЦ МВС у Вінницькій області.

Упродовж І півріччя 2022 року Центр надання адміністративних послуг Липовецької міської ради працював над впровадженням нових адміністративних послуг, вдосконаленням своєї роботи відповідно до вимог чинного законодавства, спрощенням, оперативністю та покращенням умов їх отримання.

Надавалися адміністративні послуги з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Державними реєстраторами за звітний період здійснено реєстраційні дії стосовно зареєстрованих заяв від суб’єктів звернення:

-         Реєстрація  іншого речового права – 717

-         Перенесення ІРП – 208

-         Реєстрація переходу ІРП – 124

-         Реєстрація змін ІРП – 924

-         Припинення ІРП – 142

-         Погашення ІРП – 202 

-         Реєстрація  обтяження – 76

-         Заборона  передачі емфітевтом земельної ділянки сільськогосподарського призначення в оренду – 52

-         Реєстрація права власності – 790

-         Реєстрація переходу права – 7

-         Реєстрація змін права власності – 29

-         Припинення права власності – 10

-         Погашення права власності – 11

-         Видалення права власності – 2

-         Виконаних дій по заявам та запитам по організації – 114

У звітному періоді, за надані платні послуги, від двох державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) до місцевого бюджету надійшло 354830 грн.

Від державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за надані платні послуги відділу надання адміністративних послуг до місцевого бюджету надійшло 37515 грн.

Державним реєстратором надавалися адміністративні послуги по реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

За звітній період:

-         Створено юридичних осіб – 2

-         Внесені зміни ЮО – 48

-         Зміна комісій – 3

-         Рішення про припинення – 21

-         Надання витягу – 37

-         Здійснення коригування – 7

-         Реєстрація ФОП - 18

 

Суб’єкти звернення отримали 1367 безкоштовних консультацій. Інші надходження за надання адміністративних послуг склали 552492,87 грн.

За інформацією фінансового управління, за надання адміністративних послуг всього за І півріччя 2022  року залучено до бюджету – 944 837,87 грн.

Адміністраторами проведено 3244 дій в реєстрах до моменту їх закриття.

 

Формування та ведення реєстру територіальної громади за звітний період:

-         видано довідок 2125 шт. З них, реєстрація/зняття місця проживання – 70/81 шт.

-         розглянуто 339 повідомлень про зняття з місця реєстрації з відповідним занесенням відомостей у картки та електронну базу даних.

-         складено карток та внесені змін у домові книги -1305 записів.

-         внесені зміни в базу реєстру територіальної громади – 215 записів.

-         надіслано звіти: статистичний – 6 шт. Відділ реєстру виборців Вінницької РДА – 6 шт. Старостам територіальної громади – 6 шт.

-         підготовлено відповіді на офіційні запити – 131 шт.

Відключення реєстрів а, відповідно, і призупинення надання цілого комплексу адміністративних послуг населенню, зумовило пере налаштування на роботу в умовах воєнного стану. Працівники Центру допомагали в роботі штабу гуманітарної допомоги міської ради, чергуванні, плели захисні сітки, ділилися коштами та речами для переселенців.

У тісній співпраці з відділом соціального захисту, працівники ЦНАПу і соціального захисту у квітні – травні організували двозмінну роботу по прийому документів від ВПО та подальшому їх введенню в базу даних. Таким чином вдалося максимально зняти соціальну напругу та позбутися великих черг, які так дратували переселенців.

У травні працівники Центру надання адміністративних послуг проводили реєстрацію внутрішньо переміщених осіб для отримання міжнародної фінансової допомоги від МОМ (ООН).

Центр надання адміністративних послуг Липовецької міської ради і надалі працюватиме над розширенням переліку своїх послуг, підвищенням якості обслуговування та використанням у своїй роботі сучасних інформаційних технологій, а також забезпеченням сприятливих умов розвитку і спрощенням процедур надання адміністративних послуг.

 

Начальник відділу надання

адміністративних послуг

                                                               Олександр СКОЦЬКИЙ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь