Звіт про роботу виконавчого комітету Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області за перше півріччя 2025 року
Основною формою роботи виконавчого комітету міської ради є його засідання. Відповідно до статті 53 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» засідання виконавчого комітету проводяться не рідше одного разу на місяць.
Так у звітному періоді 2024 року проведено 11 засідань виконавчого комітету міської ради: 6 чергових засідань та 5 позачергових засідань виконавчого комітету.
На чергових та позачергових засіданнях розглянуто та прийнято 129 рішень, віднесених Законом України «Про місцеве самоврядування» до відання виконавчих органів ради.
У сфері соціального захисту населення та охорони здоров’я – прийнято 46 рішень.
У сфері захисту прав дітей прийнято 31 рішення.
В галузі житлово-комунального господарства прийнято 26 рішень.
У сфері соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів – 9 рішень.
В галузі освіти, культури, молодіжної політики, фізкультури і спорту – 4 рішення.
В галузі оборонної роботи та цивільного захисту населення – 2 рішення.
За відповідний період 2025 року прийнято 10 рішень про встановлення меморіальних дошок загиблим Героям Липовеччини, витрати з виготовлення меморіальних дошок здійснювалися в межах Програми підтримки учасників бойових дій, членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, Захисників та Захисниць України на 2025-2027 роки, затвердженої рішенням 69 сесії міської ради 8 скликання від 20 червня 2024 року № 1900.
Як бачимо, найбільше рішень прийнято у сфері соціального захисту населення та у сфері захисту прав дітей, що є актуальним на сьогодення не тільки в нашій громаді, а також в нашій державі.
Керуючою справами (секретарем) виконкому систематично аналізується стан виконання плану роботи структурними підрозділами виконавчого комітету та виконавчими органами міської ради.
Виконавська дисципліна є одним з провідних індикаторів стану справ як в міській раді так і в її виконавчому комітеті, виконавчих органах.
Протягом звітного періоду відділом документообігу та діловодства виконавчого комітету міської ради було отримано, зареєстровано та передано виконавцям 3 тисячі 482 вхідних документів, із них:
75 запитів на публічну інформацію, з них – 29 адвокатських запитів.
70 письмових звернень громадян з різних питань (переважна більшість питань порушених в заявах стосувалася надання матеріальної допомоги).
Також відділом документообігу та діловодства зареєстровано та відправлено 851 вихідних документів.
Впродовж півріччя у Липовецькій міській раді проводилася відповідна робота та вживались заходи з метою забезпечення належного рівня виконавської дисципліни, своєчасного і якісного виконання завдань, визначених в документах вищих органів влади, депутатських запитах та зверненнях, розпорядженнях та окремих дорученнях голови обласної військової адміністрації, а також рішеннях міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнях і дорученнях міського голови.
Найбільша частка контрольних документів надійшла на опрацювання до відділу юридичного забезпечення та комунальної власності, управління соціального захисту та охорони здоров’я, відділу освіти, відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства, відділу культури, молоді та спорту.
Значна кількість документів надходить від другого відділу Вінницького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки.
Аналіз стану виконання контрольних документів засвідчує, що переважна більшість з них виконується у визначені терміни.
За вказаний період прийнято 106 розпоряджень міського голови з основної діяльності та 25 розпоряджень міського голови про відрядження.
Одним із напрямів роботи відділу документообігу та діловодства виконавчого комітету міської ради є забезпечення обліку і зберігання архівних документів, використання відомостей, що в них містяться, та формування справ до передачі до Національного архівного фонду.
Так, архіваріусом відділу було проведено та продовжує проводитися робота щодо упорядкування документів міської ради (розпоряджень, рішень виконавчого комітету, рішень сесій міської ради), що передаються на зберігання до відділу документообігу та діловодства.
Реалізацію кадрової роботи та служби в органі місцевого самоврядування, здійснює відділ управління персоналом виконавчого комітету Липовецької міської ради.
Протягом січня-червня 2025 року відділом управління персоналом виконавчого комітету міської ради було розроблено 250 проєктів розпоряджень міського голови, з яких 107 – щодо особового складу (4 – щодо призначень працівників, 1 – продовження строку дії трудового договору, 3 – звільнення працівників, 16 – встановлення надбавки за вислугу років, 4 – присвоєння рангу, 2 – оголошення конкурсів на заміщення вакантних посад, 143 – про відпустки).
Також за звітний період відділом управління персоналом виконавчого комітету міської ради:
розроблено 5 проєктів рішень сесії міської ради та подано їх на розгляд відповідних комісій;
проведено 2 засідання конкурсної комісії для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування;
протягом лютого-березня 2025 року в апараті міської ради, її виконавчому комітеті, інших виконавчих органах ради проведено щорічну оцінку виконання у 2024 році посадовими особами місцевого самоврядування покладених на них обов’язків і завдань;
проведено роботу щодо укладання 3 контрактів (додаткових угод) з керівниками комунальних установ;
підготовлено 30 рішень уповноваженої особи з призначення страхових виплат по листках тимчасової непрацездатності;
для проходження виробничої практики було зараховано одну особу;
здійснено роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням особових справ та трудових книжок працівників.
Відповідно до статті 54¹ «Закону України про місцеве самоврядування в Україні», старости беруть участь в організації виконання рішень міської ради, її виконавчого комітету.
Основним із повноважень старост є сприяння жителям відповідного села у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади.
У додатку до звіту про роботу виконавчого комітету у першому півріччі 2025 року, наведено інформацію про роботу старост Липовецької територіальної громади.
Так за 6 місяців 2025 року старостами прийнято: 834 звернень громадян, видано 2112 довідок, вчинено 293 нотаріальних дії (в тому числі посвідчено 81 заповіт), в обігу діловодства старостами за звітний період зареєстровано та прийнято до розгляду 794 вхідних документів (розпорядження міського голови, запити від нотаріусів та адвокатів) зареєстровано та відправлено за належністю 1006 вихідних документів.
Найбільше довідок видано старостами Кошалко Ю.О. (257), Романовим В.О. (251), Микуліним М.В. (218), Кучеренко З.М. (218), Вінничук Л.В. – (219).
Щодо вчинення нотаріальних дій, то найбільше нотаріальних дій вчинено старостами Микуліним М.В. – 60, Кошалко Ю.О. – 41 нотаріальних дій, Дорош Т.А. – 36 нотаріальних дій.
В основному – це посвідчення доручень, засвідчення копій документів, посвідчення заяв про прийняття чи відмову від спадщини.
Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 22.02.2022 №578/5 «Про затвердження зміни до Положення про Спадковий реєстр», уповноважено старост Липовецької територіальної громади на роботу у спадкових реєстрах, що стосуються спадкових справ, а саме заповітів.
Старости Кошалко Ю.О., Вінничук Л.В., Микулін М.В., Некрут Н.М., Романов В.О., Адамович К.В. уповноважені на роботу у спадкових реєстрах.
Надання адміністративних послуг у територіальній громаді – є результатом реалізації Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» в галузі охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.
Протягом першого півріччя 2025 року надавалися адміністративні послуги з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень за звітний період здійснено реєстраційні дії стосовно зареєстрованих заяв від суб’єктів звернення:
реєстрація права власності – 1426;
реєстрація інших речових прав – 7012;
реєстрація обтяжень та іпотек – 216.
Державним реєстратором надавалися адміністративні послуги по реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – 194.
Суб’єкти звернення отримали 778 безкоштовних консультацій.
За інформацією фінансового управління, за надання адміністративних послуг всього з початку 2025 року залучено до бюджету – 1 447 552 грн.
Адміністраторами відділу надання адміністративних послуг протягом півріччя були надані послуги соціального характеру – 4835, в т.ч. ветеранам – 1444.
Оформлення субсидій – 339.
Оформлення пільг – 227. З них ветеранам – 136.
Державні соціальні допомоги – 619.
Надано консультацій з питань соціального захисту – 2540, з них ветеранам – 1241.
Призначення і виплата компенсації на догляд (постанова КМУ № 859) – 53.
Заява про забезпечення засобами реабілітації (виплата компенсації) – 73.
Послуга з видачі довідки про взяття на облік ВПО – 141.
Надання відомостей з Реєстру ветеранів війни – 36.
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку – 165.
Надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами – 11.
Видача ордера на видалення зелених насаджень – 7.
Пільги багатодітним – 11.
Державна соціальна допомога сім’ям з дітьми – 42.
Одноразова допомога при вагітності та пологах – 3.
Допомога на дітей які виховуються в багатодітних сім’ях – 13.
Державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства – 4.
Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію – 8.
Компенсаційна виплата особі, яка здійснює догляд за особою з інвалідністю І гр., або особою 80 р. – 3.
Допомога на поховання – 4.
Компенсація вартості самостійного санаторно-курортного лікування – 2.
Грошова компенсація замість санаторно-курортної путівки – 1.
Заяви на довідки – 452.
Допомога на розгляд внаслідок психічного захворювання – 4.
Оформлення та видача посвідчення багатодітної сім’ї – 11.
Фахівцями з питань формування та ведення реєстру територіальної громади відділу надання адміністративних послуг за звітний період:
реєстрація/зняття місця проживання – 274/313;
реєстрація місця проживання дитини до 14 років – 100;
видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання – 151;
видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи – 2424;
внесення змін до бази РТГ – 1952;
надання письмової інформації на офіційні запити – 155;
надання усних консультацій з питань що стосуються РТГ– 749;
статистичний – 12;
відділ реєстру виборців Вінницької РДА – 18;
старостам територіальної громади – 12;
ТЦК СП – 18;
інші довідки різного змісту – 3541.
Організація роботи відділу юридичного забезпечення та комунальної власності виконавчого комітету міської ради.
Впродовж першого півріччя 2025 року відділом юридичного забезпечення та комунальної власності Липовецької міської ради було здійснено (проведено, виконано) ряд наступних заходів:
підготовлено 110 листів у різні інстанції, в тому числі відповіді на звернення громадян;
сформовано 27 запитів щодо отримання від установ та організацій необхідної інформації для використання у роботі;
опрацьовано 14 запитів від органів прокуратури;
Розглянуто 8 запитів про надання публічної інформації.
До відділу за перше півріччя 2025 року в загальному надійшло 57 судових справ, з яких: 47 цивільних, 6 адміністративних та 4 господарські справи. Також здійснюється представництво інтересів та супровід у судових справах за попередні роки у кількості 77 справ. В даних справах міська рада є стороною у статусі відповідач, заінтересована особа або як третя сторона по справі. Значна частина справ стосується спадкового майна. По даній категорії справ здійснюється перевірка поданих до позовної заяви підтверджуючих документів.
Впродовж першого півріччя 2025 року по даним категоріям справ було винесено 19 судових рішень.
В претензійно – позовній роботі, що стосується виконання міською радою функцій органу місцевого самоврядування, включаючи (прийняті сесійні рішення, відповіді на звернення та позови інтересах міської ради:
виграно – 4 справи в порядку адміністративного судочинства;
програно – 1 справа в порядку цивільного судочинства та 1 справа в порядку адміністративного судочинства.
1 справа оскаржуються в касаційному порядку в Верховному суді касаційного адміністративного суду (Позивачем).
Також було подано 3 позовних заяви в порядку стягнення безпідставно збережених коштів за рахунок громади.
4 справи подано Немирівською окружною прокуратурою в інтересах Липовецької міської ради. По 2 справах рішення набрало законної сили припинено незаконне користування ставком 29 га. с. Нападівка та визнано недійсними додаткові угоди до договору постачання електричної енергії, зобов’язано відповідачів повернути до бюджету безпідставно сплачені кошти в розмірі 120 000 грн.
Відділом прийнято участь у засіданнях постійних комісій Липовецької міської ради та комісіях при виконавчому комітеті міської ради; Комісії із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду) при виконавчому комітеті Липовецької міської ради; Комісія при ТЦК та СП щодо розгляду заяв про надання відстрочки від призову на проходження військової служби під час мобілізації.
Відділом здійснювався супровід 73 виконавчих проваджень.
Провели 4 засідання адміністративних комісій за результатами яких прийнято 1 постанову про притягнення до відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень та 2 справи закрито.
Розроблено та подано на розгляд сесії 14 проєктів рішень та 2 проєкти рішень на розгляд виконавчого комітету міської ради.
Відділом юридичного забезпечення та комунальної власності виконавчого комітету міської ради проведено ряд дій щодо належного оформлення права комунальної власності на об’єкти нерухомого майна (будівлі) по Липовецькій ТГ та виготовлено технічні паспорти нерухомого майна.
Працівники відділу постійно приймають участь у комісіях, що проводяться виконавчими органами міської ради.
У роботі відділу економічного аналізу та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради слід відзначити наступне: підготовлено звіт про реалізацію Стратегії розвитку Липовецької територіальної громади на період до 2030 року та виконання Плану заходів на 2021-2023 роки з реалізації Стратегії розвитку Липовецької територіальної громади на період до 2030 року;
підготовлено звіт про виконання Програми економічного і соціального розвитку Липовецької територіальної громади на 2024 рік;
підготовлено звіти про виконання Програми розвитку туризму Липовецької територіальної громади на 2022-2024 роки, Програми розвитку міжнародного співробітництва Липовецької територіальної громади на 2023-2024 роки та Програми підтримки самозабезпечення Липовецької територіальної громади продуктами харчування на 2022-2024 роки «Сади Перемоги» за 2024 рік;
підготовлено рішення про створення Інвестиційної ради при виконавчому комітеті Липовецької міської ради;
оновлено інвестиційний паспорт громади та пропозиції для потенційних інвесторів;
оновлено номенклатуру матеріального резерву Липовецької ТГ;
оновлено склад робочої групи з питань розроблення та моніторингу реалізації Стратегії розвитку громади на період до 2030 року та розпочата робота щодо її оновлення;
у співпраці з комунальними установами та громадськими організаціями підготовлено 13 проєктних пропозицій на різноманітні грантові конкурси; з них один проєкт реалізовано (ремонт боксу в інфекційному відділенні міської лікарні), а два (придбання міською лікарнею рентген апарату та встановлення дитячого майданчика в с. Лукашівка) – на стадії реалізації; у звітному періоді завдяки зазначеній діяльності вдалося залучити майже 1,7 млн грн для вирішення проблем соціально-економічного розвитку громади.
взято участь у навчально-ознайомчому візиті делегації від Вінницької області до Республіки Польща, під час якого опрацьовано можливості впровадження в громаді заходів з енергоефективності, альтернативних джерел енергії, поводження з відходами;
організовано проведення робочої зустрічі з пасічниками Липовецької територіальної громади;
забезпечено систематичне звітування до Департаменту агропромислового розвитку Вінницької ОВА щодо проходження посівної кампанії та збору урожаю в громаді;
забезпечено на постійній основі інформування представників місцевого бізнесу, керівників агроформувань та фермерів щодо грантових можливостей, програм підтримки, бронювання працівників та інших актуальних питань функціонування суб’єктів господарювання;
забезпечена співпраця з ЛБО «Липовецький благодійний фонд громади» в напряму вирішення проблемних питань громади (ремонт інфекційного відділення, благоустрій громади тощо);
опрацьовано 426 листів вхідної кореспонденції та підготовлено 203 листи-відповіді.
Окрім роботи відділів виконавчого комітету міської ради, що забезпечують реалізацію державної політики у галузі економіки, бюджету, соціального захисту, надання адміністративних послуг та інших напрямів в межах Липовецької територіальної громади, слід підкреслити роботу комісій, що створені та функціонують при виконкомі.
З метою сприяння забезпеченню реалізації прав дітей на життя, охорону здоров’я, освіту, соціальний захист, сімейне виховання та всебічний розвиток при виконкомі міської ради працює комісія з питань захисту прав дитини до складу якої входять керівники громади, керівники служби у справах дітей, соціального захисту, соціальної служби, органів освіти, охорони здоров’я, правоохоронних органів. На дану комісію покладено як координуючі так і контролюючі та погоджувальні функції.
Протягом першого півріччя 2025 року проведено 7 засідань даної комісії, на яких розглянуто 52 питання, за результатами яких підготовлено 20 рішень виконкому. З метою координації діяльності щодо захисту прав дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей, які зазнали насильства або жорстокого поводження, дітей, які проживають в сім’ях, у яких батьки, або особи, що їх замінюють, ухиляються від виконання своїх обов’язків з виховання дитини, розглянуто 13 питань.
З метою здійснення контролю за станом виховання, утримання і розвитку дітей в сім’ях опікунів та піклувальників на 3 засіданнях комісії заслуховувались питання про стан утримання дітей в 22 опікунських сім’ях, по кожній сім’ї ухвалено відповідні рішення, на 3 засіданнях розглядалися та затверджувалися висновки про виконання опікунами своїх обов’язків стосовно 25 дітей.
Також було розглянуто 4 питання про роботу щодо створення патронатних сімей в громаді, попередження суїцидів серед дітей, про доцільність влаштування дітей на цілодобове перебування в пансіони навчальних закладів, про призначення законного представника дітей.
Розглянуто 11 питань про стан виконання індивідуальних планів соціального захисту всіх дітей, які перебувають на обліку в громаді, на 10 засіданнях обговорювались питання про надання соціальних послуг, взяття під соціальний супровід, що дало змогу зняти з обліку дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах 5 дітей.
В умовах воєнного стану на 4 засіданнях комісії було розглянуто питання про захист прав дітей – переселенців, дітей загиблих захисників України. За їх результатами 10 дітям надано статус дітей, постраждалих внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.
Також розглянуто 7 ухвал судів про надання висновків про доцільність позбавлення батьківських прав, та про встановлення порядку побачень з дітьми стосовно 10 дітей.
Для забезпечення контролю за збереженням житлових та майнових прав дітей було розглянуто питання про надання дозволу на вчинення правочинів щодо майна дітей, при цьому забезпечено збереження охоронюваних законом прав та інтересів дітей.
Зверталася увага на забезпечення права дітей на сімейне виховання.
Стосовно 3 прийомних сімей, які діяли в громаді, розглянуто звіти про стан утримання та виховання в них 6 дітей.
Із 2 дітей, які посиротіли за даний період, по всіх прийнято рішення про влаштування до сімейних форм виховання. Розглянуто 2 питання про влаштування їх під опіку, що сприяло попередженню дитячої бездоглядності та безпритульності в громаді.
Крім того, на засіданнях розглянуто звіти центру надання соціальних послуг та служби у справах дітей про стан виконання індивідуальних планів соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, всього стосовно 42 дітей.
Комісія продовжує свою роботу в громаді щодо забезпечення захисту прав та реалізації найкращих інтересів дітей.
При виконавчому комітеті працюють: комісія по розгляду звернень на надання матеріальної допомоги, міжвідомча рада з питань сім’ї, соціальної підтримки сімей Захисників та Захисниць, інтеграції внутрішньо переміщених сімей (осіб), гендерної рівності, запобігання домашньому насильству та протидії торгівлі людьми та опікунська рада.
Протягом звітного періоду 2025 року проведено 6 засідань комісії по розгляду звернень на надання матеріальної допомоги, розглянуто 597 заяв жителів територіальної громади.
Проведено 3 засідання міжвідомчої ради з питань сім’ї, соціальної підтримки сімей Захисників та Захисниць, інтеграції внутрішньо переміщених сімей (осіб), гендерної рівності, запобігання домашньому насильству та протидії торгівлі людьми, 5 засідань Координаційного центру підтримки цивільного населення, 7 засідань опікунської ради.
З метою належної реалізації державної політики з питань сім'ї, соціальної підтримки Захисників та Захисниць України, сімей загиблих Героїв проведено 3 засідання Ради родин загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України Липовецької територіальної громади.
При виконавчому комітеті міської ради створена Рада з питань внутрішньо переміщених осіб.
З метою оперативного та ефективного розгляду звернень громадян, юридичних осіб працівники виконавчого комітету міської ради та її виконавчих органів працюють у відповідних реєстрах: єдина державна електронна система у сфері будівництва ЄДССБ, яка включає в себе автоматизоване робоче місце (АРМ) органу з присвоєння, зміни, коригування адрес та АРМ уповноваженого органу містобудування та архітектури; реєстр пошкодженого та зруйнованого майна; єдина інформаційна автоматизована система «Діти»; реєстр речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; спадковий реєстр.
Загалом, злагоджена робота виконавчого комітету міської ради та її виконавчих органів дає відповідні результати в усіх напрямах діяльності територіальної громади та її жителів.
|
Секретар міської ради |
Олеся НАЗАРЕНКО |
|
Староста |
Кількість звернень громадян |
Кількість вчинених нотаріальних дій |
Кількість вхідних документів |
Кількість вихідних документів |
Кількість виданих довідок |
Кількість запитів нотаріусів та наданих відповідей на них |
Кількість посвідчених заповітів |
|
Микулін Михайло Васильович |
38 |
26 |
43 |
36 |
78 |
0 |
9 |
|
Микулін Михайло Васильович |
48 |
34 |
68 |
66 |
218 |
0 |
14 |
|
Канішев Петро Іванович |
68 |
9 |
23 |
49 |
60 |
1 |
2 |
|
Чигрин Василь Дмитрович |
92 |
12 |
47 |
46 |
43 |
1 |
0 |
|
Некрут Наталія Миколаївна |
75 |
26 |
35 |
53 |
160 |
5 |
6 |
|
Семчук Галина В᾽ячеславівна |
20 |
5 |
53 |
41 |
85 |
4 |
1 |
|
Семчук Галина В᾽ячеславівна |
15 |
3 |
45 |
38 |
79 |
2 |
1 |
|
Романов Віктор Олексійович |
126 |
28 |
44 |
108 |
140 |
0 |
2 |
|
Романов Віктор Олексійович |
38 |
0 |
74 |
61 |
251 |
3 |
0 |
|
Чигрин Василь Дмитрович |
78 |
0 |
57 |
44 |
74 |
3 |
0 |
|
Вінничук Лариса Володимирівна |
27 |
23 |
66 |
133 |
219 |
15 |
9 |
|
Дорош Тетяна Анатоліївна |
38 |
36 |
73 |
62 |
88 |
0 |
12 |
|
Адамович Катерина Вікторівна |
59 |
16 |
22 |
39 |
59 |
1 |
3 |
|
Бурячок Тетяна Петрівна |
10 |
8 |
48 |
75 |
83 |
0 |
0 |
|
Кошалко Юрій Олексійович |
48 |
41 |
60 |
101 |
257 |
8 |
8 |
|
Кучеренко Зінаїда Миколаївна |
54 |
26 |
36 |
54 |
218 |
2 |
5 |
|
ВСЬОГО |
834 |
293 |
794 |
1006 |
2112 |
45 |
81 |

« повернутися до розділу «Керуюча справами (секретар) виконавчого комітету ради»
