Звіт про роботу виконавчого комітету Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області за перше півріччя 2024 року
Звіт
про роботу виконавчого комітету
Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області
за перше півріччя 2024 року
Основною формою роботи виконавчого комітету міської ради є його засідання. Відповідно до статті 53 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» засідання виконавчого комітету проводяться не рідше одного разу на місяць.
Так у звітному періоді 2024 року проведено 9 засідань виконавчого комітету міської ради: 6 чергових засідань та 3 позачергових засідання виконавчого комітету.
На чергових та позачергових засіданнях розглянуто та прийнято 144 рішення, віднесених Законом України «Про місцеве самоврядування» до відання виконавчих органів ради.
У сфері соціального захисту населення та охорони здоров’я прийнято 42 рішення.
У сфері захисту прав дітей – 40 рішень.
В галузі житлово-комунального господарства – 26 рішень.
У сфері соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів – 10 рішень.
В галузі освіти, культури, молодіжної політики, фізкультури і спорту – 6 рішень.
В галузі оборонної роботи та цивільного захисту населення – 4 рішення.
У сфері регулювання земельних відносин – 1 рішення.
З інших питань, а саме внесення змін до складу постійних та тимчасових комісій виконавчого комітету міської ради, організаційні заходи роботи виконавчого комітету, вчинення нотаріальних дій старостами територіальної громади – 8 рішень.
За відповідний період 2024 року прийнято 7 рішень про встановлення меморіальних дошок загиблим Героям Липовеччини, витрати з виготовлення шести меморіальних дошок здійснювалися в межах Програми соціального захисту населення Липовецької територіальної громади на 2022-2024 роки
Як бачимо, найбільше рішень прийнято у сфері соціального захисту населення та у сфері захисту прав дітей, що є актуальним на сьогодення не тільки в нашій громаді, а також у нашій державі.
Керуючою справами (секретарем) виконкому систематично аналізується стан виконання плану роботи структурними підрозділами виконавчого комітету та виконавчими органами міської ради.
Виконавська дисципліна є одним з провідних індикаторів стану справ як в міській раді так і в її виконавчому комітеті, виконавчих органах.
Протягом звітного періоду відділом документообігу та діловодства виконавчого комітету міської ради було отримано, зареєстровано та передано виконавцям 4 241 вхідних документів, із них:
24 запити на публічну інформацію;
8 депутатських звернень;
22 адвокатських запити;
94 письмових звернень громадян з різних питань (переважна більшість питань порушених в заявах стосувалася надання матеріальної допомоги).
Відповіді на депутатські звернення та інформаційні запити надавались вчасно з роз’ясненнями щодо оскарження прийнятих рішень.
Також відділом документообігу та діловодства зареєстровано та відправлено 1 009 вихідних документів.
Впродовж півріччя у Липовецькій міській раді проводилася відповідна робота та вживались заходи з метою забезпечення належного рівня виконавської дисципліни, своєчасного і якісного виконання завдань, визначених у документах вищих органів влади, депутатських запитах та зверненнях, розпорядженнях та окремих дорученнях голови обласної військової адміністрації, а також рішеннях міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнях і дорученнях міського голови.
Найбільша частка контрольних документів надійшла на опрацювання до відділу юридичного забезпечення та комунальної власності, управління соціального захисту та охорони здоров’я, відділу освіти, відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства.
Значна кількість документів надходить від другого відділу Вінницького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки.
Аналіз стану виконання контрольних документів засвідчує, що переважна більшість з них виконується у визначені терміни.
За вказаний період прийнято 123 розпорядження міського голови з основної діяльності та 29 розпоряджень про відрядження.
Реалізацію кадрової роботи та служби в органі місцевого самоврядування, здійснює відділ управління персоналом виконавчого комітету Липовецької міської ради.
Протягом першого півріччя 2024 року відділом управління персоналом виконавчого комітету міської ради було розроблено 273 проєкти розпоряджень міського голови, з яких 107 – щодо особового складу (3 – щодо призначень працівників (продовження строку дії трудового договору), 3 – звільнення працівників, 10 – встановлення надбавки за вислугу років, 2 – встановлення рангу, 9 – оголошення конкурсів на 5 вакантних посад, 10 – зміни в штатному розписі, 5 – посадові інструкції, 137 розпорядження – з питань відпусток та 29 – щодо нагороджень.
Також за звітній період відділом управління персоналом виконавчого комітету міської ради:
розроблено 9 проєктів рішень міської ради та подано їх на розгляд відповідних комісій;
проведено 5 засідань конкурсної комісії для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування;
проведено 11 засідань комісії з питань відзначення державних, професійних свят, ювілейних дат, заохочення за заслуги перед Липовеччиною;
підготовлено 72 Грамоти та Подяки в частині виконання Програми організації відзначення державних, професійних свят, відомих громадян, ювілейних дат, днів народжень жителів громади, вшанування трудових колективів та їх працівників, знаменних та пам’ятних дат Липовеччини на 2022-2024 роки.
Відповідно до статті 54' «Закону України про місцеве самоврядування в Україні», старости беруть участь в організації виконання рішень міської ради, її виконавчого комітету.
Основним із повноважень старост є сприяння жителям відповідного села у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади.
У додатку до звіту про роботу виконавчого комітету у першому півріччі 2024 року наведено інформацію про роботу старост Липовецької територіальної громади, додається.
Так за 6 місяців 2024 року старостами прийнято: 1483 звернень громадян, видано 2204 довідки, вчинено 279 нотаріальних дій, в обігу діловодства старостами за звітний період зареєстровано та прийнято до розгляду 525 вхідних документів (розпорядження міського голови, запити від нотаріусів та адвокатів зареєстровано та відправлено за належністю 761 вихідних документів.
Найбільше довідок видано старостами Кошалком Юрієм (323), Микуліним Михайлом (276 – Щасливський старостинський округ), Романовим Віктором (223 – Скитківський старостинський округ), Кучеренко Зінаїдою (218), Вінничук Ларисою (217), Некрут Наталією (211).
Щодо вчинення нотаріальних дій, то найбільше нотаріальних дій вчинено старостами Романовим Вікторем – 46 (Скитківський старостинський округ); Микуліним Михайлом – 42 (Щасливський старостинський округ), Кошалком Юрієм – 40 нотаріальних дій. В основному – це посвідчення доручень, засвідчення копій документів, посвідчення заяв про прийняття чи відмову від спадщини.
Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 22 лютого 2022 року № 578/5 «Про затвердження зміни до Положення про Спадковий реєстр», уповноважено старост Липовецької територіальної громади на роботу у спадкових реєстрах, що стосуються спадкових справ, а саме заповітів.
Старости Кошалко Юрій, Вінничук Лариса, Микулін Михайло, Некрут Наталія, Романов Віктор, Адамович Катерина уповноважені на роботу у спадкових реєстрах.
Надання адміністративних послуг у територіальній громаді є результатом реалізації Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» в галузі охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.
Протягом першого півріччя 2024 року надавалися адміністративні послуги з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень за звітний період здійснено реєстраційні дії стосовно зареєстрованих заяв від суб’єктів звернення:
реєстрація права власності – 2245;
реєстрація інших речових прав – 4717;
реєстрація обтяжень та іпотек – 291.
Державним реєстратором надавалися адміністративні послуги з реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Створення юридичної особи – 9.
Зміни відомостей про юридичну особу – 68.
Державна реєстрація припинення юридичної особи – 19.
Суб’єкти звернення отримали 996 безкоштовних консультацій.
За інформацією фінансового управління міської ради, за надання адміністративних послуг всього з початку 2024 року залучено до бюджету – 1 291 647 грн.
Адміністраторами відділу надання адміністративних послуг протягом звітного періоду були надані такі послуги:
надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку – 281;
видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки – 29;
оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності – 5;
розгляд відповідності намірів щодо місця розташування тимчасової споруди – 4;
продовження строку дії паспорта тимчасової споруди – 3;
про зміну адреси нерухомого майна – 12;
надання витягу з містобудівної документації – 1;
прийняття рішення про присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна – 30;
прийняття рішення про зміну адреси об’єкта нерухомого майна – 12;
видача будівельного паспорта, або внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки – 10;
видача містобудівних умов та обмежень, або внесення змін до містобудівних умов і обмежень на забудову земельної ділянки – 14;
надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами – 9;
видача ордера на видалення зелених насаджень – 9;
надання рішення про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке, або право користування яким мають діти – 14;
послуга з видачі довідки про взяття на облік ВПО – 26;
послуги для ветеранів війни, учасників бойових дій та членів їх сімей, визначені розпорядженням КМУ від 16 травня 2014 року № 523 (пільги УБД) – 32;
призначення і виплата компенсації на догляд (постанова КМУ № 859) – 34;
пільги багатодітним – 14;
державна соціальна допомога сім’ям з дітьми – 58;
одноразова допомога при вагітності та пологах – 6;
допомога на дітей які виховуються в багатодітних сім’ях – 10;
державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства – 6;
державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію – 10;
компенсаційна виплата особі, яка здійснює догляд за особою з інвалідністю І групи, або особою 80 років – 2;
допомога на поховання – 2;
компенсація вартості самостійного санаторно-курортного лікування – 2;
грошова компенсація замість санаторно-курортної путівки – 2;
заяви на довідки – 126;
заяви на призначення житлової субсидії – 44;
допомога на розгляд внаслідок психічного захворювання – 7;
оформлення та видача посвідчення багатодітної сім’ї – 25;
заява про забезпечення засобами реабілітації (виплата компенсації) – 19;
видача посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни – 1;
видача посвідчення особи з інвалідністю – 2.
Фахівцями з питань формування та ведення реєстру територіальної громади відділу надання адміністративних послуг за звітний період:
реєстрація/зняття місця проживання – 269/360;
реєстрація місця проживання дитини до 14 років – 108;
видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання – 118;
видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи – 2562;
внесення змін до бази РТГ – 1805;
надання письмової інформації на офіційні запити – 167;
надання усних консультацій з питань що стосуються РТГ– 642;
статистичний – 12;
відділ реєстру виборців Вінницької РДА – 18;
старостам територіальної громади – 12;
ТЦК СП – 18;
інші довідки різного змісту – 3050.
Організація роботи відділу юридичного забезпечення та комунальної власності виконавчого комітету міської ради.
За перше півріччя 2024 року відділом юридичного забезпечення та комунальної власності виконавчого комітету Липовецької міської ради:
підготовлено 374 листів у різні інстанції, в тому числі відповіді на звернення громадян;
сформовано 87 запитів щодо отримання від установ та організацій необхідної інформації для використання у роботі;
опрацьовано 20 запитів від органів прокуратури.
На опрацювання відділу за півріччя 2024 року в загальному надійшло 65 судових справ, з яких:
52 цивільних, 11 адміністративних та 2 господарські справи, по яких міська рада є стороною у справах як відповідач, заінтересована особа або як третя сторона по справі. Значна частина справ стосується спадкового майна. По даній категорії справ здійснюється перевірка поданих до позовної заяви підтверджуючих документів.
3 справи подано Немирівською окружною прокуратурою в інтересах Липовецької міської ради, з них по двох міською радою отримано кошти.
Відділом прийнято участь у засіданнях постійних комісіях Липовецької міської ради та комісіях при виконавчого комітету міської ради; Комісії із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду) при виконавчому комітеті Липовецької міської ради; Комісія при ТЦК та СП щодо розгляду заяв про надання відстрочки від призову на проходження військової служби під час мобілізації.
Окрім того, підготовлено та подано позовну заяву до господарського суду про зняття арешту з транспортного засобу. В результаті судом було прийнято рішення про задоволення позову та на сьогодні виконано.
Підготовлено та подано до суду 34 заяви про відстрочку виконання рішення суду, 31 з яких задоволено. По 2 адміністративних справах, предметом спору яких є скасування нормативної грошової оцінки, прийнято рішення на користь міської ради.
Проведено 2 засідання адміністративних комісій за результатами яких прийнято 2 постанови про притягнення до відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень.
Розроблено та подано на розгляд сесії 10 проєктів рішень, в т.ч. щодо приватизації будівлі кінотеатру та котельні та 3 проєкти рішення на розгляд виконавчого комітету міської ради.
Працівники відділу взяли участь у комісіях, що проводилися виконавчими органами міської ради.
У роботі відділу економічного аналізу та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради слід відзначити наступне: у співпраці з комунальними установами та громадськими організаціями підготовлено 11 проєктних пропозицій на різноманітні грантові конкурси, з яких один реалізовано (ремонт інфекційного відділення міської лікарні), 3 – в процесі реалізації (придбання спеціалізованого авто для первинної медицини, придбання операційного столу для міської лікарні, ремонт харчоблоку в Росошанському ліцеї); ще по одному – результати мають бути протягом місяця;
підготовлена та розміщена презентація громади на платформі Cities4Cities;
підготовлено та затверджено Меморандум про співпрацю Липовецької міської ради та ГО «Альянс Україна – Хорватія»;
запроваджено систему енергоменеджменту;
забезпечено на постійній основі інформування представників місцевого бізнесу, керівників агроформувань та фермерів щодо грантових можливостей, програм підтримки, бронювання працівників та інших актуальних питань функціонування суб’єктів господарювання;
забезпечена співпраця з ЛБО «Липовецький благодійний фонд громади» в напрямку вирішення проблемних питань громади (ремонт інфекційного відділення, придбання бульдозера, благоустрій громади та інше).
Відділом земельних ресурсів за перше півріччя 2024 року було опрацьовано 235 письмових звернень, в тому числі 6 запитів на публічну інформацію, 2 адвокатських запити, 7 запитів від органів прокуратури.
Земельною комісією при виконавчому комітеті міської ради було складено та затверджено рішенням виконавчого комітету міської ради 1 акт.
Підготовлено 114 проєктів рішень, які були прийняті сесією міської ради, що стосуються питань власності та користування земельними ділянками комунальної власності.
За звітний період на електронних торгах (аукціоні) продано право оренди:
на 7 земельних ділянок сільськогосподарського призначення загальною площею 56,2148 га, до бюджету міської ради надійшло 886866 грн (вісімсот вісімдесят шість тисяч вісімсот шістдесят шість гривень);
на 3 земельні ділянки водного фонду загальною площею 18,2060 га, до бюджету міської ради надійшло 95184 грн (дев’яносто п’ять тисяч сто вісімдесят чотири гривні).
У першому півріччі 2024 році укладено та поновлено 7 договорів оренди на земельні ділянки комунальної власності із земель промисловості та комерційного використання загальною площею 0,5894 га з орендною платою 172158,06 грн.
На земельні ділянки комунальної власності для іншого сільськогосподарського призначення (під господарськими будівлями і дворами) було укладено 2 договори оренди землі загальною площею 4,5468 га з орендною платою 18355,52 грн.
На земельні ділянки комунальної власності для городництва було укладено 18 договорів оренди землі загальною площею 9,8610 га з орендною платою 19834,69 грн.
З метою забезпечення пасовищем жителів громади на 10 земельних ділянок комунальної власності для сінокосіння і випасання худоби було укладено 2 договори оренди землі загальною площею 76,2122 га, плата за користування становить 11078,86 грн.
Укладено договори оренди на невитребувані земельні ділянки (паї) загальною площею 19,9465 га, орендна плата за які становить 86499,13 грн.
Було поновлено договори оренди на землі сільськогосподарського призначення (рілля) загальною площею 41,1941 га з орендною платою 193703,33 грн., середня орендна плата становить 4702,21грн/га, що втричі менше, аніж при продажу права оренди на земельних торгах (аукціонах).
Укладено 5 договорів про встановлення земельного сервітуту загальною площею 2,4297 га, з платою за користування двох земельних ділянок площею 0,0069 га – 4353,78 грн за 1 рік. На 3 земельні ділянки встановлено безоплатний сервітут.
Окрім роботи відділів виконавчого комітету міської ради, що забезпечують реалізацію державної політики у галузі економіки, бюджету, соціального захисту, надання адміністративних послуг та інших напрямків в межах Липовецької територіальної громади, слід підкреслити роботу комісій, що створені та функціонують при виконкомі.
З метою сприяння забезпеченню реалізації прав дітей на життя, охорону здоров’я, освіту, соціальний захист, сімейне виховання та всебічний розвиток при виконкомі міської ради працює комісія з питань захисту прав дитини до складу якої входять керівники громади, керівники служби у справах дітей, соціального захисту, соціальної служби, органів освіти, охорони здоров’я, правоохоронних органів. Протягом першого півріччя 2024 року проведено 9 засідань даної комісії, на яких розглянуто 59 питань. На дану комісію покладено як координуючі так і контролюючі та погоджувальні функції.
З метою координації діяльності щодо проведення заходів, спрямованих на соціальний захист дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей, які зазнали насильства або жорстокого поводження, дітей, які проживають в сім’ях, у яких батьки або особи, що їх заміняють, ухиляються від виконання своїх обов’язків з виховання дитини, розглянуто 6 питань про стан виконання батьками своїх обов’язків стосовно 10 дітей. На комісії було розглянуто 10 питань щодо планування індивідуальної роботи з дітьми, які перебувають в складних життєвих обставинах. Також розглянуто 3 ухвали судів про надання висновків про доцільність позбавлення батьківських прав та визначення місця проживання стосовно 4 дітей.
З метою недопущення зростання числа кримінальних правопорушень затверджено план-графік спільних профілактичних рейдів, в тому числі щодо виявлення неповнолітніх, які схильні до вчинення злочинів. На комісії було розглянуто питання про проведення профілактичної роботи щодо зниження рівня злочинності та правопорушень серед неповнолітніх, попередження негативних проявів серед дітей та підлітків.
Для забезпечення контролю за збереженням житлових та майнових прав дітей розглянуто 10 питань про надання дозволу на вчинення правочинів щодо майна дітей, при цьому забезпечено збереження охоронюваних законом прав та інтересів дітей. Також на комісії було розглянуто питання щодо захисту житлових та майнових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.
З метою здійснення контролю за станом виховання, утримання та розвитку дітей в прийомних сім’ях, сім’ях опікунів та піклувальників на засіданнях комісії заслуховувались звіти про їх діяльність, по кожній сім’ї ухвалено відповідні рішення.
Також розглядалися питання про надання статусу 3 дітям, встановлення опіки та піклування над дітьми (4 дітей), координацію діяльності з попередження дитячої бездоглядності та безпритульності в громаді та про стан утримання, навчання та виховання дітей в сім’ях опікунів/піклувальників.
В умовах воєнного стану також розглянуто питання про захист прав дітей, які є внутрішньо-переміщеними особами та дітей, які є членами сім’ї загиблого Захисника України. 19 дітям надано статус дітей, постраждалих внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.
Зверталася увага на забезпечення права дітей на сімейне виховання. Стосовно 3 дітей, які перебували в реабілітаційному центрі, погоджено питання про їх повернення на виховання в сім’ю. По трьох дітях, які посиротіли у першому півріччі цього року, було прийнято рішення про влаштування до сімейних форм виховання. Розглянуто звіти центру надання соціальних послуг про здійснення та хід соціального супроводу сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах.
Комісія продовжує свою роботу в громаді щодо забезпечення захисту прав та реалізації найкращих інтересів дітей.
При виконавчому комітеті працюють: комісія по розгляду звернень на надання матеріальної допомоги, міжвідомча рада з питань сім’ї, соціальної підтримки сімей Захисників та Захисниць, інтеграції внутрішньо переміщених сімей (осіб), гендерної рівності, запобігання домашньому насильству та протидії торгівлі людьми та опікунська рада.
Протягом звітного періоду 2024 року проведено 7 засідань комісії по розгляду звернень на надання матеріальної допомоги, розглянуто 370 заяв жителів територіальної громади, надано 921 330 гривень матеріальної допомоги.
Проведено 3 засідання міжвідомчої ради з питань сім’ї, соціальної підтримки сімей Захисників та Захисниць, інтеграції внутрішньо переміщених сімей (осіб), гендерної рівності, запобігання домашньому насильству та протидії торгівлі людьми, 7 засідань Координаційного центру підтримки цивільного населення, 8 засідань опікунської ради.
З метою належної реалізації державної політики з питань сім'ї, соціальної підтримки Захисників та Захисниць України відвідано сім'ї загиблих (померлих) та безвісти зниклих осіб, внаслідок військової агресії російської федерації проти України, також відвідано 90 сімей Захисників та Захисниць громади.
З метою оперативного та ефективного розгляду звернень громадян, юридичних осіб працівники виконавчого комітету міської ради та її виконавчих органів працюють у відповідних реєстрах: єдина державна електронна система у сфері будівництва ЄДССБ, яка включає в себе автоматизоване робоче місце (АРМ) органу з присвоєння, зміни, коригування адрес та АРМ уповноваженого органу містобудування та архітектури; реєстр пошкодженого та зруйнованого майна; єдина інформаційна автоматизована система «Діти»; реєстр речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; спадковий реєстр.
Загалом, злагоджена робота виконавчого комітету міської ради та її виконавчих органів, дає відповідні результати в усіх напрямах діяльності територіальної громади та її жителів.,5
Додаток до звіту
про роботу виконавчого комітету
Липовецької міської ради
Вінницького району Вінницької області
за І півріччя 2024 року
Інформація щодо роботи старост Липовецької територіальної громади за І півріччя 2024 року
Староста |
Кількість звернень громадян |
Кількість вчинених нотаріальних дій |
Кількість вхідних документів |
Кількість вихідних документів |
Кількість виданих довідок |
Кількість запитів нотаріусів та наданих відповідей на них |
Кількість посвідчених заповітів |
Микулін Михайло Васильович староста с. Струтинка |
154 |
23 |
25 |
28 |
105 |
4 |
3 |
Микулін Михайло Васильович В.о.старости с. Щаслива, Білозерівка, Королівка, с‑ще Підлісне |
285 |
42 |
31 |
35 |
276 |
8 |
9 |
Чигрин Василь Дмитрович Староста с. Троща, Гордіївка |
91 |
16 |
34 |
41 |
38 |
2 |
0 |
Некрут Наталія Миколаївна Староста с. Зозів, Олександрівка |
85 |
23 |
22 |
48 |
211 |
2 |
4 |
Семчук Галина В᾽ячеславівна Староста с. Зозівка |
20 |
4 |
28 |
26 |
81 |
3 |
0 |
Семчук Галина В᾽ячеславівна В.о. старости с. Вербівка, с-ща Ксаверівка |
25 |
2 |
15 |
13 |
35 |
1 |
0 |
Романов Віктор Олексійович Староста сіл Скитка, Хороша, Теклинівка |
156 |
46 |
38 |
84 |
223 |
2 |
7 |
Романов Віктор Олексійович В.о. старости с. Нападівка, Вікентіївка, Богданівка |
75 |
0 |
34 |
46 |
74 |
0 |
0 |
Чигрин Василь Дмитрович В.о. старости с. Славна, Ганнівка, Улянівка |
75 |
0 |
34 |
46 |
74 |
1 |
0 |
Вінничук Лариса Володимирівна Староста с. Лукашова, Берестівка, Нарцизівка, Ясенки, с-ще Ясенецьке |
34 |
16 |
54 |
151 |
217 |
17 |
12 |
Дорош Тетяна Анатоліївна Староста с. Іванька, Пісочин |
112 |
13 |
36 |
48 |
165 |
0 |
5 |
Адамович Катерина Вікторівна Староста с. Попівка, Вернянка |
52 |
21 |
29 |
38 |
68 |
3 |
7 |
Бурячок Тетяна Петрівна Староста с. Лозувата |
120 |
2 |
45 |
18 |
43 |
0 |
0 |
Кошалко Юрій Олексійович Староста с. Росоша, с ще Липовець |
56 |
40 |
42 |
60 |
323 |
8 |
10 |
Кучеренко Зінаїда Миколаївна Староста с. Очитків, Люлинці |
54 |
26 |
36 |
54 |
218 |
2 |
5 |
ВСЬОГО |
1483 |
279 |
525 |
761 |
2204 |
54 |
62 |
« повернутися до розділу «Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету ради»