Звіт про роботу виконавчого комітету Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області за 2023 рік
Звіт
про роботу виконавчого комітету
Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області за 2023 рік
Основною формою роботи виконавчого комітету міської ради є його засідання. Відповідно до статті 53 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» засідання виконавчого комітету проводяться не рідше одного разу на місяць.
Так у звітному періоді 2023 року проведено 16 засідань виконавчого комітету міської ради: 12 чергових засідань та 4 позачергових засідання виконавчого комітету.
На чергових та позачергових засіданнях розглянуто та прийнято 279 рішень, віднесених Законом України «Про місцеве самоврядування» до відання виконавчих органів ради.
У сфері соціального захисту населення та охорони здоров’я – прийнято 81 рішення.
В галузі житлово-комунального господарства прийнято - 63 рішення.
У сфері захисту прав дітей прийнято 52 рішення.
У сфері соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів – 31 рішення.
У сфері регулювання земельних відносин – 13 рішень.
В галузі освіти, культури, молодіжної політики, фізкультури і спорту – 11 рішень.
В галузі оборонної роботи та цивільного захисту населення – 7 рішень.
З інших питань, а саме внесення змін до складу постійних та тимчасових комісій виконавчого комітету міської ради, організаційні заходи роботи виконавчого комітету, вчинення нотаріальних дій старостами територіальної громади, відкриття меморіальних дошок загиблим Героям Липовеччини прийнято 21 рішення виконкому.
Як бачимо, найбільше рішень прийнято із житлово-комунальних питань та соціального захисту населення.
Керуючою справами (секретарем) виконкому систематично аналізується стан виконання плану роботи структурними підрозділами виконавчого комітету та виконавчими органами міської ради.
Виконавська дисципліна є одним з провідних індикаторів стану справ як в міській раді так і в її виконавчому комітеті, виконавчих органах.
Протягом звітного періоду відділом документообігу та діловодства виконавчого комітету міської ради було отримано, зареєстровано та передано виконавцям 6 тисяч 500 вхідних документів, із них:
88 запитів на інформацію;
12 депутатських запитів;
268 звернень громадян;
800 заяв громадян з різних питань (переважна більшість питань порушених в заявах стосувалася надання матеріальної допомоги).
Також відділом документообігу та діловодства зареєстровано та відправлено 1 тисячу 500 вихідних документів.
Впродовж 2023 року у Липовецькій міській раді проводилася відповідна робота та вживались заходи з метою забезпечення належного рівня виконавської дисципліни, своєчасного і якісного виконання завдань, визначених в документах вищих органів влади, депутатських запитах та зверненнях, розпорядженнях та окремих дорученнях голови обласної військової адміністрації, а також рішеннях міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнях і дорученнях міського голови.
Найбільша частка контрольних документів надійшла на опрацювання до управління соціального захисту та охорони здоров’я – 23 % від загальної кількості вхідної кореспонденції;
відділу юридичного забезпечення та комунальної власності – 20 % від загальної кількості вхідної кореспонденції;
сектору з цивільного захисту, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами – 18 %;
до відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства – 16 % від загальної кількості вхідної кореспонденції;
відділу економічного аналізу та залучення інвестицій – 10 %;
відділу освіти – 8 % від загальної кількості вхідної кореспонденції;
відділу надання адміністративних послуг – 5%.
Аналіз стану виконання контрольних документів засвідчує, що переважна більшість з них виконується у визначенні терміни.
За вказаний період прийнято 169 розпоряджень міського голови з основної діяльності та 23 розпорядження про відрядження.
Реалізацію кадрової роботи та служби в органі місцевого самоврядування, здійснює відділ управління персоналом виконавчого комітету Липовецької міської ради.
Протягом 12 місяців 2023 року відділом управління персоналом виконавчого комітету міської ради було розроблено 567 проєктів розпоряджень міського голови, з яких 205 – щодо особового складу (12 – щодо призначень працівників, 6 - переведення працівників, 6 – звільнення працівників, 9 – встановлення надбавки за вислугу років, 6 – встановлення рангу, 12 – оголошення конкурсів на 13 вакантних посад, 16 – зміни в штатному розписі, 6 – посадові інструкції на 24 посади та розподіл обов’язків, 113 розпоряджень – інше), 302 розпорядження – з питань відпусток та 59 – щодо нагороджень.
Протягом лютого-березня 2023 року у виконавчому комітеті міської ради, інших виконавчих органах ради проведено щорічну оцінку виконання у 2022 році посадовими особами місцевого самоврядування покладених на них обов’язків і завдань. Щорічну оцінку пройшли усі працівники виконавчого комітету міської ради та її виконавчих органів.
Також за звітній період відділом управління персоналом виконавчого комітету міської ради:
розроблено 14 проєктів рішень міської ради та подано їх на розгляд відповідних комісій;
проведено 7 засідань конкурсної комісії для проведення відбору кандидатів на заміщення 9 вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування;
проведено 21 засідання комісії з питань відзначення державних, професійних свят, ювілейних дат, заохочення за заслуги перед Липовеччиною;
підготовлено 292 Грамоти та Подяки в частині виконання Програми організації відзначення державних, професійних свят, відомих громадян, ювілейних дат і днів народжень жителів громади, вшанування трудових колективів та їх працівників, знаменних та пам’ятних дат Липовеччини на 2021-2023 роки.
Відповідно до статті 54' «Закону України про місцеве самоврядування в Україні», старости беруть участь в організації виконання рішень міської ради, її виконавчого комітету.
Основним із повноважень старост є сприяння жителям відповідного села у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади.
Так за 12 місяців 2023 року старостами прийнято: 1969 звернень громадян, видано 4562 довідки, що в порівнянні з минулим 2022 роком на 200 довідок більше; вчинено 435 нотаріальних дій, в обігу діловодства старостами за звітний період зареєстровано та прийнято до розгляду 972 вхідних документів (розпорядження міського голови, запити від нотаріусів та адвокатів зареєстровано та відправлено за належністю 1151 вихідних документів.
Найбільше довідок видано старостами Кошалко Ю.О. (587), Вінничук Л.В. – (502), Микуліним М.В. (475), Некрут Н.М. (469), Романовим В.О. (435).
Щодо вчинення нотаріальних дій, то найбільше нотаріальних дій вчинено старостою Микуліним М.В. – 78, Кошалко Ю.О. – 60, Кучеренко З.М. – 52 нотаріальних дії. В основному – це посвідчення доручень, засвідчення копій документів, посвідчення заяв про прийняття спадщини.
Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 22.02.2022 № 578/5 «Про затвердження зміни до Положення про Спадковий реєстр», уповноважено старост Липовецької територіальної громади на роботу у спадкових реєстрах, що стосуються спадкових справ, а саме заповітів.
Старости Кошалко Ю.О., Вінничук Л.В., Микулін М.В., Некрут Н.М., Романов В.О., Адамович К.В. уповноважені на роботу у спадкових реєстрах.
Надання адміністративних послуг у територіальній громаді – є результатом реалізації Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» в галузі охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.
Протягом 2023 року надавалися адміністративні послуги з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Державними реєстраторами за звітний період здійснено реєстраційні дії стосовно зареєстрованих заяв від суб᾽єктів звернення:
державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно – 7024;
державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 2456;
державна реєстрація обтяжень нерухомого майна – 379.
Державним реєстратором надавалися адміністративні послуги по реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також громадських формувань.
За звітний період:
зареєстровано юридичних осіб – 7;
внесені зміни до статутних документів юридичних осіб– 74;
зареєстровано припинення юридичних осіб – 30.
Адміністраторами відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету Липовецької міської ради надавалися ще й такі послуги, як реєстрація місця проживання, зняття з реєстрації місця проживання, видача довідок, внесення змін до реєстру Липовецької територіальної громади, надання витягів з ДЗК про нормативно-грошову оцінку земельних ділянок, надання адміністративних послуг у галузі житла та містобудівних норм.
Надходження до місцевого бюджету за надані адміністративні послуги за 12 місяців 2023 року склало 1 млн 921тис 458 грн.
Організація роботи відділу юридичного забезпечення та комунальної власності виконавчого комітету міської ради.
На опрацювання відділу за 2023 рік в загальному надійшло 177 судових справ, з яких:
165 цивільних та адміністративних справ, по яких міська рада є стороною у справах як відповідач, заінтересована особа або як третя особа;
12 справ – Немирівською окружною прокуратурою в інтересах Липовецької міської ради.
Відділом прийнято участь у засіданнях комісії про визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам на території Липовецької територіальної громади. За наслідками розгляду комісії було прийнято 5 рішень про затвердження Актів щодо визначення та відшкодування розміру збитків власникам землі та землекористувачам. Матеріали передана до Немирівської окружної прокуратури для представлення інтересів Липовецької міської ради в суді.
Окрім того, до міської ради надходили також господарські справи, а саме:
3 судові справи знаходяться в провадженні Господарського суду Вінницької області за позовом: Селянського (фермерського) господарства «СОБ» до Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області, про визнання права постійного користування та усунення перешкод в користуванні земельною ділянкою площею 22,88 га, що розташована на території Нападівської сільської ради.
Господарська справа за позовом Немирівської окружної прокуратури в інтересах Липовецької м/р, до ТОВ з ОВ «УКРЗЕМРЕСУРС» до ТОВ з ОВ «ТАС АГРО ЗАХІД» 902/481/23 про витребування земельної ділянки.
Господарська справа за позовом Немирівської окружної прокуратури в інтересах Липовецької м/р, КП «Комунсервіс» Липовецької міської ради, Управління Північного офісу Дераудитслужби у Вінницькій обл. до ТОВ «НАФТОГРУППА-2005» 902/486/23 про визнання недійсними додаткових угод та стягнення грошових коштів, ціна позову 259884,7.
Відділом юридичного забезпечення та комунальної власності проведено 17 засідань адміністративних комісій за результатами яких прийнято 17 постанов про притягнення до відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень.
Відділом економічного аналізу та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради у звітному періоді 2023 року:
підготовлено 14 проєктних пропозицій на грантові конкурси, з яких 3 увійшли до числа переможців (встановлення спортивно-ігрового дитячого майданчика в с. Зозів; влаштування нового покриття на спортмайданчику Липовецької ДЮСШ; встановлення дитячого майданчика в с. Війтівці);
підготовлено та надано консультації щодо розроблення інфраструктурних проєктів, завдяки яким облаштовано систему водовідведення в Липовецькому ліцеї № 3 та встановлено металопластикові вікна в Скитківській гімназії;
підготовлено та подано 9 проєктних заявок до бази проєктів ПРООН; відповідно до результатів їх оцінювання представництвом ПРООН у Вінницькій області було запрошено 2 представників міської ради на 6-денний курс навчання за напрямами «Проєктний менеджмент» та «Фандрейзинг», який успішно пройдено у вересні 2023 р.; під час навчання проведено презентацію проєкту з облаштування центру реабілітації на базі Липовецької міської лікарні, який відібрано для фінансування у 2024 р.;
спільно із відділом архітектури, містобудування та житлово-комунального господарства міської ради підготовлено 6 заявок на фінансування за рахунок Програми відновлення України;
організовано проведення робочої зустрічі з пасічниками Липовецької територіальної громади;
проведено виїзне засідання постійно діючої комісії із встановлення фактів здійснення суб’єктами господарювання підприємницької діяльності без державної реєстрації та дозвільних документів;
забезпечено систематичне звітування до Департаменту агропромислового розвитку Вінницької ОВА щодо проходження посівної кампанії та збору урожаю в громаді;
забезпечено виконання заходів «Програми підтримки самозабезпечення Липовецької територіальної громади продуктами харчування на 2022-2024 роки «Сади Перемоги» (сформовано списки на отримання насіннєвого матеріалу);
забезпечено реалізацію Громадського бюджету на території Липовецької ТГ та визначено проєкти-переможці;
розроблена та затверджена «Програма розвитку міжнародного співробітництва Липовецької територіальної громади на 2023-2024 роки», відповідно до якої організовано та проведено поїздку офіційної делегації міської ради до міста-побратима Йихві (Естонська республіка);
розроблено макети та забезпечено виготовлення інформаційних стендів та інформаційних буклетів міської ради;
проведено роботу з розроблення Плану заходів на 2024-2026 роки з реалізації Стратегії розвитку Липовецької територіальної громади на період до 2030 року та підготовлено відповідний проєкт рішення.
Відділом земельних ресурсів за 2023 рік було опрацьовано 364 звернення, в тому числі 11 запити на публічну інформацію, 4 адвокатських запити, 40 запитів від органів прокуратури та 309 звернень від фізичних та юридичних осіб.
Земельною комісією виконавчого комітету міської ради було здійснено виїзди на 5 звернень, про що було складено акти, які затверджено на виконкомі.
Підготовлено 257 проєктів рішень на розгляд сесії міської ради.
Укладено 123 договори оренди землі та додаткових угод на земельні ділянки комунальної власності загальною площею 545,5840 га з орендною платою 6318811,31 грн. (шість мільйонів триста вісімнадцять тисяч вісімсот одинадцять гривень 38 коп.).
В постійному користуванні громадян та юридичних осіб перебувала 21 земельна ділянка комунальної власності сільськогосподарського призначення для ведення фермерського загальною площею 374,5331 га, з яких було продано громадянам 9 земельних ділянок загальною площею 97,0767 га. Від продажу до місцевого бюджету надійшло коштів в сумі 2 млн. 786 тис. 328 грн.)
Окрім роботи відділів виконавчого комітету міської ради, що забезпечують реалізацію державної політики у галузі економіки, бюджету, соціального захисту, надання адміністративних послуг та інших напрямків в межах Липовецької територіальної громади, слід підкреслити роботу комісій, що створені та функціонують при виконкомі.
З метою сприяння забезпеченню реалізації прав дітей на життя, охорону здоров’я, освіту, соціальний захист, сімейне виховання та всебічний розвиток організаційно забезпечено проведення 17 засідань комісії з питань захисту прав дитини на яких розглянуто 130 питань та підготовлено матеріали для них.
На дану комісію покладено як координуючі, так і контролюючі і погоджувальні функції.
Розглядалися питання щодо проведення заходів, спрямованих на соціальний захист дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей, які зазнали насильства або жорстокого поводження, дітей, які проживають в сім’ях, у яких батьки, або особи, що їх замінюють, ухиляються від виконання своїх обов’язків з виховання дитини, розглянуто питання про влаштування 2 дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах, до Вінницького реабілітаційного центру для дітей.
Також розглянуто 10 питань про стан виконання батьками своїх обов’язків стосовно 16 дітей, 3 питання про доцільність влаштування дітей до дитячих закладів, 7 питань щодо планування індивідуальної роботи з дітьми, які перебувають в складних життєвих обставинах. Також розглянуто 8 ухвал судів про надання висновків про доцільність позбавлення батьківських прав стосовно 8 дітей.
В умовах воєнного стану також було розглянуто питання про захист прав дітей – переселенців, 2 надано статус дітей, позбавлених батьківського піклування, та 6 – статус дітей, постраждалих внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.
Комісія продовжує свою роботу в громаді щодо забезпечення захисту прав та реалізації найкращих інтересів дітей.
При виконавчому комітеті працюють: комісія по розгляду звернень на надання матеріальної допомоги, міжвідомча рада з питань сім’ї, соціальної підтримки сімей Захисників та Захисниць, інтеграції внутрішньо переміщених сімей (осіб), гендерної рівності, запобігання домашньому насильству та протидії торгівлі людьми та опікунська рада.
Протягом звітного періоду 2023 року проведено 12 засідань комісії по розгляду звернень на надання матеріальної допомоги.
Виплачено матеріальну допомогу 1295 особам на загальну суму 1 688 500 грн. (з них 82 військовослужбовці на лікування в зв'язку із отриманими різного ступеня важкості поранень на загальну суму 474 тис. грн. та 711 військовослужбовцям до Дня захисників та захисниць України на суму 355 500 грн.).
Проведено 23 засідання міжвідомчої ради з питань сім’ї, соціальної підтримки сімей Захисників та Захисниць, інтеграції внутрішньо переміщених сімей (осіб), гендерної рівності, запобігання домашньому насильству та протидії торгівлі людьми, 7 засідань Координаційного центру підтримки цивільного населення, 11 засідань опікунської ради.
З метою належної реалізації державної політики з питань сім'ї, соціальної підтримки Захисників та Захисниць України відвідано сім'ї загиблих (померлих) та безвісти зниклих осіб, внаслідок військової агресії російської федерації проти України, також відвідано 355 сімей Захисників та Захисниць громади.
З метою оперативного та ефективного розгляду звернень громадян, юридичних осіб працівники виконавчого комітету міської ради та її виконавчих органів працюють у відповідних реєстрах: єдина державна електронна система у сфері будівництва ЄДССБ, яка включає в себе автоматизоване робоче місце (АРМ) органу з присвоєння, зміни, коригування адрес та АРМ уповноваженого органу містобудування та архітектури; реєстр пошкодженого та зруйнованого майна; єдина інформаційна автоматизована система «Діти»; реєстр речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; спадковий реєстр.
Загалом, злагоджена робота виконавчого комітету міської ради та її виконавчих органів, дає відповідні результати в усіх напрямках діяльності територіальної громади та її жителів.