Пошук

Звіт про роботу управління соціального захисту населення та охорони здоров’я Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області за 2023 рік

Дата: 27.03.2024 11:28
Кількість переглядів: 37

Фото без опису

Звіт про роботу

управління соціального захисту населення та охорони здоров’я Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області за 2023 рік

 

Управління соціального захисту населення та охорони здоров’я Липовецької міської ради (далі – Управління) створене з метою забезпечення в межах визначених законодавством прав членів територіальної громади в сфері соціального захисту та охорони здоров’я населення, шляхом здійснення нагляду за додержанням на території Липовецької територіальної громади вимог законодавства у цій сфері, виконання відповідних державних і місцевих програм соціального захисту населення та охорони здоров’я, організація надання населенню якісних адміністративних послуг соціального характеру та соціальних послуг, як безпосередньо, так і через мережу комунальних підприємств, установ і закладів соціального обслуговування та охорони здоров’я.

Управління відповідно до покладених на нього завдань:

1. Забезпечує надання доступних і якісних адміністративних послуг соціального характеру та базових соціальних послуг жителям громади, які перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати.

2. Забезпечує ефективне і цільове використання бюджетних коштів, передбачених Управлінню.

3. Вирішує відповідно до законодавства питання про надання допомоги особам з інвалідністю, ветеранам війни і праці, сім’ям загиблих (померлих або визнаних такими, що пропали безвісті) військовослужбовців, дітям з інвалідністю, багатодітним сім’ям, іншим категоріям населення для вирішення соціальної підтримки та матеріально-побутових питань.

4. Вирішує питання про відшкодування витрат на поховання пільгових категорій громадян, передбачених чинним законодавством, за рахунок коштів місцевого бюджету.

5. Сприяє у вирішенні питань соціального захисту внутрішньо переміщених осіб.

6. Забезпечує надання компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

7. Забезпечує приймання заяв з необхідними документами та опрацювання цих документів для призначення різних видів державної соціальної допомоги, пільг, компенсацій і житлових субсидій та передачу їх відповідному органу.

8. Здійснює приймання документів від багатодітних матерів, які претендують на присвоєння почесного звання «Мати-героїня», опрацьовує їх на відповідність вимогам законодавства та готує клопотання до органів виконавчої влади.

9. Координує заходи реагування на звернення та повідомлення про вчинення домашнього насильства, у тому числі організацію надання тимчасового притулку особам, які постраждали від домашнього насильства і торгівлі людьми.

10. Визначає потребу громади у соціальних послугах, встановлює надавачів цих послуг залежно від потреб громади у відповідних послугах, готує в установленому порядку пропозиції щодо створення, реорганізації і ліквідації закладів, установ і підприємств, які надають соціальні послуги та відносяться до комунальної власності територіальної громади.

11. Проводить обстеження та складає акти про підтвердження спільного проживання для визначення права на призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду.

12. Здійснює координацію роботи закладів, установ, підприємств комунальної форми власності, що надають соціальні та медичні послуги.

13. Забезпечує захист прав і законних інтересів повнолітніх осіб, які потребують встановлення опіки або піклування, недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена.

14. Сприяє влаштуванню за потреби до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю. .

15. Бере участь у розробці планів фінансування закладів охорони здоров’я, які утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету, контролює ефективне використання фінансових, матеріальних та трудових ресурсів закладами охорони здоров’я.

Протягом звітного року у журналі вхідної документації зареєстровано 1112 документів, 60 відсотків яких потребують постійного (щоденного, щотижневого, щомісячного, щоквартального) інформування.

Надано обґрунтовані відповіді на 29 звернень громадян, 11 запитів на публічну інформацію.

Видано 69 рішень про надання/відмову в наданні соціальних послуг.

Опрацьовано 616 заяв осіб, що розмістили внутрішньо переміщених осіб, щодо отримання компенсації витрат на оплату житлово-комунальних послуг.

Прийнято 77 нормативно правових актів: 56 рішень виконавчого комітету та 21 рішення сесії міської ради.

Підготовлено 50 клопотань щодо винесення на розгляд сесії міської ради питань, що стосуються діяльності Управління та підвідомчих установ.

Сформовано дві справи на присвоєння почесного звання «Мати-героїня», відповідно до поданих документів дві матері, які належним чином виховали до 5-річного віку більше 5 дітей отримали почесне звання «Мати-героїня».

Підготовлено 130 наказів, в тому числі 54 – з основної діяльності, 59 – з кадрових питань та 17 – по відпустках.

Для удосконалення професійних навиків спеціалісти Управління постійно проходять навчання з підвищення кваліфікації, використовуючи електронний сервіс державних послуг ДІЯ. Всі спеціалісти Управління пройшли курс навчання у Вінницькому регіональному центрі підвищення кваліфікації за підвищення кваліфікації для посадових осіб місцевого самоврядування, за спеціальною програмою та виконали навчальний план в обсязі 60 год/2 кредити ЄКТС.

За 2023 рік спеціалістами відділу соціальної підтримки населення Управління прийнято 2853 звернення, що на 1655 звернень більше ніж у 2022 році:

призначення державних соціальних допомог – 710;

призначення житлових субсидій – 787;

призначення пільг – 315;

взято на облік та видано довідки 89 внутрішньо переміщеним особам, з 24.02.2022 року взято на облік 2232 ВПО;

72 осіб, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі;

видано 122 направлення на забезпечення технічними засобами реабілітації;

сформовано 302 справи для видачі посвідчень пільговим категоріям громадян: 216 – «Багатодітна сім'я та діти з багатодітної сім'ї», 20 – «Член сім'ї загиблого (померлого) Захисника і Захисниці України», 9 – «Особа з інвалідністю внаслідок війни», 45 – «Особа з інвалідністю», 8 – «Ветеран праці»;

25 звернень щодо виплати одноразової матеріальної допомоги для здійснення почесної церемонії поховання Захисника України;

431 звернення щодо видачі довідок про отримання державних соціальних допомог, перебування на обліку.

Протягом 2023 року за участі працівників Управління проведено:

12 засідань комісії по розгляду заяв та звернень громадян;

23 засідання міжвідомчої ради з питань сім'ї, соціальної підтримки сімей Захисників та Захисниць, інтеграції внутрішньо переміщених сімей (осіб), гендерної рівності, запобігання домашньому насильству та протидії торгівлі людьми;

7 засіданнь Координаційного центру підтримки цивільного населення;

11 засідань опікунської ради.

На виконання заходів Програми соціального захисту населення Липовецької територіальної громади на 2022-2024 роки протягом 2023 року:

виплачено матеріальну допомогу 1295 особам на загальну суму 1 688 500 грн. (з них 82 військовослужбовці на лікування в зв'язку із отриманими різного ступеня важкості поранень на загальну суму 474 тис. грн. та 711 військовослужбовці до Дня захисників та захисниць України на суму 355 500 грн.). У 2022 році виплачено матеріальну допомогу 752 особам на загальну суму 854 515 грн.;

виплачено матеріальну допомогу 5 громадянам, які тривалий час хворіють на ниркову недостатність (потребують гемодіалізу) на суму 432 тис. грн.;

здійснено підписку періодичних видань пільговим категоріям громадян на суму 61 920 грн.;

виплачено компенсацію 62 фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі на суму 1 105 915 грн. в порівнянні у 2022 році 34 особам – 491 745 грн.;

відшкодовано перевізникам компенсаційні виплати за пільговий проїзд на міжміському внутрішньо обласному і приміському автобусних маршрутах загального користування на суму 142 тис. грн.;

відшкодовано витрати на виготовлення 12 меморіальних дошок загиблим (померлим) захисникам України на суму 66 770 грн.;

відшкодовано витрати пов'язані із забезпечення поховань 7 загиблих захисників України внаслідок військової агресії російської федерації проти України на суму 54 500 грн.;

виплачено матеріальну допомогу до Дня матері 22 дружинам та матерям загиблих (померлих) ветеранів війни на суму 33 тис. грн.;

виплачено матеріальну допомогу до річниці аварії на Чорнобильській АЕС 38 ліквідаторам на суму 19 тис. грн.;

виплачено матеріальну допомогу до Дня пам'яті Захисників України 45 членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни на суму 116 505 грн.;

виплачено матеріальну допомогу до Міжнародного дня людей похилого віку 20 ветеранам війни та праці на суму 60 тис. грн.;

відшкодовано витрати на придбання ліків громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на суму 40 тис. грн.;

виплачено щомісячну грошову допомогу на проїзд 36 членам сімей загиблих ветеранів війни на суму 150 500 грн. У 2022 році - виплату отримували 6 членів сімей загиблих учасників антитерористичної операції на загальну суму 14 400 грн.;

виплачено одноразову матеріальну допомогу 5 дітям загиблих Захисників України до Дня святого Миколая на суму 15 тис. грн.

Загалом фінансування Програми соціального захисту населення Липовецької територіальної громади на 2022-2024 роки у 2023 році становило 4 024 596 грн., що на 2 087 196 грн. більше ніж у 2022 році.

Управління є головним розпорядником бюджетних коштів територіальної громади в сфері соціального захисту для КЗ «Центр надання соціальних послуг» Липовецької міської ради, в сфері охорони здоров’я – для КНП «Липовецька міська лікарня» та КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Липовецької міської ради та виконавцем 11 бюджетних програм, серед них:

0810160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах», на виконання якої використано 2 922 925 грн. коштів бюджету. Згідно даної бюджетної програми було забезпечено внутрішньогосподарську діяльність Управління, а саме: оплата праці і нарахування на заробітну плату, матеріально-технічне забезпечення працівників Управління, оплата комунальних послуг та енергоносіїв.

У штаті Управління на кіне ць звітного періоду утримувалося 8 штатних посад. Середньорічна кількість штатних посад також склала 8 посад, вакантні посади відсутні. У звітному році забезпечена обов’язкова виплата усіх належних виплат, матеріальних допомог на оздоровлення та на вирішення соціально-побутових питань. Середньомісячна зарплата у 2023 році у розрахунку на 1 працівника з урахуванням усіх стимулюючих виплат склала 18 730,19 грн.

По спеціальному фонду даної бюджетної програми виготовлено два ПКД:

«Капітальний ремонт частини приміщень будівлі Відділу соціального захисту населення та охорони здоров’я Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області за адресою: Україна, Вінницька область, Вінницький район, м. Липовець, вул. Шевченка, 7» в сумі 39 800,00 грн. та проведення благоустрою території по даному проєкту в сумі 16 194,00 грн.;

«Капітальний ремонт приміщень будівлі за адресою: Вінницька область, Вінницький район, м. Липовець, вул. Шевченка, 7 для створення центру творчості і розвитку громади» в сумі 94 800,00 грн..

На виконання Програми підтримки самозабезпечення Липовецької територіальної громади продуктами харчування на 2022-2024 роки «Сади Перемоги», затвердженої рішенням 43 сесії 8 скликання від 29 листопада 2022 року №1093, здійснено закупівлю насіннєвих наборів 134 сім’ям внутрішньо-переміщених осіб на суму 35 000,00 грн..

0812010 «Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню» на виконання якої спрямовано 9 806 000 грн. бюджетних коштів, в тому числі 9336000 грн. з загального фонду та 470 000 грн. з спеціального фонду бюджету.

0812111 «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» на виконання якої спрямовано 8 129 714 грн. бюджетних коштів, в тому числі 6 964 714 грн. з загального фонду та 1 165 000 грн. з спеціального фонду бюджету.

0813104 «Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю» спрямовано 6 283 043 грн. бюджетних коштів загального бюджету.

0813133 «Інші заходи та заклади молодіжної політики» спрямовано 98 945 грн. на виконання місцевої програми «Програми підтримки сім’ї, запобігання домашньому насильству, гендерної рівності та протидії торгівлі людьми Липовецької територіальної громади на 2022-2024 рр.».

З метою ефективної реалізації державної політики у сфері запобігання та протидії домашньому насильству рішенням сесії міської ради від 23.06.2023 року №1455 «Про утворення спеціалізованої служби первинного соціально-психологічного консультування осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі» при комунальному закладі «Центр надання соціальних послуг» міської ради утворено спеціалізовану службу первинного соціально-психологічного консультування осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі. Відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 червня 2023 року № 559 «Про затвердження порядку та умов надання у 2023 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення мережі спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі» отримано субвенцію в розмірі 1 076 151 грн. та з місцевого бюджету співфінансування в сумі 162 919,68 грн. (загальний фонд 77 719,28 грн. – придбання матеріалів, предметів, обладнання, інвентарю та спеціальний фонд 85 200,0 грн. на придбання ноутбуків, капітальний ремонт та облаштування прилеглої території).

Протягом 2023 року працівниками Управління спільно з фахівцями КЗ «Центр надання соціальних послуг» відвідано 355 сімей Захисників/Захисниць, сім’ї зниклих безвісті та загиблих військовослужбовців та 331 сім’ю внутрішньо переміщених осіб, що проживають на території Липовецької територіальної громади. Разом з тим здійснено 75 виїздів до осіб, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, складено 161 акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.

Налагоджено співпрацю з «Благодійна організація Благодійний фонд «Лікарі без кордонів», громадською асоціацією «Жінки і діти України – наше майбутнє», благодійною організацією «Міжнародний благодійний фонд «Руки Друзів», ГО «Проліска», БФ «Право на захист» та БФ «Карітас Липовець».

Оскільки у 2023 році Уряд здійснив переформатування та змінив структуру бюджетних програм, основних пріоритетів соціальної політики, які відповідають вимогам та потребам сьогодення змінився і підхід до роботи Управління, з’явились нові напрями роботи, які вимагають від працівників додаткових умінь та навичок, відслідковування змін у законодавчих актах з метою надання якісних соціальних послуг жителям громади. Адже у період війни соціально незахищені верстви населення відчувають особливу потребу у допомозі та підтримці.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь