Пошук

Звіт про діяльність Комунальної установи «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ соціально-культурної сфери Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області» у 2023 році

Дата: 28.12.2023 15:09
Кількість переглядів: 44

Фото без описуКомунальна установа «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ соціально-культурної сфери Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області» (далі – комунальна установа) є комунальною власністю Липовецької міської ради, що утворена відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарського та Цивільного кодексів України, інших законодавчих актів.

Основним видом економічної діяльності комунальної установи є діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту, консультування з питань оподаткування (69.20).

Комунальна установа веде самостійний баланс, відкрито реєстраційні рахунки в органах Державної казначейської служби України, виготовлено печатку, штамп та фірмові бланки зі своїм найменуванням. Комунальна установа здійснює свою діяльність на підставі Статуту. Головною метою створення комунальної установи є реалізація на договірних засадах здійснення бухгалтерського обліку та звітності щодо виконання кошторису видатків, господарського, матеріально - технічного забезпечення в закладах соціально-культурної сфери Липовецької міської ради.

Комунальна установа забезпечує:

ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності, складання звітності закладів та установ соціально-культурної сфери на договірних засадах;

відображення у документах достовірної та повної інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами закладів та установ, які нею обслуговуються;

організацію роботи у сфері матеріально-технічного забезпечення, закладів та установ соціально-культурної сфери;

забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та повного відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;

контроль за наявністю та рухом майна, використанням фінансових, матеріальних ресурсів, відповідно до затверджених нормативів та кошторисів;

запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів;

контроль за правильністю оформлення господарських договорів на придбання товарів, робіт та послуг, оформлення довідок про заробітну плату та довідок для обчислення пенсії та субсидій на вимогу працівників;

надає інформацію про використання паливно-мастильних матеріалів, вугілля та дров, здійснює аналіз споживання енергоносіїв та стану розрахунків за їх використанням та інше;

надає допомогу у проведенні закупівлі з використанням електронної системи закупівель, спрощені закупівлі, відкриті торги, переговорні процедури та закупівлі через систему Прозоро;

складання та подання у встановлені строки бухгалтерської, фінансової, податкової та статистичної звітності відповідним органам;

подання звітів по виконанню кошторисів, формування звітів та заявок на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності;

участь у проведенні інвентаризацій та передачі закладів соціально-культурної сфери;

збереження бухгалтерських документів та регістрів.

Штатні одиниці комунальної установи сформовані таким чином, щоб забезпечити виконання покладених завдань та функцій мінімальною кількістю працівників, що в свою чергу забезпечує раціональний розподіл функціональних обов’язків, фаховою освітою, досвідом роботи в бюджетних установах.

Середньооблікова кількість штатних працівників комунальної установи становить 19 осіб.

В 2023 році на утримання комунальної установи направлено 3123,6 тис. грн.. із яких було використано:

2721,4 тис. грн., на оплату праці з нарахуваннями;

62,6 тис. грн. на матеріально-технічне забезпечення установи;

24,6 тис. грн. оплату комунальних послуг;

2,1 тис. грн. видатки на відрядження.

Проведено оплату послуг з постачання примірника та пакетів оновлень комп'ютерної програми «М.Е. Doc», технічного обслуговування оргтехніки та придбано підписку на інтернет ресурс «Радник у сфері публічних закупівель» на загальну суму 24,9 тис. грн.

В 2023 році згідно укладених договорів, установою здійснювалось ведення бухгалтерського обліку в 7 ліцеях, 3 філіях, 1 гімназії, 3 дошкільних підрозділах, 3 закладах дошкільної освіти та 4 комунальних установ.

Введено в дію сформовані нові штатні розписи та уточнено кошторисні призначення закладів соціально-культурної сфери Липовецької міської ради.

Комунальною установою «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ соціально-культурної сфери Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області» проведено роботу щодо здійснення фінансово-господарського обслуговування автономних закладів соціально-культурної сфери Липовецької громади, зокрема:

нараховано та виплачено заробітну плату 519 працівникам закладів соціально-культурної сфери;

налагоджено співпрацю з постачальниками продуктів харчування;

проведено реєстрацію договорів в органах Державної казначейської служби;

здійснено розрахунки з постачальниками товарів та послуг автономних закладів освіти;

надано консультації з питань забезпечення фінансово-господарського діяльності закладів;

розроблено проекти бюджету на 2024 рік по закладах соціально-культурної сфери;

забезпечено вчасне подання фінансової звітності тощо.

Протягом звітного періоду працівниками комунальної установи було опрацьовано 1601 договір та 203 додаткові угоди на придбання товарів, виконання робіт з надання послуг для покращення матеріально-технічного стану закладів та установ, та проведено процедури закупівель на загальну суму 17 426,6 тис. грн..

За процедурою відкритих торгів було придбано 2 шкільних автобуса у Липовецький ліцей № 1 ім. в. Липківського Липовецької міської ради Вінницької області та Липовецький ліцей № 2 Липовецької міської ради Вінницької області на загальну суму 5 910,00 тис. грн. за рахунок коштів місцевого бюджету.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 квітня 2018 року № 237 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», згідно з розподілом субвенції, закладам загальної середньої освіти Липовецької міської ради надано 219,7 тис. грн., (в тому числі 197,6 тис. грн. за рахунок коштів обласного бюджету та 22,15 тис. грн. з міського бюджету для співфінансування). Усі кошти направлено на закупівлю дидактичних матеріалів для формування освітнього середовища 5-6 класів ЗСО.

Кошторисами 2023 року були передбачені кошти освітньої субвенції на виплату заробітної плати, оздоровчих, грошової винагороди педагогічним працівникам у сумі 47850,1 тис. грн. Виконання становить 92,5 %.

На утримання обслуговуючого, технічного персоналу шкіл, спеціалістів, працівників дошкільних закладів освіти, поточне утримання закладів, придбання паливно-мастильних матеріалів для шкільних автобусів, харчування учнів, оплату енергоносіїв та комунальних за рахунок місцевого бюджету було виділено 31772,6 тис. грн., відсоток виконання становить 79,6 % (25278,4 тис. грн.) у зв’язку із запровадженням режиму жорсткої економії (перехід на 2/3 оплати праці в період простою працівників).

 

Договорами про надання необхідних послуг також охоплено окремі комунальні установи, а саме:

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Липовецької міської ради Вінницької області;

Комунальний заклад позашкільної освіти «Дитячо-юнацький центр» Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області;

Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Липовецької міської ради».

Здійснення видатків по цих установах відбувалось у відповідності до щомісячних призначень кошторису видатків та в режимі їх економії.

 

№ з/п

Кошторисні призначення

Планові призначення

Виконання

(касові видатки)

Виконання %

1

КУ «ДЮЦ»

1842017,00

1438220,27

78,07

2

КУ «ЦПРПП»

1016402,00

923326,07

90,84

3

КУ «ІРЦ»

 

 

 

Державна субвенція

1552400,00

1 091532,48

70,31

Місцевий бюджет

390393,00

217520,51

55,71

 

В звітному періоді працівниками комунальної установи подано 355 звітів бухгалтерської, фінансової та податкової звітності.

Станом на 1 січня 2023 року кредиторська заборгованість в закладах та установах соціально-культурної сфери Липовецької міської ради відсутня.

Враховуючи вищезазначене, основним завданням комунальної установи на 2024 рік визначено:

відображення обліку господарських операцій в повному обсязі;

дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;

дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна;

здійснення видатків на підставі помісячних розписів кошторисів установ та закладів освіти;

дотримання режиму економії та суворого цільового використання бюджетних коштів;

забезпечення якісного виконання покладених на комунальну установу завдань і функцій.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь