Звіт про діяльність Комунальної установи «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ соціально-культурної сфери Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області» у 2023 році
Комунальна установа «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ соціально-культурної сфери Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області» (далі – комунальна установа) є комунальною власністю Липовецької міської ради, що утворена відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарського та Цивільного кодексів України, інших законодавчих актів.
Основним видом економічної діяльності комунальної установи є діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту, консультування з питань оподаткування (69.20).
Комунальна установа веде самостійний баланс, відкрито реєстраційні рахунки в органах Державної казначейської служби України, виготовлено печатку, штамп та фірмові бланки зі своїм найменуванням. Комунальна установа здійснює свою діяльність на підставі Статуту. Головною метою створення комунальної установи є реалізація на договірних засадах здійснення бухгалтерського обліку та звітності щодо виконання кошторису видатків, господарського, матеріально - технічного забезпечення в закладах соціально-культурної сфери Липовецької міської ради.
Комунальна установа забезпечує:
ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності, складання звітності закладів та установ соціально-культурної сфери на договірних засадах;
відображення у документах достовірної та повної інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами закладів та установ, які нею обслуговуються;
організацію роботи у сфері матеріально-технічного забезпечення, закладів та установ соціально-культурної сфери;
забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та повного відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
контроль за наявністю та рухом майна, використанням фінансових, матеріальних ресурсів, відповідно до затверджених нормативів та кошторисів;
запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів;
контроль за правильністю оформлення господарських договорів на придбання товарів, робіт та послуг, оформлення довідок про заробітну плату та довідок для обчислення пенсії та субсидій на вимогу працівників;
надає інформацію про використання паливно-мастильних матеріалів, вугілля та дров, здійснює аналіз споживання енергоносіїв та стану розрахунків за їх використанням та інше;
надає допомогу у проведенні закупівлі з використанням електронної системи закупівель, спрощені закупівлі, відкриті торги, переговорні процедури та закупівлі через систему Прозоро;
складання та подання у встановлені строки бухгалтерської, фінансової, податкової та статистичної звітності відповідним органам;
подання звітів по виконанню кошторисів, формування звітів та заявок на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності;
участь у проведенні інвентаризацій та передачі закладів соціально-культурної сфери;
збереження бухгалтерських документів та регістрів.
Штатні одиниці комунальної установи сформовані таким чином, щоб забезпечити виконання покладених завдань та функцій мінімальною кількістю працівників, що в свою чергу забезпечує раціональний розподіл функціональних обов’язків, фаховою освітою, досвідом роботи в бюджетних установах.
Середньооблікова кількість штатних працівників комунальної установи становить 19 осіб.
В 2023 році на утримання комунальної установи направлено 3123,6 тис. грн.. із яких було використано:
2721,4 тис. грн., на оплату праці з нарахуваннями;
62,6 тис. грн. на матеріально-технічне забезпечення установи;
24,6 тис. грн. оплату комунальних послуг;
2,1 тис. грн. видатки на відрядження.
Проведено оплату послуг з постачання примірника та пакетів оновлень комп'ютерної програми «М.Е. Doc», технічного обслуговування оргтехніки та придбано підписку на інтернет ресурс «Радник у сфері публічних закупівель» на загальну суму 24,9 тис. грн.
В 2023 році згідно укладених договорів, установою здійснювалось ведення бухгалтерського обліку в 7 ліцеях, 3 філіях, 1 гімназії, 3 дошкільних підрозділах, 3 закладах дошкільної освіти та 4 комунальних установ.
Введено в дію сформовані нові штатні розписи та уточнено кошторисні призначення закладів соціально-культурної сфери Липовецької міської ради.
Комунальною установою «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ соціально-культурної сфери Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області» проведено роботу щодо здійснення фінансово-господарського обслуговування автономних закладів соціально-культурної сфери Липовецької громади, зокрема:
нараховано та виплачено заробітну плату 519 працівникам закладів соціально-культурної сфери;
налагоджено співпрацю з постачальниками продуктів харчування;
проведено реєстрацію договорів в органах Державної казначейської служби;
здійснено розрахунки з постачальниками товарів та послуг автономних закладів освіти;
надано консультації з питань забезпечення фінансово-господарського діяльності закладів;
розроблено проекти бюджету на 2024 рік по закладах соціально-культурної сфери;
забезпечено вчасне подання фінансової звітності тощо.
Протягом звітного періоду працівниками комунальної установи було опрацьовано 1601 договір та 203 додаткові угоди на придбання товарів, виконання робіт з надання послуг для покращення матеріально-технічного стану закладів та установ, та проведено процедури закупівель на загальну суму 17 426,6 тис. грн..
За процедурою відкритих торгів було придбано 2 шкільних автобуса у Липовецький ліцей № 1 ім. в. Липківського Липовецької міської ради Вінницької області та Липовецький ліцей № 2 Липовецької міської ради Вінницької області на загальну суму 5 910,00 тис. грн. за рахунок коштів місцевого бюджету.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 квітня 2018 року № 237 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», згідно з розподілом субвенції, закладам загальної середньої освіти Липовецької міської ради надано 219,7 тис. грн., (в тому числі 197,6 тис. грн. за рахунок коштів обласного бюджету та 22,15 тис. грн. з міського бюджету для співфінансування). Усі кошти направлено на закупівлю дидактичних матеріалів для формування освітнього середовища 5-6 класів ЗСО.
Кошторисами 2023 року були передбачені кошти освітньої субвенції на виплату заробітної плати, оздоровчих, грошової винагороди педагогічним працівникам у сумі 47850,1 тис. грн. Виконання становить 92,5 %.
На утримання обслуговуючого, технічного персоналу шкіл, спеціалістів, працівників дошкільних закладів освіти, поточне утримання закладів, придбання паливно-мастильних матеріалів для шкільних автобусів, харчування учнів, оплату енергоносіїв та комунальних за рахунок місцевого бюджету було виділено 31772,6 тис. грн., відсоток виконання становить 79,6 % (25278,4 тис. грн.) у зв’язку із запровадженням режиму жорсткої економії (перехід на 2/3 оплати праці в період простою працівників).
Договорами про надання необхідних послуг також охоплено окремі комунальні установи, а саме:
Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Липовецької міської ради Вінницької області;
Комунальний заклад позашкільної освіти «Дитячо-юнацький центр» Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області;
Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Липовецької міської ради».
Здійснення видатків по цих установах відбувалось у відповідності до щомісячних призначень кошторису видатків та в режимі їх економії.
№ з/п |
Кошторисні призначення |
Планові призначення |
Виконання (касові видатки) |
Виконання % |
1 |
КУ «ДЮЦ» |
1842017,00 |
1438220,27 |
78,07 |
2 |
КУ «ЦПРПП» |
1016402,00 |
923326,07 |
90,84 |
3 |
КУ «ІРЦ» |
|
|
|
Державна субвенція |
1552400,00 |
1 091532,48 |
70,31 |
|
Місцевий бюджет |
390393,00 |
217520,51 |
55,71 |
В звітному періоді працівниками комунальної установи подано 355 звітів бухгалтерської, фінансової та податкової звітності.
Станом на 1 січня 2023 року кредиторська заборгованість в закладах та установах соціально-культурної сфери Липовецької міської ради відсутня.
Враховуючи вищезазначене, основним завданням комунальної установи на 2024 рік визначено:
відображення обліку господарських операцій в повному обсязі;
дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;
дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна;
здійснення видатків на підставі помісячних розписів кошторисів установ та закладів освіти;
дотримання режиму економії та суворого цільового використання бюджетних коштів;
забезпечення якісного виконання покладених на комунальну установу завдань і функцій.
« повернутися до розділу «Звіти керівників комунальних закладів, установ та підприємств»