Пошук

Звіт про діяльність Комунальної установи «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ соціально-культурної сфери Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області» у 2023 році

Дата: 28.12.2023 15:09
Кількість переглядів: 93

Фото без описуКомунальна установа «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ соціально-культурної сфери Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області» (далі – комунальна установа) є комунальною власністю Липовецької міської ради, що утворена відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарського та Цивільного кодексів України, інших законодавчих актів.

Основним видом економічної діяльності комунальної установи є діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту, консультування з питань оподаткування (69.20).

Комунальна установа веде самостійний баланс, відкрито реєстраційні рахунки в органах Державної казначейської служби України, виготовлено печатку, штамп та фірмові бланки зі своїм найменуванням. Комунальна установа здійснює свою діяльність на підставі Статуту. Головною метою створення комунальної установи є реалізація на договірних засадах здійснення бухгалтерського обліку та звітності щодо виконання кошторису видатків, господарського, матеріально - технічного забезпечення в закладах соціально-культурної сфери Липовецької міської ради.

Комунальна установа забезпечує:

ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності, складання звітності закладів та установ соціально-культурної сфери на договірних засадах;

відображення у документах достовірної та повної інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами закладів та установ, які нею обслуговуються;

організацію роботи у сфері матеріально-технічного забезпечення, закладів та установ соціально-культурної сфери;

забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та повного відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;

контроль за наявністю та рухом майна, використанням фінансових, матеріальних ресурсів, відповідно до затверджених нормативів та кошторисів;

запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів;

контроль за правильністю оформлення господарських договорів на придбання товарів, робіт та послуг, оформлення довідок про заробітну плату та довідок для обчислення пенсії та субсидій на вимогу працівників;

надає інформацію про використання паливно-мастильних матеріалів, вугілля та дров, здійснює аналіз споживання енергоносіїв та стану розрахунків за їх використанням та інше;

надає допомогу у проведенні закупівлі з використанням електронної системи закупівель, спрощені закупівлі, відкриті торги, переговорні процедури та закупівлі через систему Прозоро;

складання та подання у встановлені строки бухгалтерської, фінансової, податкової та статистичної звітності відповідним органам;

подання звітів по виконанню кошторисів, формування звітів та заявок на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності;

участь у проведенні інвентаризацій та передачі закладів соціально-культурної сфери;

збереження бухгалтерських документів та регістрів.

Штатні одиниці комунальної установи сформовані таким чином, щоб забезпечити виконання покладених завдань та функцій мінімальною кількістю працівників, що в свою чергу забезпечує раціональний розподіл функціональних обов’язків, фаховою освітою, досвідом роботи в бюджетних установах.

Середньооблікова кількість штатних працівників комунальної установи становить 19 осіб.

В 2023 році на утримання комунальної установи направлено 3123,6 тис. грн.. із яких було використано:

2721,4 тис. грн., на оплату праці з нарахуваннями;

62,6 тис. грн. на матеріально-технічне забезпечення установи;

24,6 тис. грн. оплату комунальних послуг;

2,1 тис. грн. видатки на відрядження.

Проведено оплату послуг з постачання примірника та пакетів оновлень комп'ютерної програми «М.Е. Doc», технічного обслуговування оргтехніки та придбано підписку на інтернет ресурс «Радник у сфері публічних закупівель» на загальну суму 24,9 тис. грн.

В 2023 році згідно укладених договорів, установою здійснювалось ведення бухгалтерського обліку в 7 ліцеях, 3 філіях, 1 гімназії, 3 дошкільних підрозділах, 3 закладах дошкільної освіти та 4 комунальних установ.

Введено в дію сформовані нові штатні розписи та уточнено кошторисні призначення закладів соціально-культурної сфери Липовецької міської ради.

Комунальною установою «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ соціально-культурної сфери Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області» проведено роботу щодо здійснення фінансово-господарського обслуговування автономних закладів соціально-культурної сфери Липовецької громади, зокрема:

нараховано та виплачено заробітну плату 519 працівникам закладів соціально-культурної сфери;

налагоджено співпрацю з постачальниками продуктів харчування;

проведено реєстрацію договорів в органах Державної казначейської служби;

здійснено розрахунки з постачальниками товарів та послуг автономних закладів освіти;

надано консультації з питань забезпечення фінансово-господарського діяльності закладів;

розроблено проекти бюджету на 2024 рік по закладах соціально-культурної сфери;

забезпечено вчасне подання фінансової звітності тощо.

Протягом звітного періоду працівниками комунальної установи було опрацьовано 1601 договір та 203 додаткові угоди на придбання товарів, виконання робіт з надання послуг для покращення матеріально-технічного стану закладів та установ, та проведено процедури закупівель на загальну суму 17 426,6 тис. грн..

За процедурою відкритих торгів було придбано 2 шкільних автобуса у Липовецький ліцей № 1 ім. в. Липківського Липовецької міської ради Вінницької області та Липовецький ліцей № 2 Липовецької міської ради Вінницької області на загальну суму 5 910,00 тис. грн. за рахунок коштів місцевого бюджету.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 квітня 2018 року № 237 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», згідно з розподілом субвенції, закладам загальної середньої освіти Липовецької міської ради надано 219,7 тис. грн., (в тому числі 197,6 тис. грн. за рахунок коштів обласного бюджету та 22,15 тис. грн. з міського бюджету для співфінансування). Усі кошти направлено на закупівлю дидактичних матеріалів для формування освітнього середовища 5-6 класів ЗСО.

Кошторисами 2023 року були передбачені кошти освітньої субвенції на виплату заробітної плати, оздоровчих, грошової винагороди педагогічним працівникам у сумі 47850,1 тис. грн. Виконання становить 92,5 %.

На утримання обслуговуючого, технічного персоналу шкіл, спеціалістів, працівників дошкільних закладів освіти, поточне утримання закладів, придбання паливно-мастильних матеріалів для шкільних автобусів, харчування учнів, оплату енергоносіїв та комунальних за рахунок місцевого бюджету було виділено 31772,6 тис. грн., відсоток виконання становить 79,6 % (25278,4 тис. грн.) у зв’язку із запровадженням режиму жорсткої економії (перехід на 2/3 оплати праці в період простою працівників).

 

Договорами про надання необхідних послуг також охоплено окремі комунальні установи, а саме:

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Липовецької міської ради Вінницької області;

Комунальний заклад позашкільної освіти «Дитячо-юнацький центр» Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області;

Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Липовецької міської ради».

Здійснення видатків по цих установах відбувалось у відповідності до щомісячних призначень кошторису видатків та в режимі їх економії.

 

№ з/п

Кошторисні призначення

Планові призначення

Виконання

(касові видатки)

Виконання %

1

КУ «ДЮЦ»

1842017,00

1438220,27

78,07

2

КУ «ЦПРПП»

1016402,00

923326,07

90,84

3

КУ «ІРЦ»

 

 

 

Державна субвенція

1552400,00

1 091532,48

70,31

Місцевий бюджет

390393,00

217520,51

55,71

 

В звітному періоді працівниками комунальної установи подано 355 звітів бухгалтерської, фінансової та податкової звітності.

Станом на 1 січня 2023 року кредиторська заборгованість в закладах та установах соціально-культурної сфери Липовецької міської ради відсутня.

Враховуючи вищезазначене, основним завданням комунальної установи на 2024 рік визначено:

відображення обліку господарських операцій в повному обсязі;

дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;

дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна;

здійснення видатків на підставі помісячних розписів кошторисів установ та закладів освіти;

дотримання режиму економії та суворого цільового використання бюджетних коштів;

забезпечення якісного виконання покладених на комунальну установу завдань і функцій.


« повернутися до розділу «Звіти керівників комунальних закладів, установ та підприємств»

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь