Пошук

Звіт комунальної установи «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ соціально-культурної сфери Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області» за 2022 рік

Дата: 30.06.2023 15:58
Кількість переглядів: 121

Комунальна установа «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ соціально-культурної сфери Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області» (далі - комунальна установа) є комунальною власністю Липовецької міської ради, що утворена відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарького та Цивільного кодексів України, інших законодавчих актів.

Головною метою діяльності комунальної установи є забезпечення на договірних засадах організації ведення бухгалтерського обліку, фінансово-господарської діяльності та складання звітності установ та закладів соціально-культурної сфери Липовецької міської ради.

Комунальна установа забезпечує:

ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності Замовника й контролю за економічним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів;

дотримання встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку;

складання та своєчасного подання на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової та бюджетної звітності, а також іншої звітності передбаченої чинним законодавством;

зарахування та використання коштів відповідно до кошторисних призначень;

своєчасне та у повному обсязі перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів) до відповідних бюджетів;

проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти відповідно до затверджених кошторисів;

відображення достовірності та правильності оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань;

зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності;

організацію контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій Замовника;

організацію обліку коштів, товарно-матеріальних цінностей і основних засобів, що надходять до Замовника, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з їх рухом;

правильне нарахування й перерахування коштів заробітної плати та інших виплат і платежів, погашення в установлені строки заборгованості;

вжиття заходів щодо запобігання нестачам, незаконному витрачанню коштів і привласненню товарно-матеріальних цінностей, порушенню фінансового та господарського законодавства;

здійснення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності закладу Замовника за даними бухгалтерського обліку й звітності з метою виявлення та усунення/уникнення втрат і невиробничих втрат;

здійснення контролю за зміною рахунків, на які перераховуються податки та збори (обов’язкові платежі);

здійснення контролю за змінами чинного податкового, фінансового та іншого законодавства, безпосередньо пов’язаного із предметом Договору про надання послуг із ведення бухгалтерського обліку, які надаються Виконавцем за цим Договором;

планування закупівель та оприлюднення річного плану в електронній системі;

обрання виду закупівлі;

проведення процедур закупівель та спрощених закупівель;

складання, затвердження та зберігання документів з питань публічних закупівель;

Протягом 2022 року для діяльності комунальної установи було виділено з міського бюджету кошти:

 

№з/п

Кошторисні призначення

КЕКВ

Асигнування (грн. )

Виконання

(касові видатки) (грн. )

Виконання %

1

Заробітна плата

2111

2 475 200,00

2 475 199,29

100

2

Нарахування на заробітну плату

2120

495 100,00

493 116,00

99,6

3

Предмети, матеріали, обладнання

2210

65 000,000

65 000,00

100

4

Оплата послуг (крім комунальних)

2240

30 000,00

27 871,87

92,91

5

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв

2270

57 300,00

51 941,88

91

6

Інші поточні видатки

2800

12 500,00

-

-

 

Всього

 

3 122 600,00

3 113 129,75

99,7

 

Станом на 01.01.2022 р. штатна чисельність комунальної установи становила 24 штатні одиниці. На даний час фактична занятість - 19 штатних одиниць. Протягом звітного періоду було скорочено 5 штатних одиниць .

У зв’язку з проведеною оптимізацією мережі закладів освіти, що відбулась у липні 2022 року змінено статус шкіл. Сім з яких перейменовано в ліцеї, гімназії, окремі з них з філіями та дошкільними підрозділами.

Тому, з моменту внесення їх до Державного реєстру було сформовано нову мережу установ, що обслуговуються комунальною установою, а саме :

8 ліцеїв;

4 філії;

3 дошкільних підрозділи;

1 гімназія;

4 комунальні установи;

3 заклади дошкільної освіти.

Введено в дію сформовані нові штатні розписи та уточнено кошторисні призначення ліцеїв та гімназії.

Крім того, здійснено заходи щодо припинення юридичних осіб шляхом реорганізації: 3 шкіл та 3 закладів дошкільної освіти.

Кошторисами 2022 року були передбачені кошти освітньої субвенції на виплату заробітної плати, оздоровчих, грошової винагороди педагогічним працівникам у сумі 58 354,5 тис. грн. Виконання становить 100 %.

На утримання обслуговуючого, технічного персоналу шкіл, спеціалістів, працівників дошкільних закладів освіти, поточне утримання закладів, придбання паливно-мастильних матеріалів для шкільних автобусів, харчування учнів, оплату енергоносіїв та комунальних за рахунок місцевого бюджету було виділено 32 451,4 тис. грн., відсоток виконання становить 88,3 % ( 28 661,5 тис. грн.) у зв’язку із запровадженням режиму жорсткої економії (перехід на 2/3 оплати праці в період простою працівників).

Договорами про надання необхідних послуг також охоплено окремі комунальні установи, а саме:

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Липовецької міської ради Вінницької області;

Комунальний заклад позашкільної освіти «Дитячо-юнацький центр» Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області;

Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Липовецької міської ради».

Здійснення видатків по цих установах відбувалось у відповідності до щомісячних призначень кошторису видатків та в режимі їх економії.

 

№з/п

Кошторисні призначення

Планові призначення

Виконання (касові видатки)

Виконання %

1

КУ «ДЮЦ»

2 050 700,00

1 536 953,49

74,95

2

КУ «ЦПРПП»

877 200,00

856 840,84

97,68

3

КУ «ІРЦ»

Державна субвенція

1 092 480,00

1 065 592,14

97,54

Місцевий бюджет

444 670,00

2 74 716,99

61,78

 

Для виконання кошторисів та стабільної роботи закладів і установ освіти працівниками комунальної установи здійснено великий обсяг роботи згідно із заключеними договорами про надання бухгалтерських та фінансово-економічних, господарських послуг.

Протягом звітного періоду працівниками комунальної установи було опрацьовано 1701 договір та 664 додаткові угоди.

До відділення державного казначейства у Липовецькому районі Вінницької області опрацьовано та подано:

11500 платіжних доручень;

734 пакети місячної звітності;

84 пакети квартальної звітності;

15 пакетів річної звітності;

6 пакетів ліквідаційної звітності.

До ЦОП Липовецької ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області ( податкова інспекція) опрацьовано та подано:

250 пакети місячної звітності;

84 пакети квартальної звітності;

42 пакетів річної звітності;

6 пакетів ліквідаційної звітності.

До Головного управління статистики у Вінницькій області опрацьовано та подано:

250 місячних звітів;

84 квартальних звітів;

15 річних звітів;

6 ліквідаційних звітів.

Враховуючи вище викладене, основним завданням комунальної установи на 2023 рік визначено:

відображення обліку господарських операцій в повному обсязі;

дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;

дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна;

здійснення видатків на підставі помісячних розписів кошторисів установ та закладів освіти;

дотримання режиму економії та суворого цільового використання бюджетних коштів;

забезпечення якісного виконання покладених на комунальну установу завдань і функцій.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь