Звіт комунальної установи «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ соціально-культурної сфери Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області» за 2022 рік
Комунальна установа «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ соціально-культурної сфери Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області» (далі - комунальна установа) є комунальною власністю Липовецької міської ради, що утворена відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарького та Цивільного кодексів України, інших законодавчих актів.
Головною метою діяльності комунальної установи є забезпечення на договірних засадах організації ведення бухгалтерського обліку, фінансово-господарської діяльності та складання звітності установ та закладів соціально-культурної сфери Липовецької міської ради.
Комунальна установа забезпечує:
ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності Замовника й контролю за економічним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів;
дотримання встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку;
складання та своєчасного подання на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової та бюджетної звітності, а також іншої звітності передбаченої чинним законодавством;
зарахування та використання коштів відповідно до кошторисних призначень;
своєчасне та у повному обсязі перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів) до відповідних бюджетів;
проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти відповідно до затверджених кошторисів;
відображення достовірності та правильності оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань;
зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності;
організацію контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій Замовника;
організацію обліку коштів, товарно-матеріальних цінностей і основних засобів, що надходять до Замовника, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з їх рухом;
правильне нарахування й перерахування коштів заробітної плати та інших виплат і платежів, погашення в установлені строки заборгованості;
вжиття заходів щодо запобігання нестачам, незаконному витрачанню коштів і привласненню товарно-матеріальних цінностей, порушенню фінансового та господарського законодавства;
здійснення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності закладу Замовника за даними бухгалтерського обліку й звітності з метою виявлення та усунення/уникнення втрат і невиробничих втрат;
здійснення контролю за зміною рахунків, на які перераховуються податки та збори (обов’язкові платежі);
здійснення контролю за змінами чинного податкового, фінансового та іншого законодавства, безпосередньо пов’язаного із предметом Договору про надання послуг із ведення бухгалтерського обліку, які надаються Виконавцем за цим Договором;
планування закупівель та оприлюднення річного плану в електронній системі;
обрання виду закупівлі;
проведення процедур закупівель та спрощених закупівель;
складання, затвердження та зберігання документів з питань публічних закупівель;
Протягом 2022 року для діяльності комунальної установи було виділено з міського бюджету кошти:
№з/п |
Кошторисні призначення |
КЕКВ |
Асигнування (грн. ) |
Виконання (касові видатки) (грн. ) |
Виконання % |
1 |
Заробітна плата |
2111 |
2 475 200,00 |
2 475 199,29 |
100 |
2 |
Нарахування на заробітну плату |
2120 |
495 100,00 |
493 116,00 |
99,6 |
3 |
Предмети, матеріали, обладнання |
2210 |
65 000,000 |
65 000,00 |
100 |
4 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
2240 |
30 000,00 |
27 871,87 |
92,91 |
5 |
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв |
2270 |
57 300,00 |
51 941,88 |
91 |
6 |
Інші поточні видатки |
2800 |
12 500,00 |
- |
- |
|
Всього |
|
3 122 600,00 |
3 113 129,75 |
99,7 |
Станом на 01.01.2022 р. штатна чисельність комунальної установи становила 24 штатні одиниці. На даний час фактична занятість - 19 штатних одиниць. Протягом звітного періоду було скорочено 5 штатних одиниць .
У зв’язку з проведеною оптимізацією мережі закладів освіти, що відбулась у липні 2022 року змінено статус шкіл. Сім з яких перейменовано в ліцеї, гімназії, окремі з них з філіями та дошкільними підрозділами.
Тому, з моменту внесення їх до Державного реєстру було сформовано нову мережу установ, що обслуговуються комунальною установою, а саме :
8 ліцеїв;
4 філії;
3 дошкільних підрозділи;
1 гімназія;
4 комунальні установи;
3 заклади дошкільної освіти.
Введено в дію сформовані нові штатні розписи та уточнено кошторисні призначення ліцеїв та гімназії.
Крім того, здійснено заходи щодо припинення юридичних осіб шляхом реорганізації: 3 шкіл та 3 закладів дошкільної освіти.
Кошторисами 2022 року були передбачені кошти освітньої субвенції на виплату заробітної плати, оздоровчих, грошової винагороди педагогічним працівникам у сумі 58 354,5 тис. грн. Виконання становить 100 %.
На утримання обслуговуючого, технічного персоналу шкіл, спеціалістів, працівників дошкільних закладів освіти, поточне утримання закладів, придбання паливно-мастильних матеріалів для шкільних автобусів, харчування учнів, оплату енергоносіїв та комунальних за рахунок місцевого бюджету було виділено 32 451,4 тис. грн., відсоток виконання становить 88,3 % ( 28 661,5 тис. грн.) у зв’язку із запровадженням режиму жорсткої економії (перехід на 2/3 оплати праці в період простою працівників).
Договорами про надання необхідних послуг також охоплено окремі комунальні установи, а саме:
Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Липовецької міської ради Вінницької області;
Комунальний заклад позашкільної освіти «Дитячо-юнацький центр» Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області;
Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Липовецької міської ради».
Здійснення видатків по цих установах відбувалось у відповідності до щомісячних призначень кошторису видатків та в режимі їх економії.
№з/п |
Кошторисні призначення |
Планові призначення |
Виконання (касові видатки) |
Виконання % |
1 |
КУ «ДЮЦ» |
2 050 700,00 |
1 536 953,49 |
74,95 |
2 |
КУ «ЦПРПП» |
877 200,00 |
856 840,84 |
97,68 |
3 |
КУ «ІРЦ» Державна субвенція |
1 092 480,00 |
1 065 592,14 |
97,54 |
Місцевий бюджет |
444 670,00 |
2 74 716,99 |
61,78 |
Для виконання кошторисів та стабільної роботи закладів і установ освіти працівниками комунальної установи здійснено великий обсяг роботи згідно із заключеними договорами про надання бухгалтерських та фінансово-економічних, господарських послуг.
Протягом звітного періоду працівниками комунальної установи було опрацьовано 1701 договір та 664 додаткові угоди.
До відділення державного казначейства у Липовецькому районі Вінницької області опрацьовано та подано:
11500 платіжних доручень;
734 пакети місячної звітності;
84 пакети квартальної звітності;
15 пакетів річної звітності;
6 пакетів ліквідаційної звітності.
До ЦОП Липовецької ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області ( податкова інспекція) опрацьовано та подано:
250 пакети місячної звітності;
84 пакети квартальної звітності;
42 пакетів річної звітності;
6 пакетів ліквідаційної звітності.
До Головного управління статистики у Вінницькій області опрацьовано та подано:
250 місячних звітів;
84 квартальних звітів;
15 річних звітів;
6 ліквідаційних звітів.
Враховуючи вище викладене, основним завданням комунальної установи на 2023 рік визначено:
відображення обліку господарських операцій в повному обсязі;
дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;
дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна;
здійснення видатків на підставі помісячних розписів кошторисів установ та закладів освіти;
дотримання режиму економії та суворого цільового використання бюджетних коштів;
забезпечення якісного виконання покладених на комунальну установу завдань і функцій.
« повернутися до розділу «Звіти керівників комунальних закладів, установ та підприємств»