Пошук

Звіт комунальної установи «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ соціально-культурної сфери Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області» за 2022 рік

Дата: 30.06.2023 15:58
Кількість переглядів: 285

Фото без опису

Комунальна установа «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ соціально-культурної сфери Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області» (далі - комунальна установа) є комунальною власністю Липовецької міської ради, що утворена відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарького та Цивільного кодексів України, інших законодавчих актів.

Головною метою діяльності комунальної установи є забезпечення на договірних засадах організації ведення бухгалтерського обліку, фінансово-господарської діяльності та складання звітності установ та закладів соціально-культурної сфери Липовецької міської ради.

Комунальна установа забезпечує:

ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності Замовника й контролю за економічним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів;

дотримання встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку;

складання та своєчасного подання на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової та бюджетної звітності, а також іншої звітності передбаченої чинним законодавством;

зарахування та використання коштів відповідно до кошторисних призначень;

своєчасне та у повному обсязі перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів) до відповідних бюджетів;

проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти відповідно до затверджених кошторисів;

відображення достовірності та правильності оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань;

зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності;

організацію контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій Замовника;

організацію обліку коштів, товарно-матеріальних цінностей і основних засобів, що надходять до Замовника, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з їх рухом;

правильне нарахування й перерахування коштів заробітної плати та інших виплат і платежів, погашення в установлені строки заборгованості;

вжиття заходів щодо запобігання нестачам, незаконному витрачанню коштів і привласненню товарно-матеріальних цінностей, порушенню фінансового та господарського законодавства;

здійснення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності закладу Замовника за даними бухгалтерського обліку й звітності з метою виявлення та усунення/уникнення втрат і невиробничих втрат;

здійснення контролю за зміною рахунків, на які перераховуються податки та збори (обов’язкові платежі);

здійснення контролю за змінами чинного податкового, фінансового та іншого законодавства, безпосередньо пов’язаного із предметом Договору про надання послуг із ведення бухгалтерського обліку, які надаються Виконавцем за цим Договором;

планування закупівель та оприлюднення річного плану в електронній системі;

обрання виду закупівлі;

проведення процедур закупівель та спрощених закупівель;

складання, затвердження та зберігання документів з питань публічних закупівель;

Протягом 2022 року для діяльності комунальної установи було виділено з міського бюджету кошти:

 

№з/п

Кошторисні призначення

КЕКВ

Асигнування (грн. )

Виконання

(касові видатки) (грн. )

Виконання %

1

Заробітна плата

2111

2 475 200,00

2 475 199,29

100

2

Нарахування на заробітну плату

2120

495 100,00

493 116,00

99,6

3

Предмети, матеріали, обладнання

2210

65 000,000

65 000,00

100

4

Оплата послуг (крім комунальних)

2240

30 000,00

27 871,87

92,91

5

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв

2270

57 300,00

51 941,88

91

6

Інші поточні видатки

2800

12 500,00

-

-

 

Всього

 

3 122 600,00

3 113 129,75

99,7

 

Станом на 01.01.2022 р. штатна чисельність комунальної установи становила 24 штатні одиниці. На даний час фактична занятість - 19 штатних одиниць. Протягом звітного періоду було скорочено 5 штатних одиниць .

У зв’язку з проведеною оптимізацією мережі закладів освіти, що відбулась у липні 2022 року змінено статус шкіл. Сім з яких перейменовано в ліцеї, гімназії, окремі з них з філіями та дошкільними підрозділами.

Тому, з моменту внесення їх до Державного реєстру було сформовано нову мережу установ, що обслуговуються комунальною установою, а саме :

8 ліцеїв;

4 філії;

3 дошкільних підрозділи;

1 гімназія;

4 комунальні установи;

3 заклади дошкільної освіти.

Введено в дію сформовані нові штатні розписи та уточнено кошторисні призначення ліцеїв та гімназії.

Крім того, здійснено заходи щодо припинення юридичних осіб шляхом реорганізації: 3 шкіл та 3 закладів дошкільної освіти.

Кошторисами 2022 року були передбачені кошти освітньої субвенції на виплату заробітної плати, оздоровчих, грошової винагороди педагогічним працівникам у сумі 58 354,5 тис. грн. Виконання становить 100 %.

На утримання обслуговуючого, технічного персоналу шкіл, спеціалістів, працівників дошкільних закладів освіти, поточне утримання закладів, придбання паливно-мастильних матеріалів для шкільних автобусів, харчування учнів, оплату енергоносіїв та комунальних за рахунок місцевого бюджету було виділено 32 451,4 тис. грн., відсоток виконання становить 88,3 % ( 28 661,5 тис. грн.) у зв’язку із запровадженням режиму жорсткої економії (перехід на 2/3 оплати праці в період простою працівників).

Договорами про надання необхідних послуг також охоплено окремі комунальні установи, а саме:

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Липовецької міської ради Вінницької області;

Комунальний заклад позашкільної освіти «Дитячо-юнацький центр» Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області;

Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Липовецької міської ради».

Здійснення видатків по цих установах відбувалось у відповідності до щомісячних призначень кошторису видатків та в режимі їх економії.

 

№з/п

Кошторисні призначення

Планові призначення

Виконання (касові видатки)

Виконання %

1

КУ «ДЮЦ»

2 050 700,00

1 536 953,49

74,95

2

КУ «ЦПРПП»

877 200,00

856 840,84

97,68

3

КУ «ІРЦ»

Державна субвенція

1 092 480,00

1 065 592,14

97,54

Місцевий бюджет

444 670,00

2 74 716,99

61,78

 

Для виконання кошторисів та стабільної роботи закладів і установ освіти працівниками комунальної установи здійснено великий обсяг роботи згідно із заключеними договорами про надання бухгалтерських та фінансово-економічних, господарських послуг.

Протягом звітного періоду працівниками комунальної установи було опрацьовано 1701 договір та 664 додаткові угоди.

До відділення державного казначейства у Липовецькому районі Вінницької області опрацьовано та подано:

11500 платіжних доручень;

734 пакети місячної звітності;

84 пакети квартальної звітності;

15 пакетів річної звітності;

6 пакетів ліквідаційної звітності.

До ЦОП Липовецької ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області ( податкова інспекція) опрацьовано та подано:

250 пакети місячної звітності;

84 пакети квартальної звітності;

42 пакетів річної звітності;

6 пакетів ліквідаційної звітності.

До Головного управління статистики у Вінницькій області опрацьовано та подано:

250 місячних звітів;

84 квартальних звітів;

15 річних звітів;

6 ліквідаційних звітів.

Враховуючи вище викладене, основним завданням комунальної установи на 2023 рік визначено:

відображення обліку господарських операцій в повному обсязі;

дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;

дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна;

здійснення видатків на підставі помісячних розписів кошторисів установ та закладів освіти;

дотримання режиму економії та суворого цільового використання бюджетних коштів;

забезпечення якісного виконання покладених на комунальну установу завдань і функцій.

 


« повернутися до розділу «Звіти керівників комунальних закладів, установ та підприємств»

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь