Пошук

Звіт про роботу виконавчого комітету Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області за І квартал 2023 року

Дата: 30.05.2023 16:39
Кількість переглядів: 30

Фото без описуОсновною формою роботи виконавчого комітету міської ради є його засідання. Відповідно до статті 53 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» засідання виконавчого комітету проводяться не рідше одного разу на місяць.

Так у І кварталі 2023 року проведено 5 засідань виконавчого комітету міської ради (січень – 1 засідання, лютий – 2 засідання, березень – 2 засідання), практикуємо по два засідання виконавчого комітету в місяць.

На чергових та позачергових засіданнях розглянуто та прийнято 83 рішення, віднесених Законом України «Про місцеве самоврядування» до відання виконавчих органів ради.

У сфері соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів і цін - 8 рішень.

В галузі житлово-комунального господарства прийнято - 19 рішень.

У сфері освіти, культури, молодіжної політики, фізкультури і спорту – 7 рішень.

У сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища – 6 рішень

У сфері соціального захисту населення – 15 рішень.

У сфері захисту прав дітей прийнято рішень - 14 рішень.

В галузі оборонної роботи, дотримання законності та правопорядку – 5 рішень.

З інших питань прийнято 9 рішень.

Як бачимо, найбільше рішень прийнято із житлово-комунальних питань та соціального захисту населення.

Виконавська дисципліна є одним з провідних індикаторів стану справ як в міській раді так і в її виконавчому комітеті, виконавчих органах.

Протягом звітного періоду відділом документообігу та діловодства виконавчого комітету міської ради було отримано, зареєстровано та передано виконавцям 2011 вхідних документів, опрацьовано 51 звернення громадян та прийнято і зареєстровано 57 заяв від жителів громади на відшкодування коштів на оплату житлово-комунальних послуг в зв’язку з проживанням в їх домоволодіннях внутрішньо переміщених осіб. Також відділом документообігу та діловодства зареєстровано та відправлено 486 вихідних листів.

Найбільше контрольних документів надійшло на опрацювання до відділу соціального захисту та охорони здоров’я – 360, юридичного забезпечення та комунальної власності – 300, відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства – 199, сектору з цивільного захисту, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами – 171, відділу земельних ресурсів – 140, відділу надання адміністративних послуг -118, відділу економічного аналізу та залучення інвестицій – 106.

Впродовж І кварталу 2023 року у Липовецькій міській раді проводилася відповідна робота та вживались заходи з метою забезпечення належного рівня виконавської дисципліни, своєчасного і якісного виконання завдань, визначених в документах вищих органів влади, депутатських запитах та зверненнях, розпорядженнях та окремих дорученнях голови обласної військової адміністрації, а також рішеннях міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнях і дорученнях міського голови.

Аналіз стану виконання контрольних документів засвідчує, що переважна більшість з них виконується у визначенні терміни.

У І кварталі цього року прийнято 67 розпоряджень міського голови з основної діяльності та 9 розпоряджень про відрядження.

Реалізацію кадрової роботи та служби в органі місцевого самоврядування, здійснює відділ управління персоналом виконавчого комітету Липовецької міської ради.

Протягом І кварталу 2023 року відділом управління персоналом виконавчого комітету міської ради було розроблено 134 проєкта розпоряджень міського голови, з яких 48 - щодо особового складу (5 - призначення працівників, 4 - переведення працівників, 1 - звільнення працівника, 2 - встановлення надбавки за вислугу років, 3 - встановлення рангу, 3 - оголошення конкурсів на 3 вакантних посади, 1 - зміни в штатному розписі, 4 - посадові інструкції на 18 посад та розподіл обов’язків, 26 - інше), 72 - з відпусток та 14 - щодо нагороджень.

Протягом лютого-березня 2023 року у виконавчому комітеті міської ради, інших виконавчих органах ради проведено щорічну оцінку виконання у 2022 році посадовими особами місцевого самоврядування покладених на них обов’язків і завдань. Щорічну оцінку пройшли усі працівники виконавчого комітету міської ради та її виконавчих органів.

Також за звітній період відділом управління персоналом виконавчого комітету міської ради :

розроблено 9 проєктів рішень міської ради та подано їх на розгляд відповідних комісій;

проведено 4 засідання конкурсної комісії для проведення відбору кандидатів на заміщення 4 вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування;

проведено 4 засідання комісії з питань відзначення державних, професійних свят, ювілейних дат, заохочення за заслуги перед Липовеччиною;

підготовлено 58 бланків Грамот та Подяк в частині виконання Програми організації відзначення державних, професійних свят, відомих громадян, ювілейних дат і днів народжень жителів громади, вшанування трудових колективів та їх працівників, знаменних та пам’ятних дат Липовеччини на 2021-2023 роки.

Відповідно до статті 54' «Закону України про місцеве самоврядування в Україні», старости беруть участь в організації виконання рішень міської ради, її виконавчого комітету.

Основним із повноважень старост є сприяння жителям відповідного села у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади.

Так за І квартал 2023 року старостами прийнято 565 звернень громадян, видано 1202 довідки.

Найбільше довідок видано старостами сіл Лукашова, Ясенки, Нарцизівка, Берестівка, селище Ясенецьке, та села Росоша, селища Липовець.

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 22.02.2022 №578/5 «Про затвердження зміни до Положення про Спадковий реєстр», уповноважено чотири старости на роботу у спадкових реєстрах (Романова Віктора Олексійовича, Кошалка Юрія Олексійовича, Вінничук Ларису Володимирівну, Некрут Наталю Миколаївну).

Надання адміністративних послуг у територіальній громаді – є результатом реалізації Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» в галузі охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.

Протягом І кварталу 2023 року надавалися адміністративні послуги з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Державними реєстраторами за звітний період здійснено реєстраційні дії стосовно зареєстрованих заяв від суб᾽єктів звернення:

державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно – 1472;

державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 397;

державна реєстрація обтяжень нерухомого майна – 120;

внесення змін до записів Державного реєстру – 27.

Державним реєстратором надавалися адміністративні послуги по реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також громадських формувань.

За звітний період:

зареєстровано юридичних осіб – 1;

внесені зміни до статутних документів юридичних осіб– 13;

зареєстровано припинення юридичних осіб – 22.

Адміністраторами відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету Липовецької міської ради надавалися ще й такі послуги, як реєстрація місця проживання, зняття з реєстрації місця проживання, видача довідок, внесення змін до реєстру Липовецької територіальної громади, надання витягів з ДЗК про нормативно-грошову оцінку земельних ділянок, надання адміністративних послуг у галузі житла та містобудівних норм.

Надходження до місцевого бюджету за надані адміністративні послуги у І кварталі 2023 року 506971,00 грн.

Організація роботи відділу юридичного забезпечення та комунальної власності виконавчого комітету міської ради

На опрацювання відділу за I квартал 2023 року в загальному надійшло 30 судових справ, з яких:

24 цивільних та адміністративних справ, по яких міська рада є стороною у справах як відповідач, заінтересована особа або як третя особа.

6 справ - Немирівською окружною прокуратурою в інтересах Липовецької міської ради.

Відділом прийнято участь у засіданнях комісії про визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам на території Липовецької територіальної громади. За наслідками розгляду комісії було прийнято 4 рішення про затвердження Актів щодо визначення та відшкодування розміру збитків власникам землі та землекористувачам. Одна справа передана до Немирівської окружної прокуратури для представлення інтересів Липовецької міської ради в суді.

Окрім того, до міської ради надходили також господарські справи, а саме:

1 судова справа знаходиться в провадженні Господарського суду Вінницької області за позовом: Селянського (фермерського) господарства «СОБ» до Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області, про визнання права постійного користування та усунення перешкод в користуванні земельною ділянкою площею 22,88 га, що розташована на території Нападівської сільської ради.

Відділом юридичного забезпечення та комунальної власності проведено 6 засідань адміністративних комісій за результатами яких прийнято 6 постанов про притягнення до відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень.

Відділом економічного аналізу та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради у І кварталі 2023 року:

підготовлено звіт про реалізацію Стратегії розвитку Липовецької територіальної громади на період до 2030 року та виконання Плану заходів на 2021-2023 роки з реалізації Стратегії розвитку Липовецької територіальної громади на період до 2030 року за 2021-2022 роки;

підготовлено звіт про виконання Програми економічного і соціального розвитку Липовецької територіальної громади на 2022рік;

підготовлено звіт про виконання Програми розвитку туризму Липовецької територіальної громади на 2022-2024 роки за 2022 рік;

проведено засідання робочої групи із внесення змін до завдань Стратегії розвитку Липовецької територіальної громади на період до 2030 року та підготовлено відповідні пропозиції;

підготовлено 3 проєкти на грантові конкурси, з яких один увійшов до числа переможців (встановлення спортивно-ігрового дитячого майданчика в с. Зозів); ще по двох проєктних заявках (влаштування сонячної електростанції на базі міських лікарень та створення ветеранського простору на базі центру надання соціальних послуг) очікуємо інформацію щодо результатів грантових програм;

організовано проведення робочої зустрічі з пасічниками Липовецької територіальної громади;

проведено одне виїзне засідання постійно діючої комісії із встановлення фактів здійснення суб’єктами господарювання підприємницької діяльності без державної реєстрації та дозвільних документів;

забезпечено систематичне звітування до Департаменту агропромислового розвитку Вінницької ОВА щодо проходження весняно-польових робіт в громаді;

забезпечено виконання заходів «Програми підтримки самозабезпечення Липовецької територіальної громади продуктами харчування на 2022-2024 роки «Сади Перемоги» (сформовано списки на отримання насіннєвого матеріалу);

розроблено Параметри Громадського бюджету Липовецької територіальної громади, які затверджені рішенням сесії міської ради.

Окрім роботи відділів виконавчого комітету міської ради, що забезпечують реалізацію державної політики у галузі економіки, бюджету, соціального захисту, надання адміністративних послуг та інших напрямків в межах Липовецької територіальної громади, слід підкреслити роботу комісій, що створені та функціонують при виконкомі.

Комісія з питань захисту прав дитини протягом І кварталу 2023 року провела 5 засідань, на яких розглянуто 42 питання. На дану комісію покладено як координуючі, так і контролюючі і погоджувальні функції. Розгляд ухвал судів про надання висновків про доцільність позбавлення батьківських прав, надання дозволів на вчинення правочинів щодо майна дітей, із забезпеченням збереження охоронюваних законом прав та інтересів дітей, встановлення опіки та піклування над дітьми. В умовах воєнного стану на комісії з питань захисту прав дитини також розглянуто питання про захист прав дітей-переселенців.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь