Пошук

Якість обслуговування заявників – пріоритетний напрямок в роботі.

Дата: 27.10.2022 16:29
Кількість переглядів: 200

Фото без описуСьогодні до Центру надання адміністративних послуг завітали колеги з відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Тамара Грицай та Катерина Радзівіл щоб спільно відпрацювати механізми та алгоритми роботи з електронними базами даних у сфері реєстрації містобудівної документації.

Адміністратори  ЦНАПу Світлана Середа та Інна Нагорна, які безпосередньо будуть працювати із заявниками, спільно з колегами розглянули на практичних прикладах усі аспекти оформлення даного виду робіт в електронному вигляді.

Результатом зустрічі стало успішне виконання тестового завдання.

Ефективна співпраця між структурними підрозділами міської ради – запорука високої якості обслуговування жителів нашої громади.  Над цим маємо активно працювати і надалі.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь