Пошук

Якість обслуговування заявників – пріоритетний напрямок в роботі.

Дата: 27.10.2022 16:29
Кількість переглядів: 241

Фото без описуСьогодні до Центру надання адміністративних послуг завітали колеги з відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Тамара Грицай та Катерина Радзівіл щоб спільно відпрацювати механізми та алгоритми роботи з електронними базами даних у сфері реєстрації містобудівної документації.

Адміністратори  ЦНАПу Світлана Середа та Інна Нагорна, які безпосередньо будуть працювати із заявниками, спільно з колегами розглянули на практичних прикладах усі аспекти оформлення даного виду робіт в електронному вигляді.

Результатом зустрічі стало успішне виконання тестового завдання.

Ефективна співпраця між структурними підрозділами міської ради – запорука високої якості обслуговування жителів нашої громади.  Над цим маємо активно працювати і надалі.

Фото без опису


« повернутися до розділу «НОВИНИ ТА ІНФОРМАЦІЯ»

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь