Участь міського голови у засіданні Координаційної ради та засіданні колегії ОДА
16 лютого, міський голова Віктор Бичков взяв участь розширеному засіданні Координаційної ради з питань місцевого самоврядування, а також засіданні колегії обласної державної адміністрації щодо завдань органів місцевого самоврядування області під час виконання положень ЗУ «Про основи національного спротиву».
Засідання проходило під головуванням голови ОДА Сергія Борзова за участі голови обласної Ради Вячеслава Соколового, Вінницького міського голови Сергія Моргунова, командира окремої бригади територіальної оборони Вінниччини Юрія Парадюка, директорів профільних департаментів та силових структур області.
Під час засідання розглядалися надважливі питання сьогодення, а саме - розвиток та підтримка територіальної оборони Вінниччини в разі протидії зовнішній загрозі.
На сьогодні загрозою національній безпеці України залишаються дії керівництва РФ щодо створення угрупувань військ (сил) поблизу Державного кордону в Смоленській, Брянській, Воронезькій, Бєлгородській, Ростовській областях та в тимчасово окупованому Криму.
«Із допомогою державних органів влади, органів місцевого самоврядування підрозділи територіальної оборони у Вінницькій області отримали фонди (місця постійної дислокації) та розпочали процес формування. Це тільки початок створення дійсно суттєвої сили під назвою «національний спротив. Я дякую депутатам рад усіх рівнів, головам громад за фінансову підтримку територіальної оборони Вінниччини», - зазначив Голова ОДА.
Про ключові повноваження органів державної влади та органів місцевого самоврядування в рамках реалізації ЗУ «Про основи національного спротиву» розповів радник Голови обласної державної адміністрації Володимир Артюх.
Також, було обговорено питання щодо відновлення казарменого фонду;
- про порядок оповіщення населення про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації;
- забезпечення укриття у фонді захисних споруд цивільного захисту;
- приведення підвальних приміщень багатоквартирних будинків у належний протипожежний та санітарний стан, тощо.