ВІДГУКИ ВІДВІДУВАЧІВ ПРО ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЦНАП
Шановні жителі громади та наші гості.
Запрошуємо вас поділитися своїми враженнями щодо якості обслуговування фахівцями відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) Липовецької міської ради.
Свої пропозиції та зауваження просимо залишати у формі + ДОДАТИ КОМЕНТАР у нижній частині цієї сторінки.
Всі вони будуть розглянуті та враховані в організації подальшої роботи.
Будемо вдячні за співпрацю.
Коментарі:
Так, хороші працівники. Якби всі відділи так працювали. Деякі працівники переплутали державну установу з приватним кабінетом.
На минулому тижні мною було відвідано відділ соціального захисту для подачі документів на допомогу при народженні дитини. Я була приємно вражена вічливостю працівників,у мене мене швидко прийняли документи, та допомагали у всіх незрозумілих для мене питаннях.Щиро Вам вдячна.Так і продовжуйте працювати.
Звернулася до ЦНАПу для перереєстрації місця проживання. Як виявилось, мої діти до цього зареєстровані ніде не були🤦. Чи то моя помилка, чи помилка працівників громади, в якій ми були прописані раніше не знаю. Але я була впевнена, що сьогодні піду додому з невирішеним питанням, поки сама не вирішу проблему попередньої приписки. Але ні. Ольга Володимирівна не відпустила мене додому поки все ж таки не приписала. Зв'язалася з представниками громади де я була прописана раніше і мої діти, як мені здавалося теж, і вирішила наші питання попередньої