Проєкти рішень сесії міської ради №б/н «Про участь у конкурсі Вінницької обласної Ради «БЕЗПЕЧНІ СТІЙКІ ГРОМАДИ»»
Властивість | Значення |
---|---|
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | 83 сесія |
Тип документу: | Проєкти рішень сесії міської ради |
Дата прийняття: | 05.02.2025 |
Дата оприлюднення: | 05.02.2025 |
Номер документу: | б/н |
Назва документу: | Про участь у конкурсі Вінницької обласної Ради «БЕЗПЕЧНІ СТІЙКІ ГРОМАДИ» |
Прикріплені файли: |
ЛИПОВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Проєкт
ТІТЕНКО
РІШЕННЯ
__ лютий 2025 року |
м. Липовець |
__ сесія 8 скликання |
Про участь у конкурсі Вінницької обласної Ради
«БЕЗПЕЧНІ СТІЙКІ ГРОМАДИ»
Відповідно до рішення 61 сесії Вінницької обласної Ради 8 скликання від 20 грудня 2024 року № 1013 «Про конкурс Вінницької обласної Ради «БЕЗПЕЧНІ СТІЙКІ ГРОМАДИ» у 2025 році», з метою забезпечення надання якісних медичних послуг на території Липовецької територіальної громади, враховуючи висновок постійної комісії міської ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада ВИРІШИЛА:
- Взяти участь у конкурсі Вінницької обласної Ради «БЕЗПЕЧНІ СТІЙКІ ГРОМАДИ» у 2025 році.
- Схвалити та направити на конкурс проєкт: «Світло діагностики – сучасний рентгенапарат для громади».
- У разі визначення проєкта переможцем у конкурсі Вінницької обласної Ради «БЕЗПЕЧНІ СТІЙКІ ГРОМАДИ» у 2025 році, передбачити в бюджеті Липовецької міської ради на 2025 рік співфінансування у розмірі 1 700 000 грн.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва (голова комісії Микола БОНДАРЕНКО).
Міський голова Віктор БИЧКОВ
ПОГОДЖЕНО
|
|
Начальник відділу економічного аналізу та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради ____ ____ 2025 |
Юрій СТАНІСЛАВСЬКИЙ |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради ____ ____ 2025 |
Анатолій ДАЦЬКИЙ |
Начальник фінансового управління міської ради ____ ____ 2025 |
Галина ПОЄДИНОК |
Начальник управління соціального захисту населення та хорони здоров’я міської ради ____ ____ 2025 |
Олена ТОМЧАК |
Начальник відділу юридичного забезпечення та комунальної власності виконавчого комітету міської ради ____ ____ 2025 |
Андрій ГУЛА |
Головний спеціаліст сектору цивільного захисту, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету міської ради (уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції) ____ ____ 2025 |
Ольга ПОГОРЄЛОВА |
Начальник відділу організаційного забезпечення діяльності ради виконавчого комітету міської ради ____ ____ 2025 |
Інна РЯБОКОНЬ |
Секретар міської ради ____ ____ 2025 |
Олеся НАЗАРЕНКО |
Голова постійної комісії з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва ____ ____ 2025 |
Микола БОНДАРЕНКО |
Прізвище, ім’я виконавця проєкту рішення
номер телефону, підпис, дата
ТІТЕНКО Світлана
0978702394 ___________.2025
Проєкт рішення підготовлений з урахуванням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про захист персональних даних».
Прізвище, ім’я розробника проєкту рішення СТАНІСЛАВСЬКИЙ Юрій Підпис, дата ___________.2025
|
Проєкт рішення здано
до відділу організаційного забезпечення
діяльності ради ___________________________________________
(дата, підпис, ім’я, прізвище)
________________________________________________________________________________
Відділ організаційного забезпечення діяльності ради виконавчого комітету міської ради
Проєкт рішення одержано паперовий варіант _________________________________________
(дата, підпис посадової особи, Ім’я, Прізвище) електронний варіант ______________________________________________________________
(дата, підпис посадової особи, Ім’я, Прізвище)
Проєкт оприлюднено на веб-сайті міської ради _______________________________________
(дата оприлюднення, підпис посадової особи, Ім’я, Прізвище)