Пошук

Рішення сесії міської ради №2171 «Про звіт про виконання завдань і заходів Програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки»

Кількість переглядів: 35
Скликання: 8 скликання
Сесія: 81 сесія
Тип документу: Рішення сесії міської ради
Дата прийняття: 23.01.2025
Дата оприлюднення: 24.01.2025
Номер документу: 2171
Назва документу: Про звіт про виконання завдань і заходів Програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки
Прикріплені файли:
  1. Рішення (0.05 МБ)

Герб України

ЛИПОВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ № 2171

 

23 січня 2025 року

м. Липовець

81 сесія 8 скликання

 

Про звіт про виконання завдань і заходів Програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Порядку розроблення, затвердження та виконання місцевих цільових програм Липовецької територіальної громади, затвердженого рішенням 24 сесії міської ради 8 скликання від 18 листопада 2021 року № 556, з метою покращення матеріально-технічного забезпечення розвитку сфери надання адміністративних послуг у Липовецькій міській територіальній громаді, враховуючи висновок постійної комісії міської ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, керуючись пунктом 22 частини першої статті 26, статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада ВИРІШИЛА:

1. Звіт про виконання завдань і заходів Програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням 24 сесії міської ради 8 скликання від 18 листопада 2021 року № 558, за 2024 рік та звітний період 2022-2024 років взяти до відома, згідно з додатками 1-5.

2. Програму «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки на підставі оцінки показників та індикаторів ефективності результатів виконання завдань і заходів за звітний період вважати виконаною згідно з додатком 5.

3. Зняти з контролю рішення 24 сесії міської ради 8 скликання від 18 листопада 2021 року № 558 «Про затвердження програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки.

 

 

 

 

Міський голова

Віктор БИЧКОВ

 

 

Додаток 1

до рішення 81 сесії міської

ради 8 скликання

23 січня 2025 року № 2171

 

 

Інформація про виконання Програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням 24 сесії міської ради 8 скликання від 18 листопада 2021 року № 558, за 2024 рік

Відділ надання адміністративних послуг виконавчого комітету Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області

 

Найменування заходу

Виконавці заходу

Термін вико­нання (план/ факт)

Орієнтовні обсяги фінансування на рік (тис. грн)

Фактичні обсяги фінансування за звітний період (тис. грн)

Інформація про виконання заходу

Причини невикона­ння

Усього

у тому числі за джерелами:

Усього

у тому числі за джерелами:

державний бюджет

Бюджет ТГ

інші джерела

державний бюджет

бюджет ТГ

інші джерела

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

11

Розробка пропозицій зі спрощення і оптимізації порядків надання адміністративних послуг, у тому числі в електронній формі

Відділ надання адміністративних послуг

2022-2024 роки

Не потребує коштів

 

 

 

 

 

 

 

Впровадження в практику роботи сервісу «шерінг документів» та зчитування корисної інформації через QR code

Виконано

Запровадження нових уніфікованих порядків і моделей надання адміністративних послуг, інформаційних і технологічних карток, у тому числі в електронній формі

Відділ надання адміністративних послуг

2022-2024 роки

Не потребує коштів

 

 

 

 

 

 

 

Налагоджена співпраця з суб’єктами надання адміністративних послуг в частині спрощення, оптимізації та своєчасного оновлення порядків надання адміністративних послуг

Виконано

Забезпечення загального методичного супроводу діяльності ЦНАП шляхом поширення методичних рекомендацій, шаблонних зразків документів та єдиних порядків реалізації повноважень адміністраторів ЦНАП

Відділ надання адміністративних послуг

2022-2024 роки

Не потребує коштів

 

 

 

 

 

 

 

Прийом суб’єктів звернень проводиться відповідно з вимогами нормативних документів: Закон України «Про адміністративні послуги» від 6 вересня 2012 року № 5203-VI (із змінами); Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації мережі та функціонування центрів надання адміністративних послуг та удосконалення доступу до адміністративних послуг, які надаються в електронній формі» від 3 листопада 2020 року № 943-IX; Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 1 липня 2004 року № 1952-IV (із змінами)

Виконано

Придбання канцтоварів (папір, файли, офісне приладдя та ін.

Липовецька міська рада

2022-2024 роки

27,2

 

27,2

 

 

 

0

 

Необхідні для роботи папір та файли закуповувалися вчасно та в межах загальних асигнувань

Виконано

Облаштування пожежної сигналізації

Липовецька міська рада

2024 рік

 

 

 

 

 

 

 

 

Фінансування даного заходу передбачено у 2024 році

Заходи не проводилися

Впровадження системи аудіо та відео фіксації робочих місць у приміщенні ЦНАП з метою мінімізації корупційних ризиків та підвищення рівня безпеки працівників

Відділ надання адміністративних послуг

2022 рік

19,9

 

19,9

 

 

 

0

 

Постанова КМУ від 09.06.21 № 590 Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану. Деякі придбання за цією постановою, і ремонти, і ПКД заборонені.

Заходи не проводилися

Монтаж, налаштування та обслуговування обладнання внутрішньої локальної мережі

Відділ надання адміністративних послуг «ЦНАП»

2024 рік

 

 

 

 

 

 

 

 

Фінансування даного заходу передбачено у 2024 році

Заходи не проводилися

Встановлення та технічний супровід системи е-документообігу «Вулик»

Відділ надання адміністративних послуг

2022 рік

Не потребує коштів

 

 

 

 

 

 

 

ЦНАП Липовецької міської ради зареєстрований у підсистемі СЕВ ОВВ «Вулик»

Виконано

Придбання та обслуговування офісної комп’ютерної техніки, програмного забезпечення, витратних матеріалів, меблевого асортименту та ін.

Відділ надання адміністративних послуг «ЦНАП»

2022-2024 роки

5,0

 

5,0

 

 

 

0

 

Для роботи придбано принтер 3 в 1 Систематично проводиться заправка та оновлення елементів картриджів принтерів за кошти в межах загальних асигнувань

Виконано

Проведення заходів з енергозбереження та утеплення приміщення, встановлення кліматичної техніки

Липовецька міська рада

2022-2024 роки

15,0

 

15,0

 

 

 

0

 

Постанова КМУ від 09.06.21 № 590 Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану. Деякі придбання за цією постановою, і ремонти, і ПКД заборонені.

Заходи не проводилися

Посилення рівня ресурсного забезпечення ЦНАП, у тому числі, шляхом активної співпраці з міжнародними донорськими програмами і проєктами, громадськими організаціями

Відділ надання адміністративних послуг

2022-2024 роки

Не потребує коштів

 

 

 

 

 

 

 

Допомога від міжнародних донорських програм і проектів, громадських організацій надавалась у формі консультацій та інформаційних матеріалів

Виконано

Забезпечення роботи в ЦНАП «Контакт-центру» з питань надання адміністративних послуг

Відділ надання адміністративних послуг

2022-2024 роки

Не потребує коштів

 

-

 

 

 

 

 

Консультації за зверненнями громадян надаються в телефонному режимі та електронною поштою

Виконано

Забезпечення ЦНАП зчитувачами інформації з паспорта громадянина України (ID картка)

Липовецька міська рада

2022-2024 роки

8,8

 

8,8

 

 

 

0

 

Постанова КМУ від 09.06.21 № 590 Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану. Деякі придбання за цією постановою, і ремонти, і ПКД заборонені.

Заходи не проводилися

Запровадження багатоканальної системи якості оцінки обслуговування в ЦНАП

Відділ надання адміністративних послуг

2022-2024 роки

Не потребує коштів

 

 

 

 

 

 

 

Запроваджено багатоканальної системи якості оцінки обслуговування в ЦНАП через систему voicer.digital на платформі «Дія»

Виконано

Створення Віртуального офісу та його інтеграція з регіональними та іншими інформаційними системами (он-лайн оплата адміністративного збору, електронний запис на прийом у ЦНАП, попередній розгляд пакетів документів, он-лайн тощо

Відділ надання адміністративних послуг

2023 рік

12,5

 

12.5

 

 

 

0

 

Постанова КМУ від 09.06.21 № 590 Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану. Деякі придбання за цією постановою, і ремонти, і ПКД заборонені.

Заходи не проводилися

Впровадження мобільних додатків регіональних інформаційних систем у сфері надання адміністративних послуг

Відділ надання адміністративних послуг

2022-2024 роки

Не потребує коштів

 

-

 

 

 

 

 

Запроваджено багатоканальну систему у сфері надання адміністративних послуг ЦНАП через систему voicer.digital та підсистему СЕВ ОВВ «Вулик»

Виконано

Запровадження функції використання електронного цифрового підпису (ЄЦП) задля міжвідомчої взаємодії ЦНАП з іншими суб’єктами надання адміністративних послуг

Відділ надання адміністративних послуг

2022-2024 роки

Не потребує коштів

 

-

 

 

 

 

 

Запроваджена функція використання електронного цифрового підпису (ЄЦП) задля міжвідомчої взаємодії ЦНАП з іншими суб’єктами надання адміністративних послуг

Виконано

Розширення спектру надання найбільш затребуваних серед населення адміністративних послуг

Відділ надання адміністративних послуг

2022-2024 роки

Не потребує коштів

 

-

 

 

 

 

 

Рішенням № 793 29 сесії 8 скликання від 10 лютого 2022 року послуги ЦНАП надаються у відповідності з постановою КМУ від 16 травня 2014 р. № 523 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2021 р. № 969-р)

Виконано

Забезпечення систематичного навчання персоналу ЦНАП

Відділ надання адміністративних послуг

2022-2026 роки

Не потребує коштів

 

-

 

 

 

 

 

Адміністратори та реєстратори ЦНАП зареєстровані та регулярно проходять навчання в режимі он-лайн на освітній платформі «Дія-Центр»

Виконано

Організація та проведення публічних заходів (конференцій, круглих столів, презентацій, брифінгів, зустрічей з громадськістю, тощо.) за напрямками надання адміністративних послуг та роботи ЦНАП

Відділ надання адміністративних послуг «ЦНАП»

2022-2024 роки

2,0

 

2,0

 

 

 

0

 

Постанова КМУ від 09.06.21 № 590 Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану. Деякі придбання за цією постановою, і ремонти, і ПКД заборонені

Виконано

Розробка концепції та практична реалізація фірмового стилю та ключових атрибутів єдиної мережі ЦНАП Вінниччини

Відділ надання адміністративних послуг

2022 р.

3,58

 

3,58

 

 

 

0

 

Постанова КМУ від 09.06.21 № 590 Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану. Деякі придбання за цією постановою, і ремонти, і ПКД заборонені.

Заходи не проводилися

Розробка та виготовлення тематичних матеріалів для наповнення інформаційних стендів ЦНАП, зразків відповідних заяв, бланків, інформаційних буклетів

Відділ надання адміністративних послуг

2022-2024 роки

2,0

 

2,0

 

 

 

0

 

Постанова КМУ від 09.06.21 № 590 Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану.

Заходи проводилися без виділення додаткових коштів

ВСЬОГО ЗА ЗАВДАННЯМ: у тому числі кількість заходів:

- запланованих - 22 заходи

- виконаних - 14 заходів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РАЗОМ ЗА ПРОГРАМОЮ

66,17

 

66,17

 

 

 

0

 

 

 

2. Аналіз виконання програми за видатками в цілому: тис, грн

Заплановані бюджетні асигнування рік з урахуванням змін

Проведені видатки за звітний період

Відхилення

усього

загальний фонд

спеціальний фонд

усього

загальний

спеціальний

усього

загальний

спеціальний

66,17

66,17

-

-

-

-

-

-

-

 

 

 

 

 

Секретар міської ради

Олеся НАЗАРЕНКО

 

 

 

Додаток 2

до рішення 81 сесії міської

ради 8 скликання

23 січня 2025 року № 2171

 

 

Звіт про виконання результативних показників за 2024 рік

 

Назва заходу

Група результа­тивних показників

Назва результативного показника

Одиниця виміру

Значення показника

Відхилення фактичного значення від планового («+» або «-»)

Причини невиконання

план

факт

1

2

3

4

5

6

7

8

І. Оперативна ціль Стратегії розвитку Липовецької територіальної громади (іншого стратегічного документа):

2.6.1. Організація роботи ЦНАП в м. Липовець та віддалених робочих місць адміністраторів

2.6.2. Проведення реконструкції та облаштування приміщення під ЦНАП в м. Липовець

2.6.3. Поліпшення матеріально-технічного забезпечення ЦНАП

Завдання програми: Забезпечення для жителів територіальної громади доступних адміністративних послуг

1. Впровадження мобільних додатків регіональних інформаційних систем у сфері надання адміністративних послуг

Витрат

Витрати на проведення заходу

тис. грн.

0

0

0

 

Продукту

Кількість запроваджених багатоканальних систем через систему voicer.digital та підсистему СЕВ ОВВ «Вулик».

шт.

2

2

0

Ефективності

Витрати часу на процес оцінки відвідувачами якості надання адміністративних послуг у ЦНАП.

хв.

10

10

0

Якості

Поліпшено якість надання адміністративної послуги

 

 

 

 

2. Запровадження функції використання електронного цифрового підпису (ЄЦП) задля міжвідомчої взаємодії ЦНАП з іншими суб’єктами надання адміністративних послуг

Витрат

Витрати на проведення заходу

тис. грн.

0

0

0

 

Продукту

Оформлено електронних цифрових підписів (ЄЦП) для працівників ЦНАП

шт.

9

9

0

Ефективності

Кількість випадків міжвідомчої взаємодії ЦНАП з іншими суб’єктами надання адміністративних послуг протягом 2023 р.

одиниць

29

29

0

Якості

Спрощений процес документообігу із суб’єктами надання адміністративних послуг.

 

 

 

 

3. Розробка пропозицій зі спрощення і оптимізації порядків надання адміністративних послуг, у тому числі в електронній формі

Витрат

Витрати на проведення заходу

тис. грн.

0

0

0

 

Продукту

Кількість впроваджених в роботу сервісів «шерінг документів» та зчитування корисної інформації через QR code

шт.

8

8

0

Ефективності

Час для відвідувачів для отримання/надання офіційно завірених копій документів

хв.

10

10

0

Якості

Забезпечено надання якісної адміністративної послуги із отримання офіційно завіреної копії документу

 

 

 

 

 

 

 

Секретар міської ради

Олеся НАЗАРЕНКО

 

 

 

Додаток 3

до рішення 81 сесії міської

ради 8 скликання

23 січня 2025 року № 2171

 

 

Звіт про досягнення індикаторів програми за 2024 рік

 

Назва індикатора програми

Одиниця виміру

Значення індикатора програми

Відхилення фактичного значення від планового («+» або «-»)

Причини недосягнення індикаторів програми

план

факт

1

2

3

4

5

6

Системна робота по реалізації державної політики у сфері забезпечення організації надання адміністративних послуг органами державної влади та місцевого самоврядування через Центр надання адміністративних послуг міської ради

заходи

22

14

-8

Постанова КМУ від 09.06.21 № 590 Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану.

Кількість досягнутих індикаторів програми – 14 Кількість недосягнутих індикаторів програми – 8 Відсоток досягнутих індикаторів програми – 63,6%

 

 

 

Секретар міської ради

Олеся НАЗАРЕНКО

 

 
 
 
 
 

 

Додаток 4

до рішення 81 сесії міської

ради 8 скликання

23 січня 2025 року № 2171

 

 

Пояснювальна записка до звіту про хід виконання програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки» за 2024 рік

1. Узагальнені результати виконання завдань та заходів програми:

Кількість заходів програми, од.

Відсоток виконаних заходів, %

Всього

Виконаних

Невиконаних

22

14

8

63,6

Проєкт рішення підготовлено на виконання плану роботи міської ради на 1 квартал 2025 року, затвердженого рішенням 79 сесія 8 скликання від 23 грудня 2024 року № 2141 та з метою покращення розвитку сфери надання адміністративних послуг у Липовецькій міській територіальній громаді.

Протягом 2024 року проводилася системна організаційно-правова робота з питань виконання положень Програми по забезпеченню організації надання адміністративних послуг, зокрема:

укладання угод із суб’єктами надання адміністративних послуг, запровадження нових уніфікованих порядків і моделей надання адміністративних послуг, інформаційних і технологічних карток, у тому числі в електронній формі;

забезпечення загального методичного супроводу діяльності ЦНАП шляхом поширення методичних рекомендацій, шаблонних зразків документів та єдиних порядків реалізації повноважень адміністраторів ЦНАП;

придбання канцтоварів (папір, файли, офісне приладдя та ін.;

обслуговування офісної комп’ютерної техніки, програмного забезпечення, витратних матеріалів, меблевого асортименту та ін.;

використання електронного сервісу «Шеринг документів»;

запровадження багатоканальної системи якості оцінки обслуговування в ЦНАП;

запровадження функції використання електронного цифрового підпису (КЕП) задля міжвідомчої взаємодії ЦНАП з іншими суб’єктами надання адміністративних послуг;

забезпечення систематичного навчання персоналу ЦНАП.

2. Оцінка ефективності виконання програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки» за 2024 рік

Результативні показники

Індикатори програми

Кількість результативних показників, од.

Відсоток виконаних результативних показників, %

Кількість індикаторів програми, од.

Відсоток досягнутих індикаторів програми, %

Всього

Виконаних

Невиконаних

Всього

Досягнутих

Недосягнутих

22

14

8

63,6

22

14

8

63,6

Усі зазначені вище заходи Програми реалізовувалися в рамках запланованих загальних видатків без залучення додаткових бюджетних коштів.

Заходи, що передбачали фінансування за рахунок коштів Програми у 2024 році не були реалізовані на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Зокрема:

впровадження системи аудіо та відео фіксації робочих місць у приміщенні ЦНАП з метою мінімізації корупційних ризиків та підвищення рівня безпеки працівників;

забезпечення ЦНАП зчитувачами інформації з паспорта громадянина України (ID картка);

створення Віртуального офісу та його інтеграція з регіональними та іншими інформаційними системами (он-лайн оплата адміністративного збору, електронний запис на прийом у ЦНАП, попередній розгляд пакетів документів, он-лайн тощо;

впровадження мобільних додатків регіональних інформаційних систем у сфері надання адміністративних послуг;

організація та проведення публічних заходів (конференцій, круглих столів, презентацій, брифінгів, зустрічей з громадськістю, тощо.) за напрямками надання адміністративних послуг та роботи ЦНАП;

розробка концепції та практична реалізація фірмового стилю та ключових атрибутів єдиної мережі ЦНАП Вінниччини;

розробка та виготовлення тематичних матеріалів для наповнення інформаційних стендів ЦНАП, зразків відповідних заяв, бланків, інформаційних буклетів, тощо.

 

 

 

Секретар міської ради

Олеся НАЗАРЕНКО

 

 

 
 
 
 

 

Додаток 5

до рішення 81 сесії міської

ради 8 скликання

23 січня 2025 року № 2171

 

 

Пояснювальна записка до звіту про хід виконання програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки»

1. Узагальнені результати виконання завдань та заходів програми:

Кількість заходів програми, од.

Відсоток виконаних заходів, %

Всього

Виконаних

Невиконаних

22

14

8

63,6

Проєкт рішення підготовлено на виконання плану роботи міської ради на 1 квартал 2025 року, затвердженого рішенням 79 сесія 8 скликання від 23 грудня 2024 року № 2141 та з метою покращення розвитку сфери надання адміністративних послуг у Липовецькій міській територіальній громаді.

Протягом 2022-2024 років проводилася системна організаційно-правова робота з питань виконання положень Програми по забезпеченню організації надання адміністративних послуг, зокрема:

укладання угод із суб’єктами надання адміністративних послуг, запровадження нових уніфікованих порядків і моделей надання адміністративних послуг, інформаційних і технологічних карток, у тому числі в електронній формі;

забезпечення загального методичного супроводу діяльності ЦНАП шляхом поширення методичних рекомендацій, шаблонних зразків документів та єдиних порядків реалізації повноважень адміністраторів ЦНАП;

придбання канцтоварів (папір, файли, офісне приладдя та ін.;

обслуговування офісної комп’ютерної техніки, програмного забезпечення, витратних матеріалів, меблевого асортименту та ін.;

використання електронного сервісу «Шеринг документів»;

запровадження багатоканальної системи якості оцінки обслуговування в ЦНАП;

запровадження функції використання електронного цифрового підпису (КЕП) задля міжвідомчої взаємодії ЦНАП з іншими суб’єктами надання адміністративних послуг;

забезпечення систематичного навчання персоналу ЦНАП.

2. Оцінка ефективності виконання програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки»

Результативні показники

Індикатори програми

Кількість результативних показників, од.

Відсоток виконаних результативних показників, %

Кількість індикаторів програми, од.

Відсоток досягнутих індикаторів програми, %

Всього

Виконаних

Невиконаних

Всього

Досягнутих

Недосягнутих

22

14

8

63,6

22

14

8

63,6

Усі зазначені вище заходи Програми реалізовувалися в рамках запланованих загальних видатків без залучення додаткових бюджетних коштів.

Заходи, що передбачали фінансування за рахунок коштів Програми у 2022-2024 роках не були реалізовані на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Зокрема:

впровадження системи аудіо та відео фіксації робочих місць у приміщенні ЦНАП з метою мінімізації корупційних ризиків та підвищення рівня безпеки працівників;

забезпечення ЦНАП зчитувачами інформації з паспорта громадянина України (ID картка);

створення Віртуального офісу та його інтеграція з регіональними та іншими інформаційними системами (он-лайн оплата адміністративного збору, електронний запис на прийом у ЦНАП, попередній розгляд пакетів документів, он-лайн тощо;

впровадження мобільних додатків регіональних інформаційних систем у сфері надання адміністративних послуг;

організація та проведення публічних заходів (конференцій, круглих столів, презентацій, брифінгів, зустрічей з громадськістю, тощо.) за напрямами надання адміністративних послуг та роботи ЦНАП;

розробка концепції та практична реалізація фірмового стилю та ключових атрибутів єдиної мережі ЦНАП Вінниччини;

розробка та виготовлення тематичних матеріалів для наповнення інформаційних стендів ЦНАП, зразків відповідних заяв, бланків, інформаційних буклетів, тощо.

 

 

 

Секретар міської ради

Олеся НАЗАРЕНКО

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь