Рішення сесії міської ради №2171 «Про звіт про виконання завдань і заходів Програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки»
Властивість | Значення |
---|---|
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | 81 сесія |
Тип документу: | Рішення сесії міської ради |
Дата прийняття: | 23.01.2025 |
Дата оприлюднення: | 24.01.2025 |
Номер документу: | 2171 |
Назва документу: | Про звіт про виконання завдань і заходів Програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки |
Прикріплені файли: |
ЛИПОВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ № 2171
23 січня 2025 року |
м. Липовець |
81 сесія 8 скликання |
Про звіт про виконання завдань і заходів Програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Порядку розроблення, затвердження та виконання місцевих цільових програм Липовецької територіальної громади, затвердженого рішенням 24 сесії міської ради 8 скликання від 18 листопада 2021 року № 556, з метою покращення матеріально-технічного забезпечення розвитку сфери надання адміністративних послуг у Липовецькій міській територіальній громаді, враховуючи висновок постійної комісії міської ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, керуючись пунктом 22 частини першої статті 26, статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада ВИРІШИЛА:
1. Звіт про виконання завдань і заходів Програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням 24 сесії міської ради 8 скликання від 18 листопада 2021 року № 558, за 2024 рік та звітний період 2022-2024 років взяти до відома, згідно з додатками 1-5.
2. Програму «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки на підставі оцінки показників та індикаторів ефективності результатів виконання завдань і заходів за звітний період вважати виконаною згідно з додатком 5.
3. Зняти з контролю рішення 24 сесії міської ради 8 скликання від 18 листопада 2021 року № 558 «Про затвердження програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки.
Міський голова |
Віктор БИЧКОВ |
|
Додаток 1 до рішення 81 сесії міської ради 8 скликання 23 січня 2025 року № 2171
|
Інформація про виконання Програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням 24 сесії міської ради 8 скликання від 18 листопада 2021 року № 558, за 2024 рік Відділ надання адміністративних послуг виконавчого комітету Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області |
Найменування заходу |
Виконавці заходу |
Термін виконання (план/ факт) |
Орієнтовні обсяги фінансування на рік (тис. грн) |
Фактичні обсяги фінансування за звітний період (тис. грн) |
Інформація про виконання заходу |
Причини невиконання |
||||||
Усього |
у тому числі за джерелами: |
Усього |
у тому числі за джерелами: |
|||||||||
державний бюджет |
Бюджет ТГ |
інші джерела |
державний бюджет |
бюджет ТГ |
інші джерела |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
11 |
Розробка пропозицій зі спрощення і оптимізації порядків надання адміністративних послуг, у тому числі в електронній формі |
Відділ надання адміністративних послуг |
2022-2024 роки |
Не потребує коштів |
|
|
|
|
|
|
|
Впровадження в практику роботи сервісу «шерінг документів» та зчитування корисної інформації через QR code |
Виконано |
Запровадження нових уніфікованих порядків і моделей надання адміністративних послуг, інформаційних і технологічних карток, у тому числі в електронній формі |
Відділ надання адміністративних послуг |
2022-2024 роки |
Не потребує коштів |
|
|
|
|
|
|
|
Налагоджена співпраця з суб’єктами надання адміністративних послуг в частині спрощення, оптимізації та своєчасного оновлення порядків надання адміністративних послуг |
Виконано |
Забезпечення загального методичного супроводу діяльності ЦНАП шляхом поширення методичних рекомендацій, шаблонних зразків документів та єдиних порядків реалізації повноважень адміністраторів ЦНАП |
Відділ надання адміністративних послуг |
2022-2024 роки |
Не потребує коштів |
|
|
|
|
|
|
|
Прийом суб’єктів звернень проводиться відповідно з вимогами нормативних документів: Закон України «Про адміністративні послуги» від 6 вересня 2012 року № 5203-VI (із змінами); Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації мережі та функціонування центрів надання адміністративних послуг та удосконалення доступу до адміністративних послуг, які надаються в електронній формі» від 3 листопада 2020 року № 943-IX; Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 1 липня 2004 року № 1952-IV (із змінами) |
Виконано |
Придбання канцтоварів (папір, файли, офісне приладдя та ін. |
Липовецька міська рада |
2022-2024 роки |
27,2 |
|
27,2 |
|
|
|
0 |
|
Необхідні для роботи папір та файли закуповувалися вчасно та в межах загальних асигнувань |
Виконано |
Облаштування пожежної сигналізації |
Липовецька міська рада |
2024 рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
Фінансування даного заходу передбачено у 2024 році |
Заходи не проводилися |
Впровадження системи аудіо та відео фіксації робочих місць у приміщенні ЦНАП з метою мінімізації корупційних ризиків та підвищення рівня безпеки працівників |
Відділ надання адміністративних послуг |
2022 рік |
19,9 |
|
19,9 |
|
|
|
0 |
|
Постанова КМУ від 09.06.21 № 590 Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану. Деякі придбання за цією постановою, і ремонти, і ПКД заборонені. |
Заходи не проводилися |
Монтаж, налаштування та обслуговування обладнання внутрішньої локальної мережі |
Відділ надання адміністративних послуг «ЦНАП» |
2024 рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
Фінансування даного заходу передбачено у 2024 році |
Заходи не проводилися |
Встановлення та технічний супровід системи е-документообігу «Вулик» |
Відділ надання адміністративних послуг |
2022 рік |
Не потребує коштів |
|
|
|
|
|
|
|
ЦНАП Липовецької міської ради зареєстрований у підсистемі СЕВ ОВВ «Вулик» |
Виконано |
Придбання та обслуговування офісної комп’ютерної техніки, програмного забезпечення, витратних матеріалів, меблевого асортименту та ін. |
Відділ надання адміністративних послуг «ЦНАП» |
2022-2024 роки |
5,0 |
|
5,0 |
|
|
|
0 |
|
Для роботи придбано принтер 3 в 1 Систематично проводиться заправка та оновлення елементів картриджів принтерів за кошти в межах загальних асигнувань |
Виконано |
Проведення заходів з енергозбереження та утеплення приміщення, встановлення кліматичної техніки |
Липовецька міська рада |
2022-2024 роки |
15,0 |
|
15,0 |
|
|
|
0 |
|
Постанова КМУ від 09.06.21 № 590 Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану. Деякі придбання за цією постановою, і ремонти, і ПКД заборонені. |
Заходи не проводилися |
Посилення рівня ресурсного забезпечення ЦНАП, у тому числі, шляхом активної співпраці з міжнародними донорськими програмами і проєктами, громадськими організаціями |
Відділ надання адміністративних послуг |
2022-2024 роки |
Не потребує коштів |
|
|
|
|
|
|
|
Допомога від міжнародних донорських програм і проектів, громадських організацій надавалась у формі консультацій та інформаційних матеріалів |
Виконано |
Забезпечення роботи в ЦНАП «Контакт-центру» з питань надання адміністративних послуг |
Відділ надання адміністративних послуг |
2022-2024 роки |
Не потребує коштів |
|
- |
|
|
|
|
|
Консультації за зверненнями громадян надаються в телефонному режимі та електронною поштою |
Виконано |
Забезпечення ЦНАП зчитувачами інформації з паспорта громадянина України (ID картка) |
Липовецька міська рада |
2022-2024 роки |
8,8 |
|
8,8 |
|
|
|
0 |
|
Постанова КМУ від 09.06.21 № 590 Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану. Деякі придбання за цією постановою, і ремонти, і ПКД заборонені. |
Заходи не проводилися |
Запровадження багатоканальної системи якості оцінки обслуговування в ЦНАП |
Відділ надання адміністративних послуг |
2022-2024 роки |
Не потребує коштів |
|
|
|
|
|
|
|
Запроваджено багатоканальної системи якості оцінки обслуговування в ЦНАП через систему voicer.digital на платформі «Дія» |
Виконано |
Створення Віртуального офісу та його інтеграція з регіональними та іншими інформаційними системами (он-лайн оплата адміністративного збору, електронний запис на прийом у ЦНАП, попередній розгляд пакетів документів, он-лайн тощо |
Відділ надання адміністративних послуг |
2023 рік |
12,5 |
|
12.5 |
|
|
|
0 |
|
Постанова КМУ від 09.06.21 № 590 Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану. Деякі придбання за цією постановою, і ремонти, і ПКД заборонені. |
Заходи не проводилися |
Впровадження мобільних додатків регіональних інформаційних систем у сфері надання адміністративних послуг |
Відділ надання адміністративних послуг |
2022-2024 роки |
Не потребує коштів |
|
- |
|
|
|
|
|
Запроваджено багатоканальну систему у сфері надання адміністративних послуг ЦНАП через систему voicer.digital та підсистему СЕВ ОВВ «Вулик» |
Виконано |
Запровадження функції використання електронного цифрового підпису (ЄЦП) задля міжвідомчої взаємодії ЦНАП з іншими суб’єктами надання адміністративних послуг |
Відділ надання адміністративних послуг |
2022-2024 роки |
Не потребує коштів |
|
- |
|
|
|
|
|
Запроваджена функція використання електронного цифрового підпису (ЄЦП) задля міжвідомчої взаємодії ЦНАП з іншими суб’єктами надання адміністративних послуг |
Виконано |
Розширення спектру надання найбільш затребуваних серед населення адміністративних послуг |
Відділ надання адміністративних послуг |
2022-2024 роки |
Не потребує коштів |
|
- |
|
|
|
|
|
Рішенням № 793 29 сесії 8 скликання від 10 лютого 2022 року послуги ЦНАП надаються у відповідності з постановою КМУ від 16 травня 2014 р. № 523 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2021 р. № 969-р) |
Виконано |
Забезпечення систематичного навчання персоналу ЦНАП |
Відділ надання адміністративних послуг |
2022-2026 роки |
Не потребує коштів |
|
- |
|
|
|
|
|
Адміністратори та реєстратори ЦНАП зареєстровані та регулярно проходять навчання в режимі он-лайн на освітній платформі «Дія-Центр» |
Виконано |
Організація та проведення публічних заходів (конференцій, круглих столів, презентацій, брифінгів, зустрічей з громадськістю, тощо.) за напрямками надання адміністративних послуг та роботи ЦНАП |
Відділ надання адміністративних послуг «ЦНАП» |
2022-2024 роки |
2,0 |
|
2,0 |
|
|
|
0 |
|
Постанова КМУ від 09.06.21 № 590 Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану. Деякі придбання за цією постановою, і ремонти, і ПКД заборонені |
Виконано |
Розробка концепції та практична реалізація фірмового стилю та ключових атрибутів єдиної мережі ЦНАП Вінниччини |
Відділ надання адміністративних послуг |
2022 р. |
3,58 |
|
3,58 |
|
|
|
0 |
|
Постанова КМУ від 09.06.21 № 590 Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану. Деякі придбання за цією постановою, і ремонти, і ПКД заборонені. |
Заходи не проводилися |
Розробка та виготовлення тематичних матеріалів для наповнення інформаційних стендів ЦНАП, зразків відповідних заяв, бланків, інформаційних буклетів |
Відділ надання адміністративних послуг |
2022-2024 роки |
2,0 |
|
2,0 |
|
|
|
0 |
|
Постанова КМУ від 09.06.21 № 590 Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану. |
Заходи проводилися без виділення додаткових коштів |
ВСЬОГО ЗА ЗАВДАННЯМ: у тому числі кількість заходів: - запланованих - 22 заходи - виконаних - 14 заходів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
РАЗОМ ЗА ПРОГРАМОЮ |
66,17 |
|
66,17 |
|
|
|
0 |
|
|
|
2. Аналіз виконання програми за видатками в цілому: тис, грн
Заплановані бюджетні асигнування рік з урахуванням змін |
Проведені видатки за звітний період |
Відхилення |
||||||
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний |
спеціальний |
усього |
загальний |
спеціальний |
66,17 |
66,17 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Секретар міської ради |
Олеся НАЗАРЕНКО |
|
Додаток 2 до рішення 81 сесії міської ради 8 скликання 23 січня 2025 року № 2171
|
Звіт про виконання результативних показників за 2024 рік |
Назва заходу |
Група результативних показників |
Назва результативного показника |
Одиниця виміру |
Значення показника |
Відхилення фактичного значення від планового («+» або «-») |
Причини невиконання |
|
план |
факт |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
І. Оперативна ціль Стратегії розвитку Липовецької територіальної громади (іншого стратегічного документа): 2.6.1. Організація роботи ЦНАП в м. Липовець та віддалених робочих місць адміністраторів 2.6.2. Проведення реконструкції та облаштування приміщення під ЦНАП в м. Липовець 2.6.3. Поліпшення матеріально-технічного забезпечення ЦНАП |
|||||||
Завдання програми: Забезпечення для жителів територіальної громади доступних адміністративних послуг |
|||||||
1. Впровадження мобільних додатків регіональних інформаційних систем у сфері надання адміністративних послуг |
Витрат |
Витрати на проведення заходу |
тис. грн. |
0 |
0 |
0 |
|
Продукту |
Кількість запроваджених багатоканальних систем через систему voicer.digital та підсистему СЕВ ОВВ «Вулик». |
шт. |
2 |
2 |
0 |
||
Ефективності |
Витрати часу на процес оцінки відвідувачами якості надання адміністративних послуг у ЦНАП. |
хв. |
10 |
10 |
0 |
||
Якості |
Поліпшено якість надання адміністративної послуги |
|
|
|
|
||
2. Запровадження функції використання електронного цифрового підпису (ЄЦП) задля міжвідомчої взаємодії ЦНАП з іншими суб’єктами надання адміністративних послуг |
Витрат |
Витрати на проведення заходу |
тис. грн. |
0 |
0 |
0 |
|
Продукту |
Оформлено електронних цифрових підписів (ЄЦП) для працівників ЦНАП |
шт. |
9 |
9 |
0 |
||
Ефективності |
Кількість випадків міжвідомчої взаємодії ЦНАП з іншими суб’єктами надання адміністративних послуг протягом 2023 р. |
одиниць |
29 |
29 |
0 |
||
Якості |
Спрощений процес документообігу із суб’єктами надання адміністративних послуг. |
|
|
|
|
||
3. Розробка пропозицій зі спрощення і оптимізації порядків надання адміністративних послуг, у тому числі в електронній формі |
Витрат |
Витрати на проведення заходу |
тис. грн. |
0 |
0 |
0 |
|
Продукту |
Кількість впроваджених в роботу сервісів «шерінг документів» та зчитування корисної інформації через QR code |
шт. |
8 |
8 |
0 |
||
Ефективності |
Час для відвідувачів для отримання/надання офіційно завірених копій документів |
хв. |
10 |
10 |
0 |
||
Якості |
Забезпечено надання якісної адміністративної послуги із отримання офіційно завіреної копії документу |
|
|
|
|
Секретар міської ради |
Олеся НАЗАРЕНКО |
|
Додаток 3 до рішення 81 сесії міської ради 8 скликання 23 січня 2025 року № 2171
|
Звіт про досягнення індикаторів програми за 2024 рік |
Назва індикатора програми |
Одиниця виміру |
Значення індикатора програми |
Відхилення фактичного значення від планового («+» або «-») |
Причини недосягнення індикаторів програми |
|
план |
факт |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Системна робота по реалізації державної політики у сфері забезпечення організації надання адміністративних послуг органами державної влади та місцевого самоврядування через Центр надання адміністративних послуг міської ради |
заходи |
22 |
14 |
-8 |
Постанова КМУ від 09.06.21 № 590 Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану. |
Кількість досягнутих індикаторів програми – 14 Кількість недосягнутих індикаторів програми – 8 Відсоток досягнутих індикаторів програми – 63,6% |
Секретар міської ради |
Олеся НАЗАРЕНКО |
1. Узагальнені результати виконання завдань та заходів програми:
Кількість заходів програми, од. |
Відсоток виконаних заходів, % |
||
Всього |
Виконаних |
Невиконаних |
|
22 |
14 |
8 |
63,6 |
Проєкт рішення підготовлено на виконання плану роботи міської ради на 1 квартал 2025 року, затвердженого рішенням 79 сесія 8 скликання від 23 грудня 2024 року № 2141 та з метою покращення розвитку сфери надання адміністративних послуг у Липовецькій міській територіальній громаді.
Протягом 2024 року проводилася системна організаційно-правова робота з питань виконання положень Програми по забезпеченню організації надання адміністративних послуг, зокрема:
укладання угод із суб’єктами надання адміністративних послуг, запровадження нових уніфікованих порядків і моделей надання адміністративних послуг, інформаційних і технологічних карток, у тому числі в електронній формі;
забезпечення загального методичного супроводу діяльності ЦНАП шляхом поширення методичних рекомендацій, шаблонних зразків документів та єдиних порядків реалізації повноважень адміністраторів ЦНАП;
придбання канцтоварів (папір, файли, офісне приладдя та ін.;
обслуговування офісної комп’ютерної техніки, програмного забезпечення, витратних матеріалів, меблевого асортименту та ін.;
використання електронного сервісу «Шеринг документів»;
запровадження багатоканальної системи якості оцінки обслуговування в ЦНАП;
запровадження функції використання електронного цифрового підпису (КЕП) задля міжвідомчої взаємодії ЦНАП з іншими суб’єктами надання адміністративних послуг;
забезпечення систематичного навчання персоналу ЦНАП.
2. Оцінка ефективності виконання програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки» за 2024 рік
Результативні показники |
Індикатори програми |
||||||
Кількість результативних показників, од. |
Відсоток виконаних результативних показників, % |
Кількість індикаторів програми, од. |
Відсоток досягнутих індикаторів програми, % |
||||
Всього |
Виконаних |
Невиконаних |
Всього |
Досягнутих |
Недосягнутих |
||
22 |
14 |
8 |
63,6 |
22 |
14 |
8 |
63,6 |
Усі зазначені вище заходи Програми реалізовувалися в рамках запланованих загальних видатків без залучення додаткових бюджетних коштів.
Заходи, що передбачали фінансування за рахунок коштів Програми у 2024 році не були реалізовані на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Зокрема:
впровадження системи аудіо та відео фіксації робочих місць у приміщенні ЦНАП з метою мінімізації корупційних ризиків та підвищення рівня безпеки працівників;
забезпечення ЦНАП зчитувачами інформації з паспорта громадянина України (ID картка);
створення Віртуального офісу та його інтеграція з регіональними та іншими інформаційними системами (он-лайн оплата адміністративного збору, електронний запис на прийом у ЦНАП, попередній розгляд пакетів документів, он-лайн тощо;
впровадження мобільних додатків регіональних інформаційних систем у сфері надання адміністративних послуг;
організація та проведення публічних заходів (конференцій, круглих столів, презентацій, брифінгів, зустрічей з громадськістю, тощо.) за напрямками надання адміністративних послуг та роботи ЦНАП;
розробка концепції та практична реалізація фірмового стилю та ключових атрибутів єдиної мережі ЦНАП Вінниччини;
розробка та виготовлення тематичних матеріалів для наповнення інформаційних стендів ЦНАП, зразків відповідних заяв, бланків, інформаційних буклетів, тощо.
Секретар міської ради |
Олеся НАЗАРЕНКО |
|
Додаток 5 до рішення 81 сесії міської ради 8 скликання 23 січня 2025 року № 2171
|
Пояснювальна записка до звіту про хід виконання програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки» |
1. Узагальнені результати виконання завдань та заходів програми:
Кількість заходів програми, од. |
Відсоток виконаних заходів, % |
||
Всього |
Виконаних |
Невиконаних |
|
22 |
14 |
8 |
63,6 |
Проєкт рішення підготовлено на виконання плану роботи міської ради на 1 квартал 2025 року, затвердженого рішенням 79 сесія 8 скликання від 23 грудня 2024 року № 2141 та з метою покращення розвитку сфери надання адміністративних послуг у Липовецькій міській територіальній громаді.
Протягом 2022-2024 років проводилася системна організаційно-правова робота з питань виконання положень Програми по забезпеченню організації надання адміністративних послуг, зокрема:
укладання угод із суб’єктами надання адміністративних послуг, запровадження нових уніфікованих порядків і моделей надання адміністративних послуг, інформаційних і технологічних карток, у тому числі в електронній формі;
забезпечення загального методичного супроводу діяльності ЦНАП шляхом поширення методичних рекомендацій, шаблонних зразків документів та єдиних порядків реалізації повноважень адміністраторів ЦНАП;
придбання канцтоварів (папір, файли, офісне приладдя та ін.;
обслуговування офісної комп’ютерної техніки, програмного забезпечення, витратних матеріалів, меблевого асортименту та ін.;
використання електронного сервісу «Шеринг документів»;
запровадження багатоканальної системи якості оцінки обслуговування в ЦНАП;
запровадження функції використання електронного цифрового підпису (КЕП) задля міжвідомчої взаємодії ЦНАП з іншими суб’єктами надання адміністративних послуг;
забезпечення систематичного навчання персоналу ЦНАП.
2. Оцінка ефективності виконання програми «ЦНАП – візитівка Липовецької міської територіальної громади» на 2022-2024 роки»
Результативні показники |
Індикатори програми |
||||||
Кількість результативних показників, од. |
Відсоток виконаних результативних показників, % |
Кількість індикаторів програми, од. |
Відсоток досягнутих індикаторів програми, % |
||||
Всього |
Виконаних |
Невиконаних |
Всього |
Досягнутих |
Недосягнутих |
||
22 |
14 |
8 |
63,6 |
22 |
14 |
8 |
63,6 |
Усі зазначені вище заходи Програми реалізовувалися в рамках запланованих загальних видатків без залучення додаткових бюджетних коштів.
Заходи, що передбачали фінансування за рахунок коштів Програми у 2022-2024 роках не були реалізовані на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Зокрема:
впровадження системи аудіо та відео фіксації робочих місць у приміщенні ЦНАП з метою мінімізації корупційних ризиків та підвищення рівня безпеки працівників;
забезпечення ЦНАП зчитувачами інформації з паспорта громадянина України (ID картка);
створення Віртуального офісу та його інтеграція з регіональними та іншими інформаційними системами (он-лайн оплата адміністративного збору, електронний запис на прийом у ЦНАП, попередній розгляд пакетів документів, он-лайн тощо;
впровадження мобільних додатків регіональних інформаційних систем у сфері надання адміністративних послуг;
організація та проведення публічних заходів (конференцій, круглих столів, презентацій, брифінгів, зустрічей з громадськістю, тощо.) за напрямами надання адміністративних послуг та роботи ЦНАП;
розробка концепції та практична реалізація фірмового стилю та ключових атрибутів єдиної мережі ЦНАП Вінниччини;
розробка та виготовлення тематичних матеріалів для наповнення інформаційних стендів ЦНАП, зразків відповідних заяв, бланків, інформаційних буклетів, тощо.
Секретар міської ради |
Олеся НАЗАРЕНКО |