Проєкти рішень сесії міської ради №б/н «Про подання проєкту на фінансування за рахунок коштів «Програми відновлення України ІІІ»»
Властивість | Значення |
---|---|
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | 81 сесія |
Тип документу: | Проєкти рішень сесії міської ради |
Дата прийняття: | 21.01.2025 |
Дата оприлюднення: | 21.01.2025 |
Номер документу: | б/н |
Назва документу: | Про подання проєкту на фінансування за рахунок коштів «Програми відновлення України ІІІ» |
Прикріплені файли: |
ЛИПОВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Проєкт
СТАНІСЛАВСЬКИЙ
РІШЕННЯ
__ січня 2025 року |
м. Липовець |
__ сесія 8 скликання |
Про подання проєкту на фінансування за рахунок коштів «Програми відновлення України ІІІ»
З метою забезпечення надання якісних послуг з водопостачання та водовідведення на території Липовецької територіальної громади, враховуючи висновок постійної комісії міської ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада ВИРІШИЛА:
- Подати проєкт «Нове будівництво каналізаційної мережі по вул. Героїв Майдану в м. Липовець, Липовецького району Вінницької області» (коригування) на фінансування за рахунок коштів «Програми відновлення України ІІІ» .
- У разі включення проєкту «Нове будівництво каналізаційної мережі по вул. Героїв Майдану в м. Липовець, Липовецького району Вінницької області» (коригування) до числа проєктів, які будуть фінансуватися за рахунок коштів «Програми відновлення України ІІІ», забезпечити співфінансування проєкту в сумі 1169364,00 грн або 30 % від залишкової вартості робіт.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва (голова комісії Микола БОНДАРЕНКО).
Міський голова Віктор БИЧКОВ
ПОГОДЖЕНО
|
|
Начальник відділу економічного аналізу та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради ____ ____ 2025 |
Юрій СТАНІСЛАВСЬКИЙ |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради ____ ____ 2025 |
Анатолій ДАЦЬКИЙ |
Начальник фінансового управління міської ради ____ ____ 2025 |
Галина ПОЄДИНОК |
Начальник відділу юридичного забезпечення та комунальної власності виконавчого комітету міської ради ____ ____ 2025 |
Андрій ГУЛА |
Головний спеціаліст сектору цивільного захисту, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету міської ради (уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції) ____ ____ 2025 |
Ольга ПОГОРЄЛОВА |
Начальник відділу організаційного забезпечення діяльності ради виконавчого комітету міської ради ____ ____ 2025 |
Інна РЯБОКОНЬ |
Секретар міської ради ____ ____ 2025 |
Олеся НАЗАРЕНКО |
Голова постійної комісії з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва ____ ____ 2025 |
Микола БОНДАРЕНКО |
Прізвище, ім’я виконавця проєкту рішення
номер телефону, підпис, дата
СТАНІСЛАВСЬКИЙ Юрій
0966240018 ___________.2025
Проєкт рішення підготовлений з урахуванням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про захист персональних даних».
Прізвище, ім’я розробника проєкту рішення СТАНІСЛАВСЬКИЙ Юрій Підпис, дата ____________________________________ |
Проєкт рішення здано
до відділу організаційного забезпечення
діяльності ради ___________________________________________
(дата, підпис, ім’я, прізвище)
________________________________________________________________________________
Відділ організаційного забезпечення діяльності ради виконавчого комітету міської ради
Проєкт рішення одержано паперовий варіант _________________________________________
(дата, підпис посадової особи, Ім’я, Прізвище) електронний варіант ______________________________________________________________
(дата, підпис посадової особи, Ім’я, Прізвище)
Проєкт оприлюднено на веб-сайті міської ради _______________________________________
(дата оприлюднення, підпис посадової особи, Ім’я, Прізвище)