Пошук

Проєкти рішень сесії міської ради №б/н «Про затвердження фінансового плану Комунального некомерційного підприємства «Липовецький міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області на 2025 рік»

Кількість переглядів: 4
Скликання: 8 скликання
Сесія: 81 сесія
Тип документу: Проєкти рішень сесії міської ради
Дата прийняття: 07.01.2025
Дата оприлюднення: 07.01.2025
Номер документу: б/н
Назва документу: Про затвердження фінансового плану Комунального некомерційного підприємства «Липовецький міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області на 2025 рік
Прикріплені файли:
  1. Проєкт рішення (0.06 МБ)
  2. Додаток (0.12 МБ)
  3. Пояснювальна записка (0.02 МБ)

 

Герб України

 

ЛИПОВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Проєкт

ТОМЧАК

РІШЕННЯ №

 

 ___січня 2025 року

м. Липовець

__ сесія 8 скликання

 

Про затвердження фінансового плану Комунального некомерційного підприємства «Липовецький міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Липовецької міської ради Вінницького району

Вінницької області на 2025 рік

 

Відповідно до статей 751, 752 Господарського кодексу України, наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02 березня 2015 року № 205 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки», Статуту Комунального некомерційного підприємства «Липовецький міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області, з метою розвитку первинної медико-санітарної допомоги на території громади, впровадження системи оплати за надані медичні послуги, враховуючи клопотання управління соціального захисту населення та охорони здоров’я від 06 січня 2025 року № 01-24/07, висновок постійної комісії міської ради з гуманітарних питань, керуючись статтями 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити фінансовий план Комунального некомерційного підприємства «Липовецький міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області на 2025 рік, згідно з додатком.
  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з гуманітарних питань (голова комісії Віктор ДОРОШЕНКО).

 

 

 

Міський голова                                                                           Віктор БИЧКОВ

 

 

 

ПОгодженО

Начальник управління соціального захисту населення та охорони здоров’я міської ради

 

Олена ТОМЧАК

___ ___ 2025

____________

 

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів ради

 

Володимир ДУЖИЙ

___ ___ 2025

____________

 

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету міської ради

 

Ольга РУСЕЦЬКА

___ ___ 2025

____________

 

Начальник фінансового управління міської

ради

 

Галина ПОЄДИНОК

___ ___ 2025

_____________

 

Начальник відділу юридичного забезпечення та комунальної власності

виконавчого комітету

 

Андрій ГУЛА

___ ___ 2025

_____________

 

Головний спеціаліст сектору цивільного захисту, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету міської ради (уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції)

 

Ольга ПОГОРЄЛОВА

___ ___ 2025

_____________

 

 

Начальник відділу організаційного забезпечення діяльності ради виконавчого

комітету міської ради

 

Інна РЯБОКОНЬ

___ ___ 2025

_____________

 

Секретар міської ради

 

Олеся НАЗАРЕНКО

___ ___ 2025

_____________

 

 

Голова постійної комісії з гуманітарних

питань

 

Віктор ДОРОШЕНКО

___ ___ 2025

_____________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконавець проєкту рішення

БОНДАР Василь

___________________ 06 січня 2025

                                                                                           

                                                                                                                                                                  

Проєкт рішення підготовлений з урахуванням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про захист персональних даних».

 

Розробник проєкту рішення

ТОМЧАК Олена

___________________  _______ 2025

 

 

 

 

Проєкт рішення здано

до відділу організаційного забезпечення

діяльності ради                                              ____________________________________________

                                                                                                                                                             (дата, підпис, Ім’я, Прізвище)

_____________________________________________________________________________

Відділ організаційного забезпечення діяльності ради виконавчого комітету міської ради

Проєкт рішення одержано паперовий варіант _________________________________________

                                                                                                                                (дата, підпис посадової особи, Ім’я, Прізвище)  електронний варіант ______________________________________________________________

                                                                                                                                          (дата, підпис посадової особи, Ім’я, Прізвище)

Проєкт оприлюднено на веб сайті міської ради________________________________________

(дата оприлюднення, підпис посадової особи, Ім’я, Прізвище)

 

 

 

            Додаток   
        до рішення____ сесії міської ради ___ скликання   
        ____________ 2025 року №___  
                   
"ПОГОДЖЕНО"             "ЗАТВЕРДЖЕНО"  
______________________________         Голова Липовецької міської ради  
______________________________           Віктор БИЧКОВ  
______________________________              
"____" _______________ 20___ р.           "____" ___________ 20___ р.  
                   
              Проект Х  
              Попередній    
              Уточнений    
              Зміни    
              зробити позначку "Х"  
                   
        Коди  
Підприємство  Комунальне некомерційне підприємство “Липовецький міський центр первинної медико-санітарної допомоги” Липовецької міської ради Вінницького району  Вінницької області за ЄДРПОУ  37336813  
Організаційно-правова форма  комунальна     за КОПФГ 430  
Територія       за КОАТУУ 522210100  
Орган державного управління          за СПОДУ    
Галузь      Охорона здоров"я     за ЗКГНГ    
Вид економічної діяльності      Діяльність лікарняних закладів     за  КВЕД   86.10  
Одиниця виміру, грн. тис.грн. Стандарти звітності П(с)БОУ    
Форма власності   Стандарти звітності МСФЗ    
Середньооблікова кількість штатних працівників 87          
Місцезнаходження   22500, Вінницька обл., м.Липовець, вул.Пирогова,9  
Телефон  (04358)2-32-21, 2-19-56          
Керівник Бондар Василь Михайлович  
                   
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА НА 2025 РІК  
                тис. грн.  
Найменування показника Код рядка  Факт минулого року Фінансовий план поточного року Плановий рік  (усього) У тому числі за кварталами   
І   ІІ   ІІІ   ІV 
1 2 3 4 5 6 7 8 9  
I. Фінансові результати  
Доходи і витрати від операційної діяльності (деталізація)
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 100        14 000,9      14 000,9      3 502,6       3 519,1      3 504,2       3 475,0  
Дохід з місцевого бюджету цільового фінансування  110          7 630,0       7 630,0      2 238,4       1 850,8      1 834,1       1 706,7  
Дохід з  бюджету за цільовими програмами, у тому числі: 120                
Дохід з місцевого бюджету 121                
Дохід з державного бюджету 122                
Дохід за іншими джерелами власних надходжень 123                     -          
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) 130       17 576,3    17 576,3     4 726,4      4 342,2     4 293,9      4 213,8  
Витрати на послуги, матеріали та сировину, в т. ч.: 140         2 006,8      2 006,8        341,8         686,4        797,4         181,2  
медикаменти та перев’язувальні матеріали 141          1 387,3       1 387,3         155,5         500,1         611,1          120,6  
ремонт та запасні частини до транспортних засобів 142             309,5          309,5           91,3           91,3          91,3           35,6  
господарчі товари та інвентар 143             310,0          310,0           95,0           95,0          95,0           25,0  
Витрати на паливо-мастильні матеріали 150             413,6          413,6         350,0           31,7          31,9    
Витрати на комунальні послуги та енергоносії, в т.ч.: 160   1 575,6      1 575,6        632,1         221,6        137,0         584,9  
Витрати на електроенергію 161             700,0          700,0         215,1         135,0         123,5          226,4  
Витрати на водопостачання та водовідведення 162              12,0            12,0            3,0             3,0            3,0             3,0  
Витрати на природній газ 163             256,6          256,6         140,7             8,3            107,6  
Витрати на тверде паливо 164              15,0            15,0             15,0      
Витрати на викачку нечистот та вивіз побутових відходів 165              42,0            42,0           10,5           10,5          10,5           10,5  
Витрати на теплопостачання  166             550,0          550,0         262,8           49,8            237,4  
Витрати на оплату праці 170        10 328,0      10 328,0      2 562,0       2 562,0      2 562,0       2 642,0  
Відрахування на соціальні заходи 180          2 179,1       2 179,1         563,5         563,5         488,6          563,5  
Витрати по виконанню цільових програм 190                     -          
Витрати, що здійснюються для підтримання об’єкта в робочому стані (проведення ремонту, технічного огляду, нагляду, обслуговування тощо) 200                     -          
Амортизація 210             730,0          730,0         182,5         182,5         182,5          182,5  
Інші витрати (розшифрувати)  220   343,2          343,2           94,5           94,5          94,5           59,7  
Адміністративні витрати, у тому числі: 230         5 957,2      5 957,2     1 490,1      1 503,2     1 519,9      1 444,0  
витрати на канцтовари, офісне приладдя та устаткування 231             100,4          100,4           25,1           25,1          25,1           25,1  
витрати на страхові послуги  232              35,0            35,0              17,5           17,5  
витрати на придбання та супровід програмного забезпечення 233              95,9            95,9           23,9           24,0          24,0           24,0  
витрати на службові відрядження 234              50,0            50,0           12,5           12,5          12,5           12,5  
витрати на зв’язок та інтернет 235              46,4            46,4           11,6           11,6          11,6           11,6  
витрати на оплату праці 236          3 123,6       3 123,6         805,9         805,9         805,9          705,9  
відрахування на соціальні заходи 237             706,2          706,2         177,3         177,3         177,3          174,3  
витрати на обслуговування оргтехніки, медичного, газового обладнання 238             120,0          120,0           30,0           30,0          30,0           30,0  
витрати на підписку періодичних видань 239              50,0            50,0                 50,0  
амортизація  250          1 172,6       1 172,6         293,0         293,0         293,0          293,6  
юридичні та нотаріальні послуги 260                     -          
витрати на охорону праці та навчання працівників 270   10,0             10,0   10,0      
інші адміністративні витрати (розшифрувати) 280                     -          
Інші доходи від операційної діяльності, в т.ч.: 290     0,0          
дохід від операційної оренди активів 291                     -          
дохід від реалізації необоротних активів 292                     -          
Інші витрати від операційної діяльності (розшифрувати) 300   447,1          447,1 110,8 113,8 123,0 99,5  
ІІ. Елементи операційних витрат  
Матеріальні затрати 400   3996,0       3 996,0      1 323,9         939,7         966,3          766,1  
Витрати на оплату праці 410   13451,6      13 451,6      3 367,9       3 367,9      3 367,9       3 347,9  
Відрахування на соціальні заходи 420   2885,3       2 885,3         740,8         740,8         665,9          737,8  
Амортизація 430   1902,6       1 902,6         475,5         475,5         475,5          476,1  
Інші операційні витрати  440   1298,0       1 298,0         308,4         321,5         338,2          329,9  
Разом (сума рядків 400 - 440) 450   23533,5    23 533,5     6 216,5      5 845,4     5 813,8      5 657,8  
ІІІ. Інвестиційна діяльність  
Доходи від інвестиційної діяльності, у т.ч.: 500                          -                 -  
доходи з місцевого бюджету цільового фінансування по капітальних видатках 501                    -                 -          
Капітальні інвестиції, усього, у тому числі: 510                     -                  -      
капітальне будівництво 511                     -          
придбання (виготовлення) основних засобів 512                     -          
придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів 513                     -          
придбання (створення) нематеріальних активів 514                     -          
модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів 515                     -          
капітальний ремонт 516                
ІV. Фінансова діяльність  
Доходи від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: 600                -                  -                 -                -                -                -                 -  
кредити  601                     -          
позики 602                     -          
депозити 603                     -          
Інші надходження (розшифрувати) 610                     -          
Витрати від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т. ч.: 620                -                  -                 -                -                -                -                 -  
кредити  621                     -          
позики 622                     -          
депозити 623                     -          
Інші витрати (розшифрувати) 630                     -          
Усього доходів 700       23 533,5    23 533,5     6 216,5      5 845,4     5 813,8      5 657,8  
Усього витрат 800       23 533,5    23 533,5     6 216,5      5 845,4     5 813,8      5 657,8  
Нерозподілені доходи 850                      -                -                -                 -  
IV. Додаткова інформація     на 1.01 на 1.04 на 1.07 на 1.10 на 01.01  
Штатна чисельність працівників 900     118,50 118,50 118,50 118,50 118,50  
Первісна вартість основних засобів на 01.01.2025 р. 910          13 289,4          
Податкова заборгованість 920                     -          
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою 930                     -                -                -                -                 -  
                   
                   
Секретар міської ради                      Олеся НАЗАРЕНКО    
                   
Розробник проєкту рішення           Олена ТОМЧАК    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь