Проєкти рішень сесії міської ради №б/н «Про звіт про виконання завдань і заходів Програми розвитку туризму Липовецької територіальної громади на 2022-2024 роки»
Властивість | Значення |
---|---|
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | 81 сесія |
Тип документу: | Проєкти рішень сесії міської ради |
Дата прийняття: | 07.01.2025 |
Дата оприлюднення: | 07.01.2025 |
Номер документу: | б/н |
Назва документу: | Про звіт про виконання завдань і заходів Програми розвитку туризму Липовецької територіальної громади на 2022-2024 роки |
Прикріплені файли: |
ЛИПОВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Проєкт
ТІТЕНКО
РІШЕННЯ №
__ _________ 2025 року |
м. Липовець |
___ сесія 8 скликання |
Про звіт про виконання завдань і заходів
Програми розвитку туризму Липовецької територіальної громади
на 2022-2024 роки
Відповідно до законів України «Про туризм», «Про охорону культурної спадщини», Порядку розроблення, затвердження та виконання місцевих цільових програм Липовецької територіальної громади, затвердженого рішенням 24 сесії міської ради 8 скликання від 18 листопада 2021 року № 556, з метою підготовки звіту про виконання завдань і заходів Програми розвитку туризму Липовецької територіальної громади на 2022-2024 роки, враховуючи висновок постійної комісії міської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, керуючись пунктом 22 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада ВИРІШИЛА:
1. Звіт про виконання завдань і заходів «Програми розвитку туризму Липовецької територіальної громади на 2022-2024 роки», затвердженої рішенням 26 сесії міської ради 8 скликання від 23 грудня 2021 року № 662, за 2024 рік та звітний період 2022-2024 років взяти до відома, згідно з додатками 1- 5.
2. Програму розвитку туризму Липовецької територіальної громади на 2022-2024 роки на підставі оцінки показників та індикаторів ефективності результатів виконання завдань і заходів за звітний період вважати виконаною, згідно з додатком 5.
3. Зняти з контролю рішення 26 сесії міської ради 8 скликання від 23 грудня 2021 року № 662 «Про затвердження Програми розвитку туризму Липовецької територіальної громади на 2022-2024 роки».
Міський голова Віктор БИЧКОВ
ПОГОДЖЕНО
|
|
|
Начальник відділу економічного аналізу та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради ____ ____ 2025 |
|
Юрій СТАНІСЛАВСЬКИЙ |
|
|
|
Заступник міського голови з питань виконавчої діяльності ради ____ ____ 2025 |
|
Анатолій ДАЦЬКИЙ |
|
|
|
Начальник фінансового управління міської ради ____ ____ 2025 |
|
Галина ПОЄДИНОК |
|
|
|
Начальник відділу юридичного забезпечення та комунальної власності виконавчого комітету міської ради ____ ____ 2025 |
|
Андрій ГУЛА |
|
|
|
|
|
|
Головний спеціаліст сектору цивільного захисту, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету міської ради (уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції) ____ ____ 2025 |
|
Ольга ПОГОРЄЛОВА |
|
|
|
Начальник відділу організаційного забезпечення діяльності ради виконавчого комітету міської ради ____ ____ 2025 |
|
Інна РЯБОКОНЬ |
|
|
|
Секретар міської ради ____ ____ 2025 |
|
Олеся НАЗАРЕНКО |
|
|
|
Голова постійної комісії з питань з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва ____ ____ 2025 |
|
Микола БОНДАРЕНКО |
|
|
|
Прізвище, ім’я виконавця проєкту рішення
номер телефону, підпис, дата
ТІТЕНКО Світлана, 0978702394
06.01.2025
Проєкт рішення підготовлений з урахуванням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про захист персональних даних». Прізвище, ім’я розробника проєкту рішення СТАНІСЛАВСЬКИЙ Юрій Підпис, дата 06.01.2025 ________________________________ |
Проєкт рішення здано
до відділу організаційного забезпечення
діяльності ради _________________________________________
(дата, підпис, ім’я, прізвище)
________________________________________________________________________________
Відділ організаційного забезпечення діяльності ради виконавчого комітету міської ради
Проєкт рішення одержано паперовий варіант _________________________________________
(дата, підпис посадової особи, Ім’я, Прізвище) електронний варіант ______________________________________________________________
(дата, підпис посадової особи, Ім’я, Прізвище)
Проєкт оприлюднено на веб-сайті міської ради _______________________________________
(дата оприлюднення, підпис посадової особи, Ім’я, Прізвище)
Додаток 1
до рішення __ сесії міської
ради 8 скликання
__ _______ 2025 року №
Інформація
про виконання Програми розвитку туризму
Липовецької територіальної громади на 2022-2024 роки за 2024 рік,
затвердженої рішенням 26 сесії міської ради 8 скликання від 23 грудня 2021 року № 662
Найменування Заходу |
Виконавці заходу |
Термін виконання (план/ факт) |
Орієнтовні обсяги фінансування на рік (гривень) |
Фактичні обсяги фінансування за звітний період (гривень) |
Інформація про виконання заходу |
Причини невиконання |
||||||
Усього |
у тому числі за джерелами: |
Усього |
у тому числі за джерелами: |
|||||||||
державний бюджет |
Бюджет ТГ |
інші джерела |
державний бюджет |
бюджет ТГ |
інші джерела |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
11 |
Вказівні знаки туристичних об’єктів, стенди для туристів |
Відділ бухгалтерського обліку звітності та господарського забезпечення виконавчого комітету міської ради, відділ економічного аналізу та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради |
2024 |
30 000 |
- |
30 000 |
- |
0 |
- |
0 |
- |
Частково виконано |
На офіційному сайті міської ради у розділі «Туристу на замітку» представлено інформація про об’єкти туристичної інфраструктури, історико-культурні пам’ятки громади тощо |
Розробка іміджевої продукції |
Відділ економічного аналізу та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради
|
2024 |
30 000 |
- |
30 000 |
- |
0 |
- |
0 |
0 |
Частково виконано |
Розроблено і затверджено бренд Липовецької територіальної громади (логотип і слоган) |
Поліграфічні витрати на виготовлення туристичної інформаційно-рекламної та сувенірної продукції з туристичним логотипом (фотоальбоми, буклети, довідники, путівники, карти, компакт-диски, презентаційні пакети, папки, інше) |
Відділ бухгалтерського обліку звітності та господарського забезпечення виконавчого комітету міської ради |
2024 |
20 000 |
- |
20 000 |
- |
0 |
- |
0 |
- |
Не виконано |
Складна безпекова ситуація в державі та громаді, що не сприяє розвитку туристичної галузі |
Створення туристично-інформаційного центру на базі публічної бібліотеки |
Відділ культури, молоді та спорту міської ради, відділ економічного аналізу та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради |
2024 |
40 000 |
- |
40 000 |
- |
0 |
- |
0 |
- |
Не виконано |
Складна безпекова ситуація в державі та громаді, що не сприяє розвитку туристичної галузі |
ВСЬОГО ЗА ЗАВДАННЯМ: у тому числі кількість заходів:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
РАЗОМ ЗА ПРОГРАМОЮ |
120 000 |
- |
120 000 |
- |
0 |
- |
0 |
- |
|
|
2. Аналіз виконання програми за видатками в цілому:
гривень
Заплановані бюджетні асигнування на рік з урахуванням змін |
Проведені видатки за звітний період |
Відхилення |
||||||
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний |
спеціальний |
усього |
загальний |
спеціальний |
120 000 |
120 000 |
- |
0 |
0 |
- |
-120000 |
-120 000 |
- |
Секретар міської ради Олеся НАЗАРЕНКО
Начальник відділу економічного
аналізу та залучення інвестицій
виконавчого комітету міської ради Юрій СТАНІСЛАВСЬКИЙ
Додаток 2
до рішення __ сесії міської
ради 8 скликання
__ _______ 2025 року №
Звіт про виконання результативних показників
Програми розвитку туризму Липовецької територіальної громади на 2022-2024 роки за 2024 рік
Назва заходу |
Група результативних показників |
Назва результативного показника |
Одиниця виміру |
Значення показника |
Відхилення фактичного значення від планового («+» або «-») |
Причини невиконання |
|
||
план |
факт |
|
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
І. Операційна ціль 1.1. Інвестиційно та туристично приваблива громада |
|
||||||||
Вказівні знаки туристичних об’єктів, стенди для туристів
|
Витрат |
Видатки на розробку вказівних знаків та стендів |
гривень |
30 000 |
0 |
-30 000 |
Частково виконано. На офіційному сайті міської ради у розділі «Туристу на замітку» представлено інформація про об’єкти туристичної інфраструктури, історико-культурні пам’ятки громади тощо. |
|
|
Продукту |
Виготовлено вказівних знаків, стендів тощо |
шт |
10 |
0 |
-10 |
|
|||
Ефективності |
Середня вартість одиниці інформаційних матеріалів |
грн/шт |
3 000 |
0 |
-3 000 |
|
|||
Якості |
Покращено поінформованість туристів про туристичні об’єкти громади |
- |
- |
- |
- |
|
|||
Розробка іміджевої продукції
|
Витрат |
Видатки на розробку та друк поліграфічних матеріалів |
гривень |
30 000 |
0 |
-30 000 |
Частково виконано. Розроблено і затверджено бренд Липовецької територіальної громади |
|
|
Продукту |
Надруковано поліграфічних матеріалів |
шт |
750 |
0 |
-750 |
|
|||
Ефективності |
Вартість одиниці виготовленої продукції |
грн/шт |
40 |
0 |
-40 |
|
|||
Якості |
Поширення інформації про громаду |
|
|
|
|
|
|||
Поліграфічні витрати на виготовлення туристичної інформаційно-рекламної та сувенірної продукції з туристичним логотипом (фотоальбоми, буклети, довідники, путівники, карти, компакт-диски, презентаційні пакети, папки, інше) |
Витрат |
Видатки на виготовлення туристичної інформаційно-рекламної та сувенірної продукції |
гривень |
20 000 |
0 |
-20 000 |
Не виконано через відсутність бюджетного фінансування |
|
|
Продукту |
Розроблено і надруковано інформаційний буклет громади |
шт |
1 |
0 |
-1 |
|
|||
Ефективності |
Вартість одиниці виготовленої продукції |
шт |
0 |
0 |
0 |
|
|||
Якості |
Поширення інформації про громаду серед |
|
|
|
- |
|
|||
Створення туристично-інформаційного центру на базі публічної бібліотеки |
Витрат |
Видатки на створення центру |
гривень |
40 000 |
0 |
-40 000 |
Складна безпекова ситуація в державі та громаді, що не сприяє розвитку туристичної галузі |
|
|
Продукту |
Створено центрів |
шт |
1 |
0 |
-1 |
|
|||
Ефективності |
Чисельність осіб, які скористалися послугами центру |
осіб |
300 |
0 |
-300 |
|
|||
Якості |
Збільшення потоку туристів у громаду |
% |
5 |
0 |
-5 |
|
|||
|
Кількість виконаних результативних показників – 2. Кількість невиконаних результативних показників – 2. Відсоток виконання результативних показників – 50 %. |
||||||||
Секретар міської ради Олеся НАЗАРЕНКО
Начальник відділу економічного
аналізу та залучення інвестицій
виконавчого комітету міської ради Юрій СТАНІСЛАВСЬКИЙ
Додаток 3
до рішення __ сесії міської
ради 8 скликання
__ _______ 2025 року №
Звіт про досягнення індикаторів
Програми розвитку туризму Липовецької територіальної громади на 2022-2024 роки за 2024 рік
Назва індикатора програми |
Одиниця виміру |
Значення індикатора програми |
Відхилення фактичного значення від планового («+» або «-») |
Причини недосягнення індикаторів програми |
|
план |
факт |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Потік внутрішніх та в'їзних туристів |
особи |
500 |
+2 400 |
+1 900 |
Показник виконується за рахунок осіб, які проходять оздоровлення на базі «Липовецької обласної лікарні відновного лікування дітей з органічним ураженням центральної нервової системи, порушенням психіки та опорно-рухового апарату Вінницької обласної ради» |
Створення туристичного маршруту «Липовець – Троща – Попівка – Іванька» |
маршрут |
1 |
0 |
0 |
Складна безпекова ситуація в державі та громаді, що не сприяє розвитку туристичної галузі |
Кількість досягнутих індикаторів програми -1. Кількість недосягнутих індикаторів програми – 1. Відсоток досягнутих індикаторів програми – 50%. |
Секретар міської ради Олеся НАЗАРЕНКО
Начальник відділу економічного
аналізу та залучення інвестицій
виконавчого комітету міської ради Юрій СТАНІСЛАВСЬКИЙ
Додаток 4
до рішення __ сесії міської
ради 8 скликання
__ ______ 2025 року №
Пояснювальна записка
до звіту про хід виконання Програми розвитку туризму Липовецької територіальної громади на 2022-2024 роки за 2024 рік
1. Узагальнені результати виконання завдань та заходів програми:
Кількість заходів програми, од. |
Відсоток виконаних заходів, % |
||
Всього |
Виконаних |
Невиконаних |
|
4 |
2 |
2 |
50 |
1.1. Фінансування заходів, передбачених Програмою, планувалося здійснювати за рахунок понадпланових надходжень до місцевого бюджету. Враховуючи масштабне військове вторгнення російської федерації на територію нашої держави, введення та постійне продовження правового режиму воєнного стану на всій території України, фінансування заходів в рамках Програми не здійснювалось. За звітний період з 4 запланованих заходів частково вдалося реалізувати 2:
вказівні знаки туристичних об’єктів, стенди для туристів. На офіційному сайті міської ради актуалізовано інформацію у розділі «Туристу на замітку», де представлена інформація про об’єкти туристичної інфраструктури (великі магазини, заклади громадського харчування, АЗС та готелі), історико-культурні пам’ятки громади та інші цікавинки громади;
розробка іміджевої продукції. З метою розробки бренду Липовецької територіальної громади проведено відкритий творчий конкурс «Зроби громаду впізнаваною!». За результатами конкурсу розроблено і затверджено бренд (логотип і слоган) Липовецької міської ради.
Однак разом з тим, з метою розвитку туристичної галузі в громаді та підтримки функціонування КНП «Липовецька обласна лікарня ВЛД ВОР» представниками ЛБО «Липовецький благодійний фонд громади» підготовлено проєктну заявку «Реабілітація та туризм як фактори розвитку лікувально-профілактичного закладу». Заявка передбачає створення реабілітаційного відділення для військовослужбовців та розробку туристичних маршрутів по громаді.
1.2. Протягом звітного періоду є ряд заходів Програми, які не вдалося реалізувати:
поліграфічні витрати на виготовлення туристичної інформаційно-рекламної та сувенірної продукції з туристичним логотипом (фотоальбоми, буклети, довідники, путівники, карти, компакт-диски, презентаційні пакети, папки, інше);
створення туристично-інформаційного центру на базі публічної бібліотеки.
Заходи залишились невиконаними в зв’язку із обмеженим бюджетним фінансуванням.
2. Оцінка ефективності виконання Програми розвитку туризму Липовецької територіальної громади на 2022-2024 роки за 2024 рік.
Результативні показники |
Індикатори програми |
||||||
Кількість результативних показників, од. |
Відсоток виконаних результативних показників, % |
Кількість індикаторів програми, од. |
Відсоток досягнутих індикаторів програми, % |
||||
Всього |
Виконаних |
Невиконаних |
Всього |
Досягнутих |
Недосягнутих |
||
6 |
2 |
4 |
30% |
2 |
1 |
0 |
50 |
Протягом звітного періоду частково виконано 2 результативних показники: збільшення обсягу туристичних послуг та кількості суб’єктів підприємницької діяльності, що їх надають та залучення інвестицій у розвиток інфраструктури туризму. Це стало можливим завдяки відкриттю на території громади торговельно-ресторанного комплексу “Sky restaurant” (м. Липовець). Об’єкт реконструйовано за рахунок приватних інвестицій.
3. Більшу частину заходів Програми та її результативних показників таких як: зростання авторитету Липовеччини, як туристичного регіону; розвиток народних ремесел, культурної спадщини, розширення виробництва сувенірної продукції; зростання інтересу молоді та суспільства до історико-культурних архітектурних пам’яток; створення якісного туристичного продукту не вдалося реалізувати через збройну агресію російської федерації. Варто зазначити, що місцеві жителі, які мали бажання та можливості розвивати згадані напрямки або приєдналися до Сил Оборони України чи змушені були виїхати за кордон з сім’ями.
З покращенням безпекової ситуації в Україні та громаді виконання Програми буде сприяти покращенню авторитету Липовеччини, як туристичного регіону, залученню інвестицій у розширення туристичної інфраструктури, започаткування активного відпочинкового туризму, з наголосом на оздоровчо-лікувальний, забезпеченню комплексного розвитку громади при збереженні екологічної рівноваги та історико-культурного довкілля.
Секретар міської ради Олеся НАЗАРЕНКО
Начальник відділу економічного
аналізу та залучення інвестицій
виконавчого комітету міської ради Юрій СТАНІСЛАВСЬКИЙ
Додаток 5
до рішення __ сесії міської
ради 8 скликання
__ ______ 2025 року №
Пояснювальна записка
до звіту про хід виконання Програми розвитку туризму Липовецької територіальної громади на 2022-2024 роки за 2022-2024 роки
1. Узагальнені результати виконання завдань та заходів програми:
Кількість заходів програми, од. |
Відсоток виконаних заходів, % |
||
Всього |
Виконаних |
Невиконаних |
|
5 |
3 |
2 |
60 |
1.1. Фінансування заходів, передбачених Програмою, щорічно планувалося здійснювати за рахунок понадпланових надходжень до місцевого бюджету. Враховуючи повномасштабне військове вторгнення російської федерації на територію нашої держави, введення та постійне продовження правового режиму воєнного стану на всій території України, фінансування заходів в рамках Програми не здійснювалось. За звітний період з 5 запланованих заходів частково вдалося реалізувати 3:
вказівні знаки туристичних об’єктів, стенди для туристів. У 2022 році за ініціативи місцевих мешканців с. Троща встановлено фото локацію у вигляді величезної фото рамки з мальовничим видом. На офіційному сайті міської ради у 2023 році створено розділ «Туристу на замітку», де представлена інформація про об’єкти туристичної інфраструктури (великі магазини, заклади громадського харчування, АЗС та готелі), історико-культурні пам’ятки громади та інші цікавинки громади. Щороку інформація у розділі оновлювалася;
розробка іміджевої продукції. У 2022 році за ініціативи старост та підтримки місцевих жителів і внутрішньо переміщених осіб продився флешмоб з облаштування зупинок громадського транспорту в громаді в етностилі. Впорядковано 16 з 19 зупинок. З метою розробки бренду Липовецької територіальної громади у 2024 році проведено відкритий творчий конкурс «Зроби громаду впізнаваною!». За результатами конкурсу розроблено і затверджено бренд (логотип і слоган) Липовецької територіальної громади;
поліграфічні витрати на виготовлення туристичної, інформаційно-рекламної та сувенірної продукції з туристичним логотипом. У 2023 році розроблено і виготовлено інформаційний буклет Липовецької територіальної громади, який розповсюджувався під час міжнародних поїздок представниками міськради.
З метою розвитку туристичної галузі в громаді та підтримки функціонування КНП «Липовецька обласна лікарня ВЛД ВОР» представниками ЛБО «Липовецький благодійний фонд громади» підготовлено проєктну заявку «Реабілітація та туризм як фактори розвитку лікувально-профілактичного закладу». Заявка передбачає створення реабілітаційного відділення для військовослужбовців та розробку туристичних маршрутів по громаді.
1.2. Протягом звітного періоду є ряд заходів Програми, які не вдалося реалізувати:
розробка туристичного брендбука
створення туристично-інформаційного центру на базі публічної бібліотеки.
Заходи залишились невиконаними в зв’язку із обмеженим бюджетним фінансуванням з місцевого бюджету в умовах правового режиму воєнного стану.
2. Оцінка ефективності виконання Програми розвитку туризму Липовецької територіальної громади на 2022-2024 роки за 2022-2024 роки.
Результативні показники |
Індикатори програми |
||||||
Кількість результативних показників, од. |
Відсоток виконаних результативних показників, % |
Кількість індикаторів програми, од. |
Відсоток досягнутих індикаторів програми, % |
||||
Всього |
Виконаних |
Невиконаних |
Всього |
Досягнутих |
Недосягнутих |
||
6 |
2 |
4 |
30% |
2 |
1 |
0 |
50 |
Протягом звітного періоду частково виконано 2 результативних показники:
зростання потоку внутрішніх та в’їзних туристів. Кількість туристів збільшилась через посилення потоку осіб, що оздоровлювалися на базі КНП «Липовецька обласна лікарня ВЛД ВОР» від початку повномасштабного вторгнення. При планових показниках у 500 осіб, громаду щороку відвідували понад 2 500 осіб щорічно;
збільшення обсягу туристичних послуг та кількості суб’єктів підприємницької діяльності, що їх надають. Протягом 2022-2024 рік у громаді відкрилися АТБ-маркет, ресторанний комплекс «De Lange» (с. Нападівка), торгівельно-ресторанний комплекс «Sky restaurant» та ще кілька торгівельних об’єктів. Усі проєкти реалізовано за кошти приватних інвесторів.
Із двох індикаторів, частково досягнуто один – створення якісного туристичного продукту, здатного максимально задовольнити потреби населення, комплексний розвиток туристичної сфери. КНП «Липовецька обласна лікарня ВЛД ВОР» надає якісні послуги з реабілітації, приймає у себе пацієнтів практично з усіх куточків нашої держави.
3. Більшу частину заходів Програми та її результативних показників таких як: зростання авторитету Липовеччини, як туристичного регіону; розвиток народних ремесел, культурної спадщини, розширення виробництва сувенірної продукції; зростання інтересу молоді та суспільства до історико-культурних архітектурних пам’яток; не вдалося реалізувати через збройну агресію російської федерації. Варто зазначити, що місцеві жителі, які мали бажання та можливості розвивати згадані напрямки або приєдналися до Сил Оборони України чи, з міркувань безпеки, виїхали за кордон з сім’ями.
З покращенням безпекової ситуації громада має всі шанси щодо залучення інвестицій у розширення туристичної інфраструктури, започаткування активного відпочинкового туризму, з наголосом на оздоровчо-лікувальний. Саме такий підхід до галузі забезпечить комплексний розвиток громади при збереженні екологічної рівноваги в довкіллі та історико-культурній спадщині.
Секретар міської ради Олеся НАЗАРЕНКО
Начальник відділу економічного
аналізу та залучення інвестицій
виконавчого комітету міської ради Юрій СТАНІСЛАВСЬКИЙ