Проєкти рішень сесії міської ради №б/н «Про внесення змін до Програми правового супроводу, сплати судових витрат, виконання рішень суду Липовецькою міською радою на 2025-2027 роки, затвердженої рішенням 69 сесії міської ради 8 скликання від 20 червня 2024 року № 1899»
Властивість | Значення |
---|---|
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | 79 сесія |
Тип документу: | Проєкти рішень сесії міської ради |
Дата прийняття: | 05.12.2024 |
Дата оприлюднення: | 05.12.2024 |
Номер документу: | б/н |
Назва документу: | Про внесення змін до Програми правового супроводу, сплати судових витрат, виконання рішень суду Липовецькою міською радою на 2025-2027 роки, затвердженої рішенням 69 сесії міської ради 8 скликання від 20 червня 2024 року № 1899 |
Прикріплені файли: |
ЛИПОВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Проєкт
ГУЛА
РІШЕННЯ №
__ _________ 2024 року |
м. Липовець |
___ сесія 8 скликання |
Про внесення змін до Програми правового супроводу, сплати судових витрат, виконання рішень суду Липовецькою міською радою на 2025-2027 роки, затвердженої рішенням 69 сесії міської ради 8 скликання від 20 червня 2024 року № 1899
З метою приведення заходів Програми правового супроводу, сплати судових витрат, виконання рішень суду Липовецькою міською радою на 2025-2027 роки у відповідність до видатків бюджету міської ради на 2025 рік, враховуючи висновок постійної комісії міської ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, керуючись пунктом 22 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада ВИРІШИЛА:
1. Внести до Програми правового супроводу, сплати судових витрат, виконання рішень суду Липовецькою міською радою на 2025-2027 роки, затвердженої рішенням 69 сесії міської ради 8 скликання від 20 червня 2024 року №1899, (далі – Програма), такі зміни:
1) Додаток 1 до Програми «Перелік завдань і заходів Програми правового супроводу, сплати судових витрат, виконання судових рішень Липовецькою міською радою на 2025-2027 роки викласти у такій редакції згідно з додатком 1.
2) Додаток 2 до Програми «Індикатори Програми правового супроводу, сплати судових витрат, виконання судових рішень Липовецькою міською радою на 2025-2027 роки» викласти у такій редакції згідно з додатком 2.
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва (голова комісії Микола БОНДАРЕНКО).
Міський голова |
Віктор БИЧКОВ |
Оперативна ціль Стратегії розвитку Липовецької ТГ на 2025-2027 роки |
Завдання програми |
Заходи програми |
Строки виконання заходу |
Виконавці заходу |
Джерела фінансування |
Орієнтовні обсяги фінансування, (грн) |
Очікуваний результат (результативні показники) |
|||
Назва показника |
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Ведення претензійно-позовної роботи |
1. Здійснення поточного аналізу судових витрат на виконання судових рішень (повернення судового збору) |
По мірі надходження |
Відділ юридичного забезпечення та комунальної власності виконавчого комітету міської ради |
Місцевий бюджет |
Всього: 120000 |
Витрат - на виконання судових рішень, грн |
20000 |
50000 |
50000 |
2025-2027 роки |
Продукту – кількість судових рішень, що набрали законної сили, шт. |
4 |
10 |
10 |
||||||
2025-2027 роки |
Ефективності – середні витрати на стягнення судового збору, адвокатських витрат одного судового рішення, грн |
5000 |
5000 |
5000 |
||||||
2025-2027 роки |
Якості – ступінь оплати загальних видатків, % |
100% |
100% |
100% |
||||||
2. Постійний моніторинг заборгованості, що підлягають безспірному списанню (поверненню) відповідно до винесених судових рішень |
По мірі надходження |
Відділ юридичного забезпечення та комунальної власності виконавчого комітету міської ради |
Місцевий бюджет |
Всього: 240000 |
Витрат - заборгованості, що підлягають безспірному списанню (поверненню) відповідно до винесених судових рішень, грн |
40000 |
100000 |
100000 |
||
2025-2027 роки |
Продукту – кількості судових рішень, що набрали законної сили, шт. |
2 |
3 |
3 |
||||||
2025-2027 роки |
Ефективності – середні витрати на погашення заборгованості одного судового рішення, грн |
25000 |
25000 |
25000 |
||||||
2025-2027 роки |
Якості – ступінь оплати загальних видатків, % |
100% |
100% |
100% |
||||||
2. Супровід виконавчих проваджень |
1.Ведення обліку виконавчих витрат, за примусове виконання судових рішень |
На період дії програми |
Відділ юридичного забезпечення та комунальної власності виконавчого комітету міської ради |
Місцевий бюджет |
Всього: 375000 |
Витрат – стягнення коштів в наслідок відкриття виконавчого провадження, грн |
185000 |
95000 |
95000 |
|
2025-2027 роки |
Продукту – кількість надходження виконавчих документів, шт. |
25 |
15 |
15 |
||||||
2025-2027 роки |
Ефективності – середні витрати оплати виконавчого збору, грн |
1400 |
1400 |
1400 |
||||||
2025-2027 роки |
Якості – ступінь оплати загальних видатків, % |
100% |
100% |
100% |
||||||
РАЗОМ ПО МЦП |
|
Всього: 735000 |
|
|
|
|
||||
2025 рік – 245000 |
||||||||||
2026 рік – 245000 |
||||||||||
2027 рік – 245000 |
»
Секретар міської ради |
Олеся НАЗАРЕНКО |
№ з/п |
Назва індикатора |
Одиниця виміру (шт.) |
Значення індикатора за роками |
||
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
2 |
Кількість судових витрат на виконання судових рішень (повернення судового збору) |
шт. |
4 |
10 |
10 |
3 |
Кількість виконавчих витрат, виконавчих зборів за примусове виконання судових рішень |
шт. |
25 |
15 |
15 |
4 |
Кількість заборгованостей, що підлягають безспірному списанню (поверненню) відповідно до судових рішень |
шт. |
2 |
3 |
3 |
»
Секретар міської ради |
Олеся НАЗАРЕНКО |